شنیده از بزرگ نمای سنگ BS نظریه؟ اینجا عالی است مثال

مراحل اجرای نما شامل : تخریب ذیوار بنایی موجود جهت گرفتن دستک از تیر و ستون سازه ای ، پلیت و رول بولت کوبی در سایر مواضعی که امکان دستک گیری وجود نداشت ، آهن کشی قائم و افقی با قوطی ۴۰×۴۰ آهنی ، نصب فوم پلی اتیلن پشت چسبدار مابین پروفیل کشی گالوانیزه و آهنی (به دو منظور: اول به عنوان بالشتک لرزه گیر در مقابل بارهای جانبی ناشی از وزش باد و دوم به عنوان پل حرارتی مابین پوسته نمای خارجی و دیوار پیرامونی بنا ) ، زیرسازی گالوانیزه با پروفیل های M و V به فواصل حداکثر ۶۰ سانتیمتر (که در این پروژه به دلیل وزش بادهای قوی منجیل کمتر از 50 سانتیمتر اجرا شد) ، عایقکاری پشت پانل سمنت برد سایدینگ پیش از نصب ، برش و نصب سمنت برد سایدینگ با استفاده از پیچ سر مته بالدار خود خزینه کن (مخصوص فایبرسمنت برد) و چسب سیلیکون و نصب پروفیل آلومینیومی کنج خارجی در محل کنج های خارجی بوده است. معایب دیگر این سنگ ها این است که جذب آب بالایی دارند و برای برطرف کردن این عیب میتوان از رزین ها و مواد نانو پوشش ها استفاده کنیم این مواد بر عمق سنگ نفوذ کرده و سطح سنگ را آب گریز می نمایند و همچنین عمر سنگ و مقاومت ان را در برابر عوامل محیطی نیز افزایش میدهند لذا پیشنهاد می شود در هنگام سنگ کاری نمای ساختمان جهت ضد آب نمودن این گونه سنگ ها از مواد نانو با کیفیت استفاده نماییم .  Po​st h᠎as been created ᠎by behsaznama Conte nt  Generator DEMO !

نصاب نمای سرامیک خشک

تفاوت نمای سنگ با نمای آجر در برخی از عوامل بسیار فاحش است که در ادامه چندین مورد از آنها، مورد بررسی قرار گرفته است. تنوع طرح نمای آجری منحصر به چند طرح ساده و ثابت ، وتنوع رنگ در نمای آجری بسیار محدود می باشد . سنگ مرمر نما حاوی رنگ های سبز، لیمویی، زرد و… بهتر است سنگ مرمر در مناطقی که آب و هوای سرد دارد استفاده نشود. معمولا سنگ مرمر به خاطر ظاهر زیبا و کلاسیک برای این گونه از موارد کاربرد ویژه ای دارد. برخی از انواع سنگهای ساختمانی دکوراتیو در نمای بیرونی ویلاها و ساختمانها به کار میروند؛ بستگی به این دارد که طرح و نقشه طراحی ساختمان چگونه باشد. در بلاگ انواع نمای ساختمانی می توانید با نماهای بیشتری برای ساختمان خود آشنا شوید که به تفکیک هر کدام مورد بررسی قرار گرفته و مزایا و معایب آنها نیز ذکر شده است. همانطور که میدانید در نمای ساختمان می توان از سنگهای متفاوتی استفاده کرد، ما در این قسمت چند نمونه از این نوع سنگها و کاربردهای آن ها را مورد بررسی قرار میدهیم تا بهتر بتوانید سنگ مناسبی برای نمای ساختمان خود انتخاب کنید.

دتایل اجرای نمای خشک

در ادامه قصد داریم هردو مورد را بررسی کنیم تا بتوانید بهترین متریال را برای نمای ساختمان خود انتخاب کنید. در مقایسه ی کیفیت بین متریال سنگ و سیمان، سنگ از دوام و مقاومت بالاتری نسبت به سیمان برخوردار است. 8-دوغاب سفت شده ماسه سیمان در پشت سنگ حتما به مدت 2تا 3 روز آب پاشی گردد. از ماسه شسته و بدون خاک و همچنین ملات کم سیمان در پشت سنگ ها استفاده نمایید. و مقداری هم چسب بتن برای دوام بیشتر بتونه و برای سنگ گرانیت از سیمان سفید و دوده و چسب بتن استفاده میکنیم. 6-برای افزایش سرعت کار سعی کنید از سیمان خشک بر روی سطح دوغاب استفاده نشود. 10-در صورت استفاده از سنگ تراورتن توری دار همه ی قطعات سنگ باید اسکوپ گردد. نماها شامل انواع نماهای ساختمانی ویلایی ، آپارتمانی مسکونی، یک طبقه و دو طبقه -مسکونی تجاری و به صورت نمای رومی ، کلاسیک ، سنگی ، آجرنما، سنگ آجر و … باید برای نصب سنگ مورد نظر در بخش نماسازی ساختمانی شرایط بستر سازی مناسبی ایجاد شود مثلا سنگ تراورتن قبل از نصب باید کاملا تمیز و صاف کنید.این نکته حائز اهمیت است که هر گونه قطعه ای مثل: لمینت، ورق هایی که پیش بر روی کف نصب شده بودند باید کلا تعمیر یا از بین بروند . Post was c​re ated  by  GSA  Cont en᠎t  Ge nera​to r DEMO!

اما در بخش سنگ کاری دیوار، سنگ کاری داخلی دیوار ساختمان مثل: سنگ کاری راه پله، دیوار داخلی و کف اماکن مجلل و زیبا مثل هتل ها ،تالارها ،خانه های گران قیمت از نوع سنگ کاری دیوار داخل ساختمان استفاده میشود . درباره ی قیمت استفاده از سنگهای طبیعی در نظر داشته باشید که سنگهای طبیعی از تنوع زیادی برخوردار هستند . علاوه بر کوارتز و فلدسپات، گرانیت متشکل از درصدهای جزئی از کانیهایی دیگر است که همین موضوع موجب میشود گرانیت در طیف رنگی مختلفی دیده شود. در روش اجرای خشک، زیرساخت سازه ای بر روی نما ایجاد می شود و سنگ با استفاده از اتصالات مکانیکی به سازه متصل می شود. توجه به این نکته حائز اهمیت است که همه ی سنگهای طبیعی و مصنوعی را میتوان داخل فضاهای داخلی ساختمان مثل: پارکینگ، راه پله، دیوارهای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار داد. دمنوشهای گیاهی علاوه بر سمزدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریعترین روش لاغری و چربیسوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفتانگیزی خواهید شد. در انجام عملیات کار نمای رومی باید به نوع سنگ ،ابعاد و رنگ سنگ، توع ابزار ،شکل ستون، برآمدگی توجه کافی داشت زیرا بر کمیت و کیفیت نهایی تاثیرگذار میباشند.نمای رومی در سازه های فلزی بهتر و دقیق تر با محاسبات بالاتر صورت میگیرد .هزینه اجرای این نما زیاد است اگر سازنده از حجم و برجستگی های زیاد استفاده کند هزینه بالاتر میرود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد شرکت اجرای نمای سرامیک خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید