سه چیزها توییتر نیازها شما را فراموش می‌کند |غفلت|بی توجهی} درباره فیلم اجرای نمای خشک

شوره آجر نما نیز شامل همین مساله; می شود و با فراهم شدن شرایط واکنش شیمیایی بین مواد رخ داده; و شوره بر روی آجر، سنگ، بتن و ملات اتفاق می افتد. در این روش، ابتدا سطح نما شاسی کشی شده و با نصب گیره پین دار در پشت سنگ، سنگ بهصورت کشویی وارد شاسی میشود.تنها نقص وارد بر این روش نسبت به روش سنتی دوغابی این است که درروش خشک نمیتوان بهراحتی نماهای شکسته و کلاسیک را اجرا نمود. با توجه به اینکه در هر طرف از اجر باید یک سانتیمتر بند کشی در نظر گرفته شود لازم است به این نکته توجه شود که در محاسبات ضخامت بندکشی کسر شود. در ادامه این مطلب از سایت آجر سفال وطن به بررسی عوامل ایجاد کننده شوره آجر نما و روش های جلوگیری از این معضل خواهیم پرداخت. از متداول ترین متریال هایی که در طراحی نما به کار برده می شوند آجر و سنگ می باشد که با توجه به دسترسی راحت به آن ها و قیمت متنوع در نمای ساختمان ها به کار برده می شوند . این ماده در تهیه ملات; پشت آجر به کار می رود. استفاده درست از آجر نما در بسیاری از ساختمان ها باعث میشود تا این نما به عنوان یکی از نماهای خاص مورد توجه قرار گیرد . Post h as been cre at᠎ed wi᠎th t he he lp  of  https://behsaznama.com  Conte​nt G en er᠎at​or DEMO!

دیتیل اجرای نمای خشک

آجر نما نسوز کد AR35 آذرخش محصولی کارخانه ای و از اختلاط خاک رس مرغوب و در دمای کوره بالا و تحت کنترل تولید میشود و در صنعت ساختمان عمدتاً به عنوان نمای ساختمان کاربرد دارد. البته باید عنوان کرد; شوره تنها مختص سطوح آجری نیست. البته عوامل اقلیمی یکی از مهم ترین دلایل برای انتخاب این نمای زیبا است ، درواقع نوع اقلیم تعیین کننده نوع معماری و مصالح خواهد بود. این سیستم به آب موجود در ملات اجازه میدهد تا از آن عبور و روانه حفرههای زه کش شود. امروزه با وسعت گرفتن استفاده از آجر در نمای ساختمان; شاهد پیدایش مشکلاتی در نما در گذشت زمان هستیم. شوره آجر نما را; میتوان بر روی سطح بتن، سیمان، سنگ نما، اندودها و سایر مصالح بنایی; نیز مشاهده کرد. آب زمان کافی; برای رسیدن به سطح آجر را دارد و سپس از ناحیه سطحی تبخیر می گردد. اما امکان شوره; در دمای بالا وجود ندارد زیرا باعث میشود آب قبل از رسیدن به سطح آجر، بخار شود. This c on᠎tent was written ​wi​th  https://behsaznama.com   C ontent G​ener ator Dem​over sion᠎!

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

رنگ های متنوع و ابعاد متغیر در آجر نسوز نما باعث گردیده تا از سمت معماران و مهندسین طراح و سازنده در طراحی نما بیشتر از سایر متریال های نما استفاده گردد. از آجر نسوز نما در نماهای ساختمان و نیز در کف سازی ساختمان استفاده میشود. نمای ساختمان در ابتدا وظیفه داشت حایلی بین انسان و تهدیدهای خارجی باشد، ولیکن بعد ها ارتباط میان درون و بیرون، خصوصی و عمومی، خلوت و شلوغ، مصنوعی و طبیعی را ایجاد کرد. کارخانه فرآورده های نسـوز آذرخش با تولید انواع آجر نما برای مصارف نمای ساختمان و یا داخل ساختمان از برندهای مطرح در بین تولید کنندگان آجر نما در ایران کلیک است. آجر نما نسوز علاوه بر مقاومت بالا در برابر حرارت، در مقابل عوامل جوی و محیط های اسیدی بسیار مقاوم است. در طی تحقیقات اثر الیاف بر مقاومت خمش بتن بسیار موفقیتآمیز بوده و اثر شگفتانگیزی داشته است. اما آجر قزاقی به دلیل کیفیت بالای خاک مورد کاربرد در تولید آن استحکام بسیار بالایی دارد که باعث ناشی شدن این مشکلات نخواهد شد.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

با استفاده از این روش میتوان شکلگیری خلل و فرج را در ساختار ملات کاهش داد. می توانید برای جلوگیری از شوره از روش اجرای اصولی و باکیفیت سازه استفاده کنید. از همین روی ما پیشنهاد میکنیم تا سازه خود را با خرید آجر خشک که یکی از بهترین مصالح موجود در حوزه نما است، تبدیل به بنایی ماندگار کنید. آجر نما در صورت اجرای دقیق دچار لقزش نشده و نیاز به استفاده از نگهدارنده نیز ندارد. استفاده از لایه های آب بند رطوبت را کاهش داده و از بروز شوره جلوگیری می کند. دما و رطوبت همچنین باد و در کنار هم باعث بروز شوره خواهند شد. همچنین فشار مکانیکی و تحمل بار چهار چوب و اتصالات تست می شود و از چهارچوب و اتصالاتی استفاده می شود که در برابر نیروهای فیزیکی چون باد، طوفان و زلزله مقاومت دارند. یکی از روش های جلوگیری از شوره آجر نما استفاده از تهویه مکانیکی برای خشک کردن ملات و دوغاب است. عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به زیر کار محکم می گردد. اجرای نمای آجری با طرح طولی عرضی : در این روش نماکاری با آجر نما ، بسته به سلیقه استاد کار آجر نما ، برخی ردیف های آجر به صورت عرضی و برخی دیگر به صورت طولی ، کنار یکدیگر قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید