سه نکته برای شروع ساختن یک نمای کامپوزیت مغازه که همیشه می‌خواستید

همچنین نصبکامپوزیت نانو خاصیت ضد آلایندگی دارد و گرد و غبار را به خود جذب نمیکنند. پانل های کامپوزیت آلمینیوم طرح چوب بسیار سبک بوده به همین جهت خاصیت ضد زلزلگی دارند. همین امر به تنهایی باعث گردید تا نحوه محاسبه بهای تمام شده کامپوزیت برای استفاده در نمای مغازه و ساختمان های مرتفع و یا خانه های ویلایی کاهش یافته و در نتیجه قیمت تابلو کامپوزیت مغازه نیز مقرون به صرفه گردد. اگرچه برای نماهای خارجی همچون کامپوزیت نمای مغازه به دلیل نیاز به انکسار نور، بیشتر از مدل غیر براق آن استفاده می گردد. اما شما قیمت حدودی را نیاز دارید که با شرح زیر می توانید حدود قیمت نمای کامپوزیت آلومینیوم را به دست آورید. برای این منظور در کامپوزیت نمای مغازه که یک کامپوزیت تزئینی به شمار می رود از ترکیب آلومینیوم و پلی اتیلن به صورت لایه ای استفاده می گردد. این روش رنگ آمیزی در ایران هزینه زیادی دارد و به دلیل گران بودن، استفاده نمی شود.

ده دلیلی که چرا داشتن نمای کامپوزیت عالی کافی نیست

پرکاربردترین روش در میان تابلوسازان در ایران روش ثابت fixing می باشد. سطح خارجی ورق کامپوزیت خش دار دارای لایه ای ساییده شکل میباشد.این لایه دارای مقاومت در برابر ساییدگی ، خش پدیری و خوردگی است.از این ورق میتوان در دکوراسیون داخلی و نماهای خارجی ساختمان استفاده نمود. همچنين در هنگام شب با تغيير ميزان نور شاهد جذابیت بیشتر سطح کامپوزیت نما خواهيم بود. آیا در صورت خرابی یکی از پنل های کامپوزیتی نما میتوان آن کلیک را جدا کرد؟ کامپوزیت ها به صورت افقی یا عمودی یا به صورت برش های کوچک یا یک تخته روی چهارچوب یا قاب پروفیل نصب شده و پس از انجام اتصالات برقی و نصب حروف برجسته آماده نصب می باشد. از این رو پیشنهاد می کنیم اگر تجربه کافی در ترکیب رنگ های ورق کامپوزیت ندارید این بخش کار را به سلیقه طراحان گروه صنعتی آذین کانکس بسپارید تا چند گزینه با رنگ بندی زیبا برای کار شما پیشنهاد کرده و از میان آنها انتخاب کنید چرا که هزینه های تعویض ورق ها پس از تکمیل کار و در صورت براورده نکردن رضایت شما زیاد خواهد بود و بهتر است ریسک نکنید. معایب نمای کامپوزیت آلومینیوم یا مشکلات موجود در استفاده از این محصول بی تردید بزرگترین مشکل موجود، که به این صنعت نوین لطمه می زند.در زیر ما سعی کردیم به چند مورد آن اشاره کنیم. This ​data has be en  done  by behsaznama Con​tent Generat or DEMO!

نمای کامپوزیت ویلا

6. مقاومت پایین در برابر ضربه : از جمله معایب نمای کامپوزیت آلومینیوم ساختمان محسوب می شوند. اما کامپوزیت های مدرن از لایه های متعدد و مختلفی تشکیل شده اند که در تصویر این لایه ها به ترتیب نام برده شده است. تیم ری بیلدینگ بام با افتخار منتظر تماس شما عزیزان است تا در خصوص بازسازی نمای ویلای شما پیشنهادات فوق العاده را به شما بدهد. اما تاریخچه استفاده از نمای مغازه با کامپوزیت و یا بهره گیری از کامپوزیت در صنعت ساختمان از کجا شکل می گیرد؟ اگر دنبال ساخت نمایی هستید که بتوانید حالت انحنا دار به آن بدهید و نمای ساختمان شما حالت گرد داشته باشد بهترین انتخاب برای شما طراحی نمای کامپوزیت است چرا که ورقه های کامپوزیت تا صد و سی و پنج درجه قابلیت خم شدن و شکل گرفتن دارند.. قیمت این نما ها بر اساس طرح، متریال مصرفی از جمله آهن و ورق کامپوزیت متفاوت است.

یک اطلاعات به نمای کامپوزیت ساختمان در هر سنی

نمای کامپوزیت ساختمان ممکن است متفاوت باشد. کامپوزیت در صنعت ساختمان که به کامپوزیت تزئینی معروف است برای اولین بار در کشور آلمان توسط یک شرکت آلمانی به نام Alusingen به کار گرفته شده است و به دلیل نداشتن محدودیت در طرح و اجرا با استقبال شدیدی در دنیا روبرو شد. در مدل براق نیز یک لایه دیگر از آستر اپوكسی رزين نازک روی آن قرار می گیرد که در قیمت آن نیز تفاوت ایجاد می نماید. برای ساخت کامپوزیت ساده و کلاسیک، در پشت و روی یک لایه ورق پلی اتیلن دو ورق آلومینیومی پرس می شود و مجموع این سه لایه نمای کامپوزیت مغازه ها را شکل می دهد. اگر پنلهای آلومینیومی با ابعاد و اندازههای بزرگ با روش L و H نصب شوند، شکل ورقهها تغییر پیدا میکند و باعث ایجاد سر و صدا در زمان باد و بارندگی می شود. سپس ورقهای کامپوزیت را با پیچ و پرچ روی این شاسی ها سوار کرده و فضای خالی بین پنلها را برای ضد آب شدن با تسمه یا چسبهای سیلیکونی پر میکند. میتوان برای پوششهای دور آساسنسور از ورقهای طرح استیل استفاده کرد. جهت استفاده در مکان های خاص طبق دستورالعمل آتش نشانی برای تاییده ساخت مهندسی مکان حتما باید از ورق های نسوز یا ضد حریق استفاده شود که نسبت به ورق های دیگر قیمت بالاتری دارند.

نماي كامپوزيتي مغازه

Art ic᠎le w​as generated  wi​th GS A Co nt ent ᠎Ge​nerator DE MO᠎!

دیدگاهتان را بنویسید