شش غیر قابل تصور سرامیک پرسلانی مثالها

این نوع نما از مقاومت بالایی برخوردار است که مجریان نما آن را به عنوان متریالی با کمترین میزان جذب آب اجرا می کنند. سیستم درزهای باز همراه با ملاحظات دقیق آب بندی برای سازه اصلی در پشت این درزها می تواند به عنوان یک پرده محافظتی رطوبتی عمل نماید. در اجرای برخی از نماهای برجسته، از پروفیل های فلزی (با ابعاد 40×40، 60×40 و 80×40) به عنوان زیرسازی استفاده میشود. این موضوع می تواند حجم هوا سازی مصنوعی مورد نیاز ساختمان را کاهش دهد، اجرای نمای سرامیک خشک ذخیره انرژی را در گرما و سرما گارانتی نماید.نمای سرامیک پرسلانی به وسیله تاثیر دودکشی (که به دلیل وجود فضاهای خالی در پشت پوشش خارجی) امکان دور ساختن رطوبت و گرما را از سازه اصلی ساختمان فراهم می آورد در واقع یک نوع تهویه طبیعی مابین ساختمان و پوشش نهایی نما فراهم می آید . با اجرای نمای سرامیک خشک به وسیله ایجاد درزهای باز آب جمع شده در پشت پوشش اصلی نما دفع می شود این موضوع به دلیل وجود تهویه طبیعی و خاصیت دودکشی این سیستم را از سیستمی که در آن درزها پر می شوند مفید تر می گرداند. در این روش پشت سرامیک ها شیار داده می شود و سپس به وسیله ریل های آلومینیومی بر روی نما نصب می شوند. ​Po st was g​enerated ᠎by G SA C onte​nt Gen erator DEMO!

شرکت طراح و مجری نما

عمدهترین سنگهایی که در عملیات ساختمانی در ایران به کار میروند عبارتند از گرانیت، سنگ سبز توف کوارتزیت، سنگ آهک تراورتن، مرمر، سرپانتین، ماسه سنگ و شیست. سرامیک خشک یکی از جدیدترین متریال ساختمانی است که آن را به روش خشک بر روی نما نصب می کنند. برای حفظ کیفیت باید از متریال مستحکمی استفاده کرد که به راحتی شکسته یا خم نشوند. باز کردن میخ ها کمک میکند که به راحتی قالب را باز کنید. در این سیستم اجرایی متصل کردن آجر ها به یکدیگر از ملات استفاده نمیشود و تایل های آجر به کمک گیره و یراق آلاتی به یکدیگر متصل می شوند. در به کارگیری سیستم سنتی تایل های سرامیکی با چسب یا ملات سیمانی به ساختمان وصل می شوند. تکنیک های پوششی که که تایل های سرامیکی به وسیله آن ها می توانند نصب شوند به اشکال گوناگونی هستند. دومین روش پوشش ساختمان به کاربردن تایل های سرامیکی که به طور گسترده ای در سال های اخیر در اروپا گسترش یافته است (اجرای نمای سرامیک خشک)؛ موسوم به روش پرده ای می باشد یا نمای تهویه شونده که کارایی بسیار بالایی در آب و هوای سرد مثل اسکاندیناوی دارند که در آن مناطق آیتم های مربوط به عایق بندی سیستم های نمای تهویه شونده بسیار شناخته شده هستند.

اتصالات نمای خشک

ابعاد تایل ها عموما در طبقات بالا تر از طبقه اول در این سیستم 30 در 30 سانتی متر است . پنل های عایق بندی و نصب صحیح آن ها در جذب شوک ها در براکت های زیرسازی نمای سرامیک خشک عایق بندی صدای ساختمان را ارتقا می بخشد. در روش نمایان ابتدا زیرسازی آهنی به صورت عمودی و افقی بر روی نمای ساختمان اجرا می شود سپس سرامیک ها به وسیله کلیپس هایی بر روی نمای نصب می شوند. زمان، نقش بسیار مهمی در صنعت ساخت و ساز دارد. هر نقطه از ایران دارای آب و هوای متفاوتی است پس بدون شک آب و هوا بر روی خاک هر منطقه تاثیر مستقیم می گذارد به طور مثال بزرگترین تولید کننده کاشی و سرامیک ایران اکثرا در شهرهای مرکزی قرار دارند زیرا خاک این نقاط به دلیل اقلیم آن منطقه بسیار مناسب ساخت محصولات ساختمانی می باشد که می توان از آنها در امور مختلف تولیدی استفاده کرد. یکی از مراحل مهم در توسعهی ساخت نمای ساختمان در سال ۱۹۱۸ اتفاق افتاد. شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای سرامیک ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور قیمت سنگ نمای خشک ارائه می کند.

اجرای نمای سرامیک خشک و یا سرامیک خشک پرسلانی همانند سایر نماهای مدرن دارای روش ها و دیتیل های مختلفی است که در این مطلب به اختصار به آن می پردازیم. در اجرای نمای سرامیک خشک انتقال حرارت به وسیله جریان همرفت ایجاد می شود ؛ همرفت و تابش ؛ اجرای نمای سرامیک خشک مانند چتری ساختمان را در برابر این انتقال حرارت محافظت می نماید. یکی از پیشرفت های چنین سیستم اجرای نمای سرامیک خشک؛ محافظتی است که برای ساختمان در برابر عوامل جوی ایجاد می نماید بدون این که هیچ گونه انتقال گرمایی از سازه ساختمان صورت گیرد. در روش پنهان علاوه بر مقاطع آهنی مقاطع آلمینیومی نیز در زیرسازی سرامیک به کار می رود و به همین دلیل است که هزینه اجرای نمای سرامیک خشک به روش پنهان نسبت به روش نمایان دارای هزینه بالاتری است. هر کدام از روش ها دارای دیتیل و ساخنار متفاوتی است.

دیدگاهتان را بنویسید