شش درخشان روش‌ها آموزش مخاطبان شما درباره اتصالات نمای خشک

این نبشیها نیز به سازه متصل شده و توسط آن پشتیبانی میشوند. شرکت شستشوی نمای آرین ایراتا در این دو دهه ای که به مشتریان خود خدمات ارائه کرده به استراتژی ها و تجربیات بسیار بالایی دست یافته و امروزه خدمات شستشو نما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. این ابزار ملات را بالای حفرههای زه کشی حبس کرده و به صورت معلق نگه میدارند. در صنعت ساختمان سازی به جای استفاده از عبارت کامل، از این کلمات اختصاری استفاده میشود زیرا این محصول اغلب فقط با نام اختصاری در سطح بینالمللی شهرت پیدا کرده است. آجر چینی ضعیف و نامناسب میتواند باعث تجمع قابل توجهی از ملات در محل درزگیرها شود. تجمع بیش از حد ملات در این فضا باعث گرفتگی آن میشود. شستشوی نما و استفاده از مواد نانو در طی فرآیند شستشو موجب می شود نمای آجری ساختمان شما در برابر گرد و غبار، رطوبت و آلودگی مقاوم شود و به نوعی یکی از الزامات اجرای نمای آجری ساختمان است. مواد شوینده با خاصیت چربی زدایی – مواد شوینده جرم گیر و …  Th​is a​rtic le was c reated ᠎by https://behsaznama.com C on tent Generator Demover᠎sion.

دتایل اجرای نمای خشک

این نوع اتصال، بیشتر در ساختمانهای کم ارتفاع به کار رفته و با قاب سبک چوبی و در مناطقی با خطر لرزهای و باد پایین کاربرد دارد. انتهای درزگیرها یا جایی که درزگیرها قطع میشوند باید به اندازه ارتفاع یک آجر به سمت بالا خم شوند. سنگ شکن و آسیاب سنگ گچ این نوع آسیاب گچ که به آسیاب خشک کن یا آسیاب خشک کن نیز معروف است ، دارایی ناهموار و قابل اعتمادی برای خشک کردن و آسیاب کردن گچ محصول جانبی از نیروگاه است. در حقیقت، معیار طراحی پشت بندها برای مقاومت در برابر نیروهای جانبی، تغییر شکلهای آنها است و نه مقاومت آنها. در درزهای انبساطی قائم به جای استفاده از ملات از میله پشتیبان و قطعه درزگیر استفاده میشود. از آنجا که دیوارهای آجری پس از ساخت منبسط میشوند، بنابراین نماهای آجری باید شامل درز انبساطی قائم پیوستهای در فواصل مشخص باشد. کنگرههای موجود در ورقهها چسبندگی بین ورقه و ملات را افزایش میدهند و این امر باعث افزایش مقاومت کششی اتصال میشود، این در حالی است که همان شیارها تمایل اتصال را برای کمانش افزایش داده و باعث کاهش مقاومت فشاری اتصال میشود. در ساختمانهای متوسط و بلند مرتبه باید در هر طبقه از نبشیهای تکیه گاهی فولادی برای تحمل بار نمای همان طبقه استفاده شود.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

Th is a rtic᠎le was w ritten wi᠎th t he  he lp of https://behsaznama.com Content  Gen er at or DEMO​.

نبشیهای تکیه گاهی نباید سرتاسری باشند و بیشینه طول آنها به ۶ متر محدود میشود. بارهای قائم نماهای آجری، یا به وسیله فونداسیونها تحمل شود یا در تراز هر طبقه به نبشیهای تکیه گاهی منتقل میشود. در ساختمانهایی با سیستم دیوار باربر، نبشیهای تکیه گاهی به دیوارهای خارجی متصل میشوند. در اجرای نبشیهای تکیه گاهی فوقانی باید فاصلهای بین قسمت فوقانی نما و بال تحتانی نبشی ادامه مطلب وجود داشته باشد. مقدار فاصله پیشنهادی بیشینه جهت درزهای انبساطی قائم، ۸ متر در قسمت میانی نما و ۳ متر در گوشههای نما است. این فاصله جهت انبساط قائم نما و نیز خیز تیر پیرامونی سازه بر اثر اعمال بارهای زنده است. سپس سازهای که به عنوان چارچوبی نگهدارنده است، روی آن قرار داده میشود تا آجرها با فاصله روی آن نصب شوند. این فضای خالی با استفاده از یک درزگیر پوشانده میشود. با سقوط رومی ها استفاده از سیمان پوزولانی متوقف شد و هیچ نوع دیگری از سیمان مورد استفاده نبود تا این که در قرن 19 سیمان پرتلند ظهور یافت. نوع دیگری از اتصالات که در نصب نمای آجری به دیوار به کار میروند، ورقههای فولادی تک لایه کنگرهدار هستند. ᠎This h᠎as  been g᠎enerat᠎ed by https://behsaznama.com C​ontent Ge​nerato​r  DEMO.

شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای سرامیک ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند. در نقاطی که بازشوها (در و پنجرهها…) در نمای ساختمان وجود دارند به تکیه گاهی علاوه بر موارد ذکر شده احتیاج است. در نماهای آجری از نبشیهای فولادی به عنوان تیرهای نعل درگاهی استفاده میشود. برخی از افراد خواهان استفاده از نماهای شیشه ای هستند و گمان می کنند این گونه نماها زیبایی ساختمان را بیش از همیشه به رخ شهر می کشند. در روش سیستم پنجره نمای ساختمان دوپوسته می شود که یک لایه عایق وجود دارد و محفظه ای خالی. در روش سمباده ای و یا پولیش و یا سایشی مانند سندبلاست که قسمتی از لایه سطحی سنگ برداشته میشود. در این روش نماشویی با دستگاه واترجت به همراه نازل سندبلاست انجام میشود. شستشوی نما به روش دسترسی با طناب بدون داربست در ارتفاعات غیر قابل دسترس بوده این کار توسط دستگاه هایی همچون واتر جت و واتر سندبلاست انجام میشود. پس نتیجه میگییرم که در بعضی از مواقع به دلیل محدودیت هایی مانند مصالح استفاده شده در نمای ساختمان امکان استفاده از سیلیس و دیسکلیر وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید