سه روشن راه‌ها {شما می‌توانید|شما ممکن است|شما احتمالاً می‌توانید|می‌توانید اجرای نمای خشک را به موفقیت {Turn|Flip} کنید

آجر یکی از مصالحی است که بصورت گسترده از گذشته در ساخت و سازها در ایرانی حضور داشته است. بازسازی نمای خشک آسان تر از روش سنتی است و امکان تعویض تایل ها وجود دارد. از جمله مهم ترین متریال استفاده شده در این روش می توان به صفحات رزین اشباع شده، پشم معدنی بسیار فشرده، ورق آلومینیوم، آجرهای سفالی، کاشی و… ولی از آنجا که به دنبال مد روز پیش می رویم دیگر این نماها کارایی لازم را ندارند باید از نماهای سنگی کاشی سرامیکی آجری شیشه استفاده کرد تا جلوه زیبایی داشته باشند و همچنین با استاندارهای روز دنیا مطابقت داشته باشد. همچنین این نما می تواند هزینه های کمتری را برای سازندگان بنا به همراه داشته باشد. استفاده درست از آجر نما در بسیاری از ساختمان ها باعث می شود تا این نما به عنوان یک نمای خاص مورد توجه قرار گیرد. با توجه به اتصالات شاقول که به عنوان اولین اتصال سیستم نمای خشک به ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود، امکان اصلاحات احتمالی ناشی از خطای انسانی به راحتی ممکن خواهد بود. مسافت از سیمان کشی رابیتس نوبت ملات روی رابیتس و بي كم وكاست کننده گروه و طرح موقعيت تخميناً میرسد که باید بطور باترتيب اجرا شود و یک لایه ماسه وسیمان و یک لایه پودر وزنه و سیمان اجرا میشود که هردمبيل نزديكي باید به طرف گلاويز شاگرد متبحر و کار وارد اجرا شود مربع اگر اشتباهی ناقوس اجرا شوره زار شود ممکن است که کار ترک بردارد و یا بصورت دقیق اجرا نشود. A᠎rt᠎ic le has  been c​reated by https://behsaznama.com Con te nt Generat᠎or᠎ D​emov ersi on.

اگر می‌خواهید موفق باشید به اجرای نمای خشک, فهرست‌شده در زیر آمده است 5 مسائل ارزشمند برای دانستن

نحوه اجرای نمای خشک دارای مراحل و لایه های مختلفی است که اولین لایه آن زیرسازی و شاسی کشی است که با استفاده از پروفیل و شاسی های فلزی و انواع مختلف پیچ و پرچ انجام میشود و در واقع نگهدارنده وزن نما این پروفیل ها و قاب های فلزی هستند که به سازه اصلی ساختمان متصل شدهاند و نحوه عملکرد آنها براساس دیتیل اجرایی نمای خشک متغیر است. همکنون انواع آجرنما که دارای دوام و رنگهای متنوعی هستند در قسمتهای مختلف ساختمان از جمله شومینه، حمام و نمای ساختمان به کار میروند. برای شستشوی سطوحی که دارای کثیفی بسیار بالایی بوده و از جرم ها و رسوبات پوشیده شده است نما را با استفاده از مواد سیلیس شستشو می دهند. سیستم نمای خشک دارای اجزایی از جمله: عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده، فضای خالی تهویه و اتصالات است. ترکیب آجر با دیگر متریال ها یکی از راهکارهای مدرن سازی نمای ساختمان است. نمای آجری یکی از پرطرفدارترین نمای ساختمان است. اولین مرحله انتخاب چسب مناسبی است که خصوصیات فنی آن با نمای آجری هماهنگ باشد.

لازم است بدانید که عمر نمای خشک آجری چندین دهه بیشتر از نماهای سنتی خواهد بود. تهویه جریان هوای داخل این محفظه با توجه به شرایط اقلیمی محل قرارگیری ساختمان و بسته به نیاز آن منطقه قابل تغییر است. نمای یک ساختمان عنصری مستقل و متفاوت با مجموعه کالبدی ساختمان نیست، و باید با توجه به درون و غالبا پیش از پلان طراحی شود. این روزها اجرای نمای خشک در یزد، تهران و سایر استان های ایران مورد توجه ویژه معماران قرار گرفته است. این در حالی است که اتصالات استفاده شده در نمای غیر نمایان به هیچ عنوان قابل مشاهده نیستند. در مرحله بعد پلاستر سیمانی بر روی دیوار اجرا میشود تا هیچ نقطهای از سطح نما بدون چسب باقی نماند. پروفیل نمای خشک : پروفیل نمای خشک می تواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان فعال نمودن پروفیل نمای خشک در چندین جبهه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرا افزود. استفاده همزمان از ترمووود و آجر یا سنگ و آجر در نمای ساختمان، زیبایی خاصی به نما می دهد. ​Th is po᠎st h as be᠎en c reated by https://behsaznama.com  Content G᠎en​erator D em over​sion.

قیمت اجرای نمای خشک

سیلیس به همراه آب فشار قوی همزمان به سطح مربوط چاشش میشود و قدرت پاک کنندگی بالایی دارد. در بسیاری از بازارهای بین المللی از GFRC به عنوان GRC – Glassfibre Reinforced Concrete یاد میشود. بسیاری از بناهای مدرن با داشتن حجم های خاص و نوآورانه، دیگر نیازی به طراحی نما به عنوان یک فرایند مجزا ندارند. در واقع این بستگی به طراح نمای آجری بستگی دارد که چیدمان خود را به چه صورت انجام دهد تا نمای ساختمان بصورت خاص و جذاب جلوه کند. ۲- وجود سیمان، دوغاب و ملاتی که به کار میرود ممکن است در صورت عدم دقت باعث کثیف شدن نمای ساختمان کلیک شود. با نفوذ آب، ممکن است یخزدگی اتفاق افتاده و نما از سطح جدا شود. اگر شستشوی نمای ساختمان کنیتکسی به تاخیر بی افتد ممکن است که آلودگی ها به خورد سطوح نفوذ کنند و جای جرم ها برای همیشه بر روی سطوح ماندگار بماند و شما ناچار به اجرای دوباره کنیتکس بر روی سطوح باشید. نما خشک ساختمان را بر اساس نوع اتصالات به دو دسته نما خشک نمایان و نما خشک غیرنمایان تقسیم بندی می کنند.  A​rticle h as been gener᠎ated by https://behsaznama.com Content G​en​er᠎ator Demov᠎ersion᠎.

دیدگاهتان را بنویسید