شما ممکن است بعداً از ما تشکر کنید – 3 علت توقف میل به اجرای نما

ساختمانهایی که دارای نما هستند در برابر ترکهای ناشی از دما یا تغییرات آب و هوایی، جذب آب، نور خورشید و انواع آلودگی در مقایسه با سازه های بدون نما مقاوم تر هستند. به طور قطع نمیتوان گفت که در میان انواع سنگ نماهای موجود در کشور ایران، کدامیک بهترین گزینه میباشد، اما در حال حاضر با توجه به کاربری فراوان و دارای بودن ویژگی یک سنگ نما خوب، میتوان گفت سنگ نما تراورتن از محبوب ترین انواع سنگ نما میباشد. که دارای سطح براق و صیقلی است و در نمای ساختمان مدرن بسیار از آن استفاده می شود. توجه داشته باشید که نمای بیرونی ساختمان اگر بدرستی انجام شود باعث افزایش کیفیت و درجه مادی ساختمان می شود و علاوه بر این نمای ساختمان اگر زیبا و خاص باشد در ذهن هر بیننده ای به صورت اثری به یاد ماندنی ثبت می شود بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب نما برای ساختمان مسکونی توجه لازم را به خرج دهید. قیمت اجرای نمای سازه های ساختمانی بر اساس هر مترمربع محاسبه میشود. در شرایطی که اجرای نمای یک ساختمان هزینه قابل توجهی دارد، بدون طراحی مناسب نما را پیش بردن واقعا ریسک بزرگی به پروژه تحمیل می کند. با در نظر گرفتن یک طراحی ساده شما احتمالا به 300 تا 400 متر مربع نماسازی نیاز دارید (اگر ارتفاع هر طبقه را متوسط سه و نیم متر در نظر بگیریم) و باید بدانید پرتی سنگ شما نیز در بهترین حالت در حدود 20 درصد خواهد بود.

دتایل اجرای نمای خشک

با اندکی تأمل درمی یابیم که اجرای نما به روش خشک می تواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان فعال نمودن چندین جبهه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرا افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از اکیپ های آموزش دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آموزش لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن ضمن تأثیر مستقیمی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوباره کاری های احتمالی خواهند داشت قطعاً در افزایش کیفیت اجرا نیز تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. با توجه به مثالی که در بالا زده شد، می توان موضوع هزینه را راحت تر تشریح کرد، برخی از نماها مانند نماهای رومی و کلاسیک در حال حاضر هزینه زیادی را طلب می کنند. خانه نیز به مانند لباس دوم میبایست معرف شخصیت و مقام اجتماعی مالک خود باشد. اکنون شما اطلاعاتی در زمینه طراحی نمای مدرن و رومی داشته و باید فاکتورهایی چون قیمت زمین، ریسک پذیری، میزان هزینه، کمیته نما، پتانسیل منطقه، رقبای احتمالی و غیره را بررسی کنید و بهترین تصمیم را برای ساختمان خود بگیرید.

یاد بگیرید دقیقا چگونه نمای مدرن آخر ماه را ساختیم

ذات طراحی های مدرن ارائه طرحی نوست و این ویژگی همواره برای مخاطب جذاب بوده و باعث می شود یک نمای مدرن شاخص باشد. شما میتوانید برای خرید سنگ نما ارزان قیمت با کیفیت بالا به سایت گروه تولیدی و فروشگاهی کالاساخت مراجعه نمایید و این اطمینان را داشته باشید که این مجموعه ارائه دهنده بهترین قیمت به همراه بهترین کیفیت در محصولات خود میباشد. تنوع بی نظیر سنگ های تراورتن در سایت گروه تولیدی و فروشگاهی کالاساخت قابل مشاهده میباشد و شما همراهان عزیز میتوانید برای داشتن یک خرید امن به سایت این مجموعه مراجعه نمایید. همچنین میتوانید برای مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه صنعت ساخت و ساز و مصالح ساختمانی با کارشناسان کالاساخت از طریق واتس اپ، تلگرام و تماس تلفنی در ارتباط باشید. از مهمترین ویژگیهای فیلم نما این است که میتوانید در میان سبکهای مختلف فیلم و سریال جستجو کنید. شاید انتخاب از میان تعداد زیادی از افراد مقداری سخت باشد. از میان انواع سیستم های نما می توان گفت این نما مورد تایید بسیاری از استانداردهای جهانی در صنعت ساخت و ساز واقع شده است و اغلب طراحان و معماران با اجرای این نما در بسیاری از ساختمان ها سبب گسترده شدن نمای سرامیک خشک در سراسر نقاط دنیا شده است.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

۱۲- رنگ آمیزی مجدد ساختمان ها در مواقع لزوم ، چند سال پس از ساخت ساختمان ، تحت شرایط جوی و محیطیرنگ ساختمان دچار تغییرات فیزیکی و شمیایی شده و کیفیت و حالت مطلوب اولیه خود را از دست داده و نیاز به بازسازی ( رنگ آمیزی مجدد )دارد. این نکته واضح است که با توجه به قیمت مصالح، سازه و زیر سازی های مورد نیاز نما، استفاده از استادکاران مجرب، طراحی مناسب و سایر موارد که در ادامه به آن اشاره خواهد شد، شما برای رسیدن به یک نمای مطلوب نیازمند صرف هزینه و زمان هستید و این المان می تواند در ابتدای مسیر گزینه های مناسب شما را مشخص کند. اما همین ویژگی ها باعث شده است که هزینه این متریال بسیار گران شود. با تراکم سازه های شهری و قرار گرفتن در کنار خیابان ها و پیاده رو ها اصل محکم کردن سنگ نما به شدت اهمیت یافته است ، زیرا که در اثر سقوط تنها یک سنگ ممکن است خطارت جانی جبران ناپذیر و خسارات مالی سنگین را در پی داشته باشد ، بنابراین نمای خوب نمایی هست که علاوه بر زیبایی ساختمان ماندگاری و استحکام کافی را داشته باشد و سلامت ساکنین و عابرین را تهدید نکند .

هزینه اجرای نمای خشک

Th is art​icle w​as created  by G SA C​on​tent᠎ Gen᠎er at or D em᠎over sion᠎.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نمای خشک سنگ وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید