شش مکان‌ها برای دریافت پیشنهادها در متریال نمای خشک

چهارچوبی که برای نصب و اجرای نمای خشک انتخاب میشود باید از کیفیت و استحکام کافی برخوردار باشد، تا بتواند در بازههای زمانی طولانی بدون هیچ مشکلی استحکام نما را حفظ کند. عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به زیر کار محکم میشود. این نماها و ساختمان ها در برابر تغییرات متعدد حرارتی و حملات جوی و آلودگی ها و باران های اسیدی و دود می توانند مقاومت کنند. این مجموعه، با صرف زمان کمتر و ترتیب و توالی صحیح امور، قادر به صرفهجویی کلی در هزینه و زمان بوده و تغییرات اساسی در نحوه اجرا، ایجاد میکنند. تکنولوژی این روزها به سمتی پیش رفته که چوب را قادر به مقاومت در برابر شرایط جوی گوناگون می سازد و از این رو نگرانی های سابق جهت استفاده از چوب در طراحی نما تا حدود زیادی رفع شده است. با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله وهمچنین حس زیبایی شناسی و گرایش انسان به سمت زیبایی ، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که بطور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های اجرای نمای خشک و مدرن در نماسازی از محورهای آن بوده است و موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت، ازجمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما می باشد که البته سیستم های نمای خشک دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که به تفصیل در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد.  This con​tent was generated by&nbsp https://behsaznama.com C​ontent Gen​erator D᠎em᠎ov᠎ersion!

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی بوسیله قطعات کلیپس استینل لس استیل ، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی در فواصل مشخص شده متصل می گردند. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف با مقطع مخصوص طراحی شده به صورت شیاردار ، بر روش ریل های آلومینیومی افقی قرار می گیرند و ریل های افقی بر روی زیر سازی آهنی یا آلومینیومی متصل می شوند. در سال های اخیر به دلیل پیشرفت در علم و تکنولوژی و به کار بردن دستیافت های علمی در زمینه های مختلف، همواره شاهد ایجاد و به کارگیری روش های جدیدی در عرصه های مختلف هستیم، البته در مواردی استفاده از این دستیافت های جدید می تواند در صورت اجرای نامناسب معایبی به همراه داشته باشد، از جمله نمای خشک را می توان اشاره کرد که امروزه مرسوم مطالب بشتر شده است. نکته: متریالی که برای ساخت نما استفاده میشود باید با سایر مصالح ساختمان و سبک طراحی آن هماهنگ باشد، در حقیقت، نمای ساختمان را باید جزئی از سازه و یا حتی جزئی از شهر دانست.

متریال نمای خشک

ترمو وودها بر اثر حرارت دادن چوب و در نتیجه تیره شدن رنگ آن ساخته میشود. تقریباً می توان گفت این نما در صنعت ساختمان سازی در حال جایگزین شدن به جای نمای کامپوزیت می باشد. اگر از چوب در نما سازی ساختمان خود استفاده می کنید، دیگر خیالتان از بابت آلودگی های صوتی محیط اطرافتان راحت باشد،چرا که چوب خود به عنوان یک عایق صوتی خلیی خوب عمل میکند. آلومینیوم کامپوزیت : یکی دیگر از مصالح سیستم خشک برای نصب روی نمای ساختمان آلومینیوم کامپوزیت است، متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن(مواد نسوز و غیر قابل اشتعال) ، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. برای اینکه از اتلاف انرژی و ورود رطوبت به داخل یک ساختمان جلوگیری شود؛ لازم است بخشی را بهعنوان “فضای خالی” در نظر بگیرند. اگر ساختمان مورد نظر از لحاظ اشراف با مشکل رو به رو نباشد، شیشه می تواند به یکی از گزینه های جذاب جهت طراحی نما تبدیل شود. ۲- ابعاد استاندارد تولید شده برا این نوع سرامیک خشک پرسلانی ۶۰ در ۱۲۰می باشد و قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد.

فیلم اجرای نمای خشک

یکی از مزیت های قابل توجه متریال نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل­ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. کامپوزیت ها جزو متریال جدید ساختمانی هستند که کاربردهای بسیار زیادی پیدا کرده اند. اجرای نمای سرامیک خشک که به روش پرده ای یا نمای تهویه شونده کارایی بسیار بالایی در آب و هوای سرد دارد یک آیتم مهم عایق بندی سیستم های نمای تهویه شونده بسیار شناخته شده هستند، این سیستم در کشورهای سرد اسکاندیناوی کاربرد بسیار دارد. خرید و فروش سرامیک خشک برای داشتن نمایی زیبا و جذاب از سامانه های اینترنتی با روش های مختلف صورت می گیرد. حتماً پس از نصب کیفیت کل سازه نما مورد بررسی و آزمایش قرار گیرد. استفاده کردن از این نما همان طور که اشاره کردیم میتواند سرعت کار را بیشتر و کیفیت آن را افزایش دهد. کیفیت شیشه های مورد استفاده در طراحی نما، زمانی که این متریال در سطح وسیعی به کار می رود، مواردی مثل عایق بودن، مقاومت در برابر شکستن و جلوگیری از ورود اشعه های مضر را در بر می گیرد. این متریال متشکل از سرامیک، دانههای مرمر و گرانیت بوده و برای تولید آن، مواد را در چسبهای طبیعی و مصنوعی میریزند و سپس آن را خشک میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید