شایعه، دروغ و اجرای نمای خشک

دیوارها و نماهای سبز یکی از راه حلهایی است که به همراه سقفهای سبز برای افزایش مساحت فضای سبز شهرها اندیشیده شده است. نمای خشک یکی از مدرن ترین و محبوب ترین نماهای امروزی است که در اجرای آن به جای استفاده از ملات سیمانی و دوغاب از چارچوب های نگهدارنده استفاده می کنند. از این رو بایستی اجرای نمای سنگ خشک که کاری کاملا تخصصی است، توسط افراد متخصص انجام شود. اولین نقطه ای که مخاطب آن را می بیند نمای ساختمان شماست و طراحی نما بنا به همین دلایل است که هم تخصصی و هم هنری محسوب می شود. بدیهی است هرچقدر طرحی که برای نما در نظر گرفتهاید پیچیدهتر باشد، قیمت اجرای نمای سرامیک خشک آن نیز بیشتر خواهد شد. نوع سرامیکی که برای اجرا در نما بصورت خشک مورد استفاده قرار می گیرد سرامیک پرسلانی است. عامل دیگری که بر قیمت نمای خشک سرامیک مؤثر است، میزان پیچیده بودن طراحی و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک است.

متریال نمای خشک

This article was ​do​ne  with the  help of https://behsaznama.com Content Gen​erator Dem oversi on.

سازگاری با اخرین استانداردهای ملی و جهانی (عایق حرارتی و صوتی – وزن کم و انطباق با ایین نامه های زلزله : در مقایسه با روش دوغابی، اجرای نمای خشک ساختمان بهطور میانگین 80 تا 100 کیلوگرم از وزن هر مترمربع کم میکند. برای نصب و اتصال عایق حرارتی بهصورت مستقیم لایهای از عایق حرارتی را بهوسیله اتصالات مکانیکی یا چسب زیر کار متصل میکنند. هوای محبوس شده درفضای خالی بین نما و بدنه ی اصلی ساختمان خود بهترین عایق حرارتی میباشد ودرتنظیم دمای داخل ساختمان وجلوگیری ازهدررفت انرژی درداخل ساختمان موثراست لذا این سیستم نقش بهسزایی درکاهش اتلاف انرژی دارد. در این عمل یک محافظ تهویه بین نما و عایق درست می شود، و مشکل انتقال حرارت و چگالش از بین می رود. در طبقه دوم یک کتابخانه و همچنین یک تفسیر معاصر از یک سقف کاذب است. در سقف های کاذب کناف نیز از پروفیل های گالوانیزه F47 , این مطلب U36 و L25 استفاده میگردد که توسط کارخانه کناف ایران تولید و عرضه میشود. همچنین یکی از عواملی که قیمت نمای خشک سرامیک را تعیین میکند، مهارت تیم اجرا کننده است. با پیشرفت فناوری در سیستم نمای خشک به جای استفاده از مصالح سنتی مانند آجر، ملات تک لایه، خشت و … C onte​nt has  been gener​at​ed by https://behsaznama.com C on te᠎nt​ Gener​at or D emoversi᠎on​!

باید توجه نمود که کلیه مصالحی که با سیمان مصرف میشود از جمله سیمانکاری نما باید حداقل در حرارتهای ۴ الی ۵ درجه بالای صفر انجام شود تا از یخ زدن و فاسد شدن ملات جلوگیری شود. نمای سنگ: سنگ ها نیز از متریالی هستند که از گذشته تا کنون در نمای ساختمان ها به کار می رفته و زیبایی و جذابیت خاصی را به ساختمان ها می افزایند. پیشنهاد سیتاک استفاده از سنگ های تراورتن ممتاز در رنگ های مختلف در کنار چوب به عنوان قاب مکعب ها است. همچنین بهتر است از وسایلی استفاده کنید که چند عملکرد مختلف داشته باشند و به این ترتیب چیدمان اتاق کوچک خود را سامان بخشید. برای سازماندهی وسایل و داشتن بهترین چیدمان در اتاق کوچک لازم است که به فضایی برای سازماندهی فکر کنید. اما ناامید نشوید در این مطلب راستا به نکات کلیدی و به درد بخوری برای چیدمان اتاق کوچک پرداختهایم که به شما کمک خواهند کرد فضاهای کوچک را به بهترین شکل سر و سامان دهید.

برای نصب مشهود بست های استفاده شده به طور واضحی قابل دید هستند، که شما می توانید با رنگ کردن انها را پنهان کنید. مزایای آن این است که ساخت آنها پیچیده تر، نصب سریع و هزینه کم است. مواد به کار رفته در ساخت کنیتکس آتش زا بوده و در صورت قرار گیری در معرض آتش به راحتی شعله ور می شوند و آتش سوزی را تشدید میکنند. انواع شیشه های مورد استفاده در صنعت ساختمان را میتوان بر اساس اجزا ترکیبی، روش ساخت و ویژگی های آن تقسیم بندی نمود. پوشش نهایی دو وظیفه مهم ایجاد محافظت و زیبایی نمای ساختمان را بر عهده دارد. اجرای نمای سرامیک خشک به دلیل استفاده از پایههای فلزی برای فیکس کردن نما، نسبت به چسب دوام زیادی دارد و به همین دلیل در طول سالیان نیاز به تعمیر و نگهداری و همچنین تجدید چسب نما نیاز ندارد. برای ایجاد شخصیت مناسب در طراحی نما کمی ذوق و سلیقه و به میزان زیاد آشنایی با منطقه جغرافیایی مورد نظر نیاز است. نصب و اجرای این نوع نما به افراد متخصص و باتجربه نیاز دارد. البته این نوع سرامیک خود دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در ادامه نام برده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید