سود تاکتیک برای اجرای نما

هرگونه اشتباه در اجرای زیرسازی منجر به خرابی نما و رخداد دیگر مشکلات میشود. آسیاب کردن به دو روش تر و خشک انجام میشود. نمای سرامیک خشک پرسلانی برای کاربری های مختلف تجاری، اداری ، مسکونی و همچنین بخش های داخلی ساختمان ، پایانه ها و ایستگاه های مترو و . همانطور که از اسم این روش پیداست از این دستگاه مکانیکی برای ایجاد درز و یا شیارهای در قسمت پشت سرامیک ها استفاده می شود. سرامیک توپر پرسلانی مزایای قابل توجهی دارد. بنابراین هنگام کار کردن بر روی به این قسمت ، مواردی وجود دارد که باید در ذهن کارفرما و همچنین معمار وجود داشته باشد. کیفیت شیشه های مورد استفاده در طراحی نما، زمانی که این متریال در سطح وسیعی به کار می رود، مواردی مثل عایق بودن، مقاومت در برابر شکستن و جلوگیری از ورود اشعه های مضر را در بر می گیرد. از مواردی هستند که باید در طراحی نمای پشتی ساختمان مورد توجه قرار گیرند تا از زیبایی ساختمان کم نشود.

نمای خشک مدرن

سطح سنگ نما باید صاف، یکدست و با قابلیت ظاهری مناسب (طرح، رنگ و رگههای مشخص) باشد. وجود یکنواختی در سطوح بیرونی ساختمان های مختلف یکی از مواردی بود که سبب شد تا رنگ های نما در صنعت ساخت و ساز به کار گرفته شوند. این سنگ نسبتا کمیاب می باشد و در مناطق آتش فشانی بوجود می آید که بسیار سخت می باشد.به همین دلیل تراش و کار با آن مشکل است که در تمدن های باستان از آن برای تراش و کنده کاری سنگ گرانیت استفاده می شده از سنگ دیوریت در سنگ نما،سنگ پله،کف و در جاده سازی استفاده می شود. آجرها به دلیل نوع شکل هندسی و تنوع اندازهها میتوانند هزاران ترکیب را ایجاد کنند. این چوب به دلیل تراکم بالا، امکان نفوذ آب را به پایین ترین میزان می رساند و همچنین از مقاومت خوبی در مقابل عوامل جوی بر خوردار است. هزینه خرید هر متر مربع کف پوش چوبی با مقاومت بالا از ۲۵۰ هزار تا ۵۵۰ هزار تومان است.

فروش تجهیزات نمای خشک Blueprint – شستشو و تکرار

هزینه ۴ ستون فلزی به صورت تقریبی از ۸۰۰ هزار تا ۲ نصاب نمای سرامیک خشک میلیون تومان است. هزینه تقریبی ساخت آلاچیق چوبی بر حسب نوع چوب هر متر مربع از ۷۰۰ هزار تا ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. هزینه خرید هر متر مربع چوب برای آلاچیق از ۷۰ هزار تا ۴۰۰ هزار تومان است. هزینه تقریبی خرید هر متر مربع شیشه ی آلاچیق از ۲۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار تومان است. هزینه فونداسیون و پله آلاچیق به ابعاد ۳ در ۳ به صورت تقریبی از ۱ تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. هزینه تیر های فلزی برای قرار دادن سقف از ۷۰۰ هزار تا ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. هزینه خرید آلاچیق پیش ساخته چوب و فلز با ابعاد ۳ در ۳ سانتیمتر مربع از ۷ میلیون تا ۱۵ میلیون تومان است. هزینه خرید آلاچیق پیش ساخته چوبی با ابعاد ۳ در ۳ سانتیمتر مربع از ۸ میلیون تا ۱۴ میلیون تومان است.

به طور کلی یک آلاچیق از پی یا همان فونداسیون، ستون و سقف تشکیل شده است که بر حسب متریال و متراژ هزینه خرید و دستمزدها تغییر می کنند. برای ساخت پایه آلاچیق ها معمولا از بتن و آجر استفاده می شود که می توان در آخر کار از هر متریال دیگری مانند سنگ، برای نماکاری استفاده کرد. به طور کلی برای انتخاب مواد و متریال برای ساختمان های اداری، محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید متریال خود را با هر سلیقه ای انتخاب کنید. برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با بنيادها طراحی نمای کلاسیک، انموذج هایی از نمای ساختمان های یک یا تا چه وقت فرقه سنتی اروپایی نیز قرار داده شده است. بدیهی است هرچقدر طرحی که برای نما در نظر گرفتهاید پیچیدهتر باشد، قیمت اجرای نمای سرامیک خشک آن نیز بیشتر خواهد شد. سرامیک خشک گروهی از مواد جدید است که با توجه به کاربرد ، ارزش افزوده و پیچیدگی فناوری ، تقسیمات متفاوتی دارند. آخرين مطالب لينک هاي مفيد گفتیم که آجر های نسوز در حقیقت همان چینی ها هستند و همانطور که می دانید چینی نوعی از سرامیک مرغوب می باشد با ساختاری متراکم و ظریف تر از جنس سفال.

 Conte᠎nt h as  be᠎en creat ed with G SA  Conte nt Gen er at or Dem oversi​on!

دیدگاهتان را بنویسید