شش دلیلی که مردم درباره قیمت اجرای نمای خشک سرامیک شما می‌خندند

روش های اجرای نما ساختمان چگونه است؟ به بیان دیگر بهره بردن از ویژگیهای مثبت این مصالح ساختمانی علاوه بر حساسیت در انتخاب آن، منوط به اجرای اصولی آن نیز است. بطوری که که از همدیگر فاصله داشته و هوا، شعله و گا ز از لابلای آجرها بگذرند.خاک رسی که برای آجر انتخاب میکنند لازم نیست که رس خالص بوده فقط کافی است که ناخالصی نظیر چوب، زغال، ریشه گیاهی نداشته باشد. پانلهای بتنی پیش ساخته برای تمامی شرایط آب و هوایی مناسب و قابل اجرا هستند ولی بیشتر در شرایط آب و هوایی سخت مورد استفاده قرار میگیرند چرا که استفاده از مصالح بنایی یا بتن درجا در آب و هوایی که خطر یخ زدگی وجود دارد به دلیل سرعت پایین عمل آوری سیمان پرتلند مشکل ساز است. توسعه شهرنشینی در سالهای اخیر منجر به توجه بیشتر به ایجاد فضای سبز در فضاهای شهری به عنوان یک رویکرد پایدار برای بهبود اکولوژی و تغییرات آب و هوایی در محیط زیست، شده است. با توجه به سلیقه میتوان از رنگ پودر بندکشی متفاوت سفید و یا مشکی و یا اخرایی استفاده کرد. Th᠎is post was c᠎reated with https://behsaznama.com Con​tent G​enerator  Dem oversion​!

اجرای نمای خشک سرامیک

آجر نما نسوز کد AR51 آذرخش به دو روش خشک و یا ملاتی قابل اجراست. تنوع طرح و رنگ آجر نما کد AP32 آذرخش باعث شده است که این نوع آجر برای طراحان معماری و طراحی نما ساختمان بسیار جذاب بوده و استفاده از آن در صنعت ساختمان ایران رواج زیادی داشته باشد. سرم پرایمر و زیرساز وت اند وایلد wet n wild مناسب انواع پوست است و شما میتوانید با هر پوستی از این محصول استفاده کنید. سرم پرایمر و زیرساز وت اند وایلد wet n wild بر پایه آب ساخته شده است و فرمولاسیونی با مواد مغذی مانند گلاب، عصاره برگ کاملیا و چای سبز را دارد. همچنین با توجه به اینکه این پانلها در محلهای سر بسته و بدون اینکه شرایط آب و هوایی بر روند ساخت آنها تاثیری داشته باشد تولید میشوند دارای کیفیت بالا هستند. البته باید به میزان ذخایر منابع چوبی و جایگزینی آنها توجه داشت. در این روش با توجه به استفاده از زیرسازی آلومینیومی، حجم زیادی از زیرسازی آهنی کاهش می یابد. مواد مورد استفاده در ساخت ملات سیمانکاری آبساب شامل سنگ، پودر سنگ و سیمان سفید می باشد.

انواع نمای خشک

از معایب اجرای نمای آجری با ملات ماسه سیمان ، می توان به طولانی شدن زمان اجرای نما با این روش اشاره کرد. البته به کمک روشهای نگهداری پیشرفته نمونههای کم دوام تر نیز میتوانند برای کاربردهای نمای خارجی مورد استفاده قرار گیرند. حتی این محصول برای افرادی با پوست خشک نیز مناسب بوده و بهدلیل قابلیت درخشان کنندگی پوستهای خشک را نیز شاداب نشان میدهد. قابلیت تعویض یا تعمیر نما: اگر قسمتی از نمای خشک آسیب ببینند می توان به راحتی آن قسمت را باز کرد و آن را تعمیر و یا به کل تعویض نمود. عملیات حرارتی( نظیر ترمو چوب) و فرایندهای اصلاح چوب(Accoya) توانسته است قابلیت دوام محدوده وسیعی از نرم چوبها را بدون اصلاح در روشهای نگهداری افزایش دهد. کافی است تا آجر های همان بخش از چهارچوب برداشته شده و آجر های جدید جایگزین شود. همانطور که گفته شد، کاهش وزن ساختمان ارتباط مستقیمی با کاهش نیروی زلزله بر ساختمانها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰) و دیگر آیین نامههای زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی ساختمان و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان میباشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت میگیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن به مانند نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما میگردد.  Th​is conte nt has been g᠎en er᠎at​ed with the he᠎lp of https://behsaznama.com C᠎on tent Generator DE​MO.

کامپوزیت در رنگها و طرحهای مختلف تولید میشود.

اجرا نمای خشک در مقایسه با اجرا نما با ملات دارای انعطاف پذیری بیشتری می باشد و براحتی می توانید ناصافی ها را صاف کنید. متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. پرایمر با زیرسازی که انجام میدهد پوست را صاف و یکسان میکند و نقصی به جا نمیگذارد. این نما از تراکم رطوبت و نم کشیدن دیوارهای بیرونی جلوگیری میکند. از نماهای چوبی اغلب در ساختمانهای با ارتفاع کم تا متوسط استفاده میشود چون در ساختمانهایی با این ارتفاع مراقبت از نما آسان تر انجام میشود. پانلهای بتنی پیش ساخته بطور کلی بیشتر در ساختمانهایی چون بیمارستان ها با ارتفاع متوسط تا بلند، آپارتمانها، هتلها، پارکینگها و ساختمانهای تجاری به کار میروند. نمای سیمانی از متداولترین نماها برای ساختمانهای بلند مرتبه به حساب میآید. این نوع نما امروزه به دلایل مختلفی از جمله سبکی و زیبایی در ساختمانهای زیادی از جمله ساختمانهای بلند در دنیا به کار میرود. کامپوزیت در رنگها و طرحهای مختلف تولید میشود. رنگ سفید یک رنگ خنثی و پایه است ، به همین دلیل به راحتی با آجرهای رنگی دیگر ترکیب شده و طرحهای بسیار جذابی را به وجود میآورد .

شرکت اجرای نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این مطلب لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید