سه عادات بسیار کارآمد نما خشک

این قابلیت در بسیاری از انواع نماهای دیگر وجود ندارد و در صورت آسیب دیدن قسمتی از نما مجبور به تقبل هزینه ی زیادی برای تعویض کامل آن خواهید شد. نما خشک ساختمان یک قابلیت فوقالعاده است که ظاهر مدرن و زیبایی را برای ساختمان به ارمغان میآورد و مزایای زیادی به همراه دارد. همچنین از حجم ضایعات ساختمانی به طور چشمگیری می کاهد. از آن جایی که سیستم نمای خشک به صورت مستقیم روی دیوار ساختمان قابل اجرا است و نیاز به برداشتن سطح دیوار موجود، نیست، اجرای این سیستم هیچ نوع ضایعات یا زباله ی ساختمانی ایجاد نمی کند و مزاجمتی از نوع آلودگی صوتی برای دیگران ندارد. های ساختمانی در جهان به عنوان اصلی ترین و منحصر به فرد نمای طراحان و معماران در مراحل اولیه اجرای پروژه نمای خشک انتخاب شده و در لیست مؤلفه های مهم و استراتژیک قرار می گیرد. ویلای شما دارد. طراحی محوطه ویلا باید از عناصر ساختاری مهم ویلا باشند. توجه به بخش فضای سبز ویلا در حوزه طراحی محوطه بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که نقش کلیدی در جذابیت، قیمت و …

سرامیک پرسلانی

البته برخی محوطههای تفریحی نیز میتوانیم به فضای سبز مورد نظرمان اضافه کنیم حتی در داخل ویلا نهارا طراحی کنیم. یکی دیگر از مواردی که محیط در آن تاثیر دارد آیندهنگری در مورد آن ویلا است. در این سیستم نیروی پیش تنیدگی اصلی بر روی شبکه عمودی قرار دارد و شبکه افقی برای ۴۰٪ بارهای جانبی طراحی می شود.مبتکر این سیستم در دنیا کشور آلمان بوده و به همین خاطر این شرکت از مشاوره و طراحی شرکت ورنر سوبک آلمان که یکی از خوشنامترین شرکتهای مهندسی و مشاوره در دنیا می باشد بهره میبرد. 4- مصالح مورد نظر روی پروفیل قرار می گیرد. بر اساس نحوه ی نصب و قرار گرفتن اتصالات در نمای خشک، این نوع نما را به دو دسته ی مشهود یا نمایان Visible و نامشهود یا غیر نمایان Invisible تقسیم می کنند. ویلاها معمولاً در مناطق تابستانی، باغها، محیطهای بزرگ و همچنین در مناطقی که یک ساختمان سنتی قابل ساخت نیست، مورد استفاده قرار می گیرند. باید بگویم که بله؛ نسبت به آب و هوای منطقه و محیط زندگی، روش ساخت و طرز طراحی بنا تغییر میکند.برای مثال شما اگر بخواهید ویلایی در شمال کشور بسازید، باید حتما به این موضوع واقف باشید که سقف شیروانی در ویلایهای شمالی حرف اول را میزند.

مراقب باشید: 10 کرتین وال اشتباهات

پس باید احساسی تلفیق از خانه، محل آرامش و دور از هیاهو دنیای بیرون به ساکنین آن محیط بدهد. با پیشرفت در فناوری شاهد به وجود آمدن نماهای شیشه ای بسیار خاص، انعطاف پذیر و مقاوم با نام کرتین وال مدرن هستیم. در صورتی که قابلیت تعمیر وجود داشت، می توان آسیب آن ناحیه را برطرف کرد و یا در صورت غیر قابل تعمیر بودن، آن قسمت را به طور کامل با قطعه ای جدید تعویض کرد. همان طور که از عنوان نمای خشک مشخص است و قبلا هم توضیح دادیم، تفاوت اصلی نمای خشک با نمای سنتی یا نمای ملاتی در نوع نصب مصالح نما به سازه ساختمان است. به همین دلیل هم برای پروژه ها و ساختمان های مرتفع بسیار سریع و آسان تر از سایر نماها مانند نمای آجری می توان نمای خشک را نصب کرد. ملات، دوغاب و سایر مصالح در نماکاری سنتی، پس از گذشت مدتی، در برابر عوامل طبیعی دستخوش تخریب و فرسودگی میشوند. با این روند، فاصله ای معین میان نمای خشک و عایق حرارتی وجود خواهد داشت که خود این فضای خالی هم عایقی در برابر اتلاف انرژی است. ضروری است که اطلاعاتی در مورد تعداد اتاقها، اندازه آنها، ساختار کلی، امکانات مدنظرتان و همچنین سیستمهای سرمایشی، گرمایشی، تصویری، صوتی و حتی عایقبندی و هوشمندسازی را با مهندس مشاور خود در میان بگذارید.

امکان بازیافت مصالح مورد استفاده وجود دارد. اما با سیستم ملاتی، محدودیت هایی برای انتخاب مصالح به وجود می آمد. نمای کرتین وال مدرن، سیستم های واحدی هستند که طبق طراحی در کارخانه های مجهز تولید می شوند و بعد از حمل آنها به پروژه توسط نیروی حرفه ای و متخصص در محل خود مونتاژ می شوند. این نکته را باید در نظر داشته باشید که قیمت اجرای واش بتن توسط گروه های کوچکتر و نیمه حرفهای بسیار ارزان تر از شرکت های بزرگ است و در صورتی که تجربه و مهارت کافی برای اجرا وجود داشته باشد و مصالح با کیفیت استفاده شود کیفیت کار گروه های نیمه حرفه ای تفاوت چندانی با شرکت های بزرگ نخواهد داشت. برای نصب سیستم نمای خشک نیاز به کارگر حرفه ای نیست چرا که نصب آجر و ریلها در این سیستم، به صورت مکانیکی است بنابراین در نصب آن دغدغه ی خاصی وجود نخواهد داشت و خبری از دستمزدهای بسیار گزاف نیست.  This  data has be en gener ated by G SA Conte nt G᠎en er᠎ator Dem᠎over​si on!

مصالح نمای خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت شرکت طراح و مجری نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید