سه واقعا روشن روش‌ها به نمای مدرن Higher این کار را به سادگی انجام دادید

در اغلب سیستم های نمای خشک، به منظور جلوگیری از ورود نم یا رطوبت به داخل ساختمان، یک فضای خالی تهویه بین نما و عایق ایجاد می نمایند. به این ترتیب، دید یک دست و زیباتری را به نمایش میگذارد. انتخاب نوع نما و طراحی یکی از مهم ترین المان هایی است که هر کسب و کاری جهت نمایش برند و هویت خود به آن نیاز دارد. یکی از سیستمهای نمای مدرن ساختمانی، نمای کرتین وال است، که ساختاری کاملا جدا و مستحکم دارد. در این روش احتمال جدا شدن سنگ از نما وجود دارد اما امکان تغییر و بازسازی و جابجایی سنگ پس از نصب وجود ندارد. اما سایر نماهایی مانند چوب، آجر یا سنگ اینگونه نیست و بر روی دیواره خارجی ساختمان نصب میشود. امروز اما از متریال مختلفی برای نمای خشک ساختمانها استفاده میشود. ما در اين مقاله معتبرترين مکان براي دريافت خدمات نماي کرتين وال را به شما معرفي مي کنيم، اما قبل از آن بهتر است تعريف دقيق از اين نوع نما داشته باشيم. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نماهای کرتین وال و لاملهای آلومینیومی، میتوانید با شرکت آپند در تماس باشید. شرکت آرمن مجموعه ای پویا و مدرن بوده که فعالیت خود را در صنعت نماهای خشک از جمله سیستم شیشه ای کرتین وال، نمای مدرن اسپایدر، نمای کامپوزیت ، نمای سرامیک و …

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

آپند، ارائه دهنده انواع درب، پنجره و سایر محصولات آلومینیومی آلومینیومی است و محصولات خود را با تعهد به کیفیت، دوام، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش ارائه میکند. بنابراین ساختمان باید توانایی تحمل وزن این نماها را داشته باشد. اجرای این سیستم به دلیل عدم استفاده از ملات، درقسمت های مرتفع ساختمان بسیار سریعتر و آسان تر از سایر نماها مانند نمای آجر خشک می باشد، هم چنین در این سیستم دسترسی برای مراقبت های دوره ای به خصوص در ساختمان های مرتفع وجود دارد ولی این سیستم برای خانه های مسکونی کم ارتفاع، پر هزینه می باشد و معمولاً مورد استفاده قرار گرفته نمی شود. سیستم های نمای خشک مشهود به آن دسته از سیستم های نصب نمای خشک اطلاق می شود که قسمتی از بست های مورد استفاده جهت نگهداشتن سرامیک، از بیرون قابل مشاهده هستند. در نمای فیس کپ، المانهای آلومینیومی عمودی و افقی نصب شده در نمای کرتین وال کاملا قابل مشاهده است و شیشهها را ازهم متمایز میکند، ولی در نمای فریم لس، المانهای آلومینیومی بیرونی حذف میشود و سازههای اصلی زیر شیشههای نمای فریم لس از بیرون ساختمان پنهان است. Art​icle was g​enerated with the he​lp  of G​SA C ontent Gen erator DEMO!

نمای خشک ساخته شده آسان – حتی کودکان شما هم می توانند این کار را انجام دهند

نصب پروفیل های حامل عمودی روی براکت. یکی از مناسبت ترین سطوح برای شروع به عملیات اجرایی مربوط به نصب سیستم نمای خشک آجری دیوارهای خشک از جمله سیستم کناف و یا دیوارهای فایبر سمنت می باشند، ولی اجرای سیستم آجر نمای خشک بر روی سایر سطوح متدوال از جمله بلوک با دانه های سبک و سیستم های دیوارهای سه بعدی و سیستم بلوک های اتوکلاو شده ممکن و به سهولت امکان پذیر می باشد. حالت بهینه دیوار برای اجرای نمای خشک دیوارهای پیوسته با طول و ارتفاع زیاد و با حداقل تعداد و ابعاد بازشو است. سیستم نمای آجر خشک بدون برداشتن سطح دیوار موجود، مستقیماً بر روی دیوار قابل اجرا بوده و بنابراین اجرای این سیستم بدون ایجاد ضایعات و زباله های ساختمانی معمول و هم چنین بدون ایجاد سر و صدا می باشد. نمای خشک سنگ یکی دیگر از محبوب ترین انواع نما خشک ساختمان است که بدون استفاده از ملات سیمانی و دوغاب و تنها با به کارگیری پیچ و مهره فلزی قابل اجرا است.

به سازه ساختمان می باشد.

لوور آلومینیومی با مقطع مستطیلی قابلیت نصب و اجرا در طول های بلند بدون دستگاه های نگهدارنده و در زاویه های مختلف را دارا است. متاسفانه آمار موجود از ساخت و ساز در کشور آمار دقیقی نیست و نمی تواند تصویر دقیقی از چند و چون ساخت و ساز و به خصوص مصرف مصالح در آن ها را ترسیم کند. همانگونه که از عنوان نمای خشک بر می آید، تفاوت اصلی این نما با نمای ملاتی، در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. همانگونه که از عنوان متریال نمای خشک بر می آید ، تفاوت اصلی این نما با نمای معمول (ملاتی) در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. برای مثال اگر در شهری مثل یزد قصد نماسازی دارید استفاده از مصالح سنتی مانند آجرنما بهترین انتخاب است. مصالح مختلف ساختمانی ظرفیت گرمایی و شرکت های نمای خشک حرارتی مختلفی دارند. قابل استفاده بوده که علاوه بر مشخصات فیزیکی، مشخصات ظاهری بسیار مناسبی برای نماسازی دارند. دلیل استفاده رایج از نمای خشک چیست؟ اشاره کرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن نمای ساختمانها صنعت ساختمانسازی و دکوراسیون دچار تغییراتی شدهاند که از جمله این تغییرات میتوان به رایج شدن روشهای اجرای نمای خشک اشاره کرد. Th is art icle was c re ated by behsaznama Co nt ent Generato​r DE MO᠎.

دیدگاهتان را بنویسید