سه دلیلی که مردم درباره سیستم های مدرن نما شما می‌خندند

بند چیزی نیست جز فضایی که پیرامون تکه های پوشش نما را فرا گرفته و آنها را از یکدیگر تفکیک می کند. جذب حرکات الاستیک بین سازه ساختمان و پوشش نما عموما” بواسطه حضور بندها که اجازه انبساط آزاد و بدون تداخل با دیگر تکه های پوشش را مهیا می سازند برطرف می شود. ۴- این نوع سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها ، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان است که ظرافت زیاد به نمای تمام شده و قابلیت رگلاژ و آب بندی بالا را به محصول می دهد. جنس موادی که در حال حاضر برای ساخت پایه ها بکار می روند از قبیل استیل ضدزنگ (۳۱۶ یا AISI 304) یا آلومینیوم های آلیاژی، که بخودی خود غیر قابل اکسیده شدن هستند و یا تحت فرایندهای ضد خوردگی قرار گرفته اند، می باشند. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه 80 شمسی توسط مجموعه رونین پارس در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملاً مهندسی با انواع روش های ده گانه خویش طراحی و اجرا می نماید.

قیمت اجرای نمای خشک

با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن عرصه معماری، صنعت دکوراسیون و ساختمان، نمای ساختمان و روش های اجرای آن نیز هم دستخوش تغییراتی شاید نه چندان جزئی شده اند. ماندگار در خاورمیانه با ترکیب طراحی صنعتی و علم مهندسی روز و با توجه به پیشرفت روشهای اجرائی نوین ساختمان در ایران اقدام به سرمایه گذاری در بهبود و ابداع دیتیل های اجرائی برای اجرای نمای آجری به صورت خشک نموده و علاوه بر طراحی و تولید جزئیات جدید اجرای نمای خشک آجری تسهیل روش های نصب نوین را در برنامه کار خود دارد. قابلیت تنظیم و رگلاژ یکی از مشکلاتی که در روش های سنتی معمولاً شاهد هستیم، ایجاد درزهای غیر همسطح است که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از رگلاژ اولیه صورت می گیرد و معمولاً هم بدون تخریب قابل اصلاح نیست ولی در روش های اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و … Th​is post w​as creat​ed ᠎with the help of G SA Content G᠎en​erator D em ov᠎ersi​on.

انواع نمای خشک با آجر هرگز قدیمی نمی شود و هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد؛ در واقع به همین دلیل است که نمای ساختمان با آجر نما محبوبیت خود را در طول تمام این سال ها حفظ کرده است. بدیهی است هرچقدر طرحی که برای نما در نظر گرفتهاید پیچیدهتر باشد، قیمت اجرای نمای سرامیک خشک آن نیز بیشتر خواهد شد. غیرممکن است ساختمانی شخصی، نمایی زیبا داشته باشد اما معماری داخلی آن ضعیف باشد، یعنی نمای ساختمان حتی صاحب بنا را متقاعد و مجبور خواهد کرد که در مورد طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی نیز، دست به اقدامات اساسی بزند؛ نمای ساختمان تا این حد مهم است. پس از نصب پروفیلهای عمودی، پروفیلهای افقی را که در حقیقت نگهدارنده اصلی سنگ و یا سرامیک می باشد، بوسیله پیچ و یا پرچ روی پروفیلهای عمودی نصب می کنند. در سال های اخیر با توجه به شیب تند افزایش روز افزون قیمت واحد های انرژی در کل جهان، نگاهی جدید به صرفه جویی در مصرف انرژی و به عبارتی صحیح تر بهینه سازی مصرف سوخت در ایران نیز حاکم شده است. سازه های قائم این سازه ها به صورت قائم و در فاصله های ۳۰ الی ۵۰ سانتی متر نصب می شوند و به عنوان زیر سازی برای نصب ریل های گالوانیزه می باشند.

ی خشک استفاده کنید؟

استفاده از ورق های آلومینیوم کامپوزیت هم در این محل ها مناسب است. نمای تراکوتا به راحتی اجرا می شوند و دارای سیستم نصبی پایداری هستند و به عنوان یک نمای عایق قابل استفاده می باشند. نوع و قیمت مصالح: میخواهید از چه مصالحی به عنوان مصالح نمای خشک استفاده کنید؟ اکثر تاریخ معماری با ساخت نمای با وزن زیاد و سنگین همراه بوده است از نمای گلی و کاهگلی تا نمای مشهور سنگی که به وسیله رومیان باستان ساخته می شد گرفته تا نماهای آجری بنایی که امروزه به عنوان نمای سنتی شناخته می شوند. امروزه شاهد توجه مدیران و برنامه ریزان به نوع ساختمان محل کارشان هستیم . در نتیجه می بایستی نسبت به نمای بیرونی ساختمان ویلایی دقت و توجه بسیار بالایی داشت زیرا نمای ساختمان باعث زیبایی ساختمان و همچنین هماهنگی با دکوراسیون داخل ساختمان خواهد شد. این سیستم از داخل به بیرون، از یک لایه عایق متصل به سازه نگهدارنده، و یک لایه پوشش نما که توسط سیستم اتصال مناسبی به ساختمان بسته شده، تشکیل یافته است. همچنین جهت جلوگیری از نفوذ هوا پیچ های بست های مکانیکی باید در داخل پلاستیک فرو روند.  This w as g​enerat ed with behsaznama Con te nt Gen erat or DEMO!

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد شرکتهای نمای خشک در تهران لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید