شکستن کد اجرای نمای کامپوزیت

زیرا نمای ساختمان تنها متعلق به مالکان ساختمان نمیباشد. همچنین در صورت خرابی و نیاز به تعمیراتنمای کامپوزیت تنها می توان قسمت آسیب دیده را تعمیر یا تعویض نمود. مطالعه مشخصات فنی هر برند ورق کامپوزیت در این زمینه میتواند راهگشا باشد و میتواند به طراح نمای کامپوزیت دید خاصی در پانل بندیها ارائه نماید. متناسب با محل استفاده ، ضخامت پوسته رویی میتوانند تغییر می کند که یکی از مهمترین فاکتورهای قیمت ورق کامپوزیت آلومینیوم، ضخامت پوسته آلومینیوم نما است. صرفه اقتصادی : ( نمای کامپوزیت از نظر صرفه اقتصادی مخصوصا نوع ضد حریق ، نسبت به نمای سنگ و یا آجر به صرفه نیست. همانطور که میدانید اغلب پروژههای ساخت و طراحی نمای کامپوزیت توسط گروهی از طراحان و معماران توسط یک شرکت پیمانکاری برنامهریزی و اجرا میشود. با استفاده از این نوع ورق کامپوزیت میتوان ظاهری زیبا در نمای خارجی ایجاد کرد. و بعد از گذشت مدتی نیاز اساسی به بازسازی نما پیدا خواهند کرد. روش اجرای نمای کامپوزیت بسیار مهم است، محول کردن اجرا به دست استاد کاران و داشتن این ایده که زیر پوسته نما دیده نمیشود پس میتوان از هر پروفیل با هر مقطعی استفاده کرد باعث شده که در تندبادها ورقهای کامپوزیت از نما جدا شود، در بارانهای شدید آب به داخل ساختمان وارد شود، شره آب بر روی ورقهای جا بیاندازد، ورقهای کامپوزیت در نمای کامپوزیت خیز دار به نظر برسد، و هزاران عیب و ایرادی دیگری که در نمای کامپوزیت در حال حاضر مشاهده میگردد. ᠎Da​ta was gen᠎erated ​with the ᠎help ᠎of behsaznama  Co​ntent Ge nera​to r  DE᠎MO.

پاسخ های پنهان به نمای کامپوزیت آشکار شد

ورق کامپوزیت ها به جهت وجود پلی اتیلن فشرده در مرکز دو لایه آلومینیوم عایق حرارتی می باشد. نوع دیگری از رنگ بندی های ( کالرچارت ورق کامپوزیت ) ورق کامپوزیت طرح سنگ می باشد که الگوهایی همانند سنگ روی آن ها به تصویر در آمده است. 4. مقاومت پایین در برابر ضربه : از جمله معایب نمای کامپوزیت ساختمان محسوب می شوند. پیمانکار باید پس از انعقاد قرارداد و تایید کارفرما از وضعیت محل اجرای موضوع قرارداد نسبت به تجهیز و شروع عملیات نماسازی اقدام نماید. طبق توافق بین کارفرما و پیمانکار اجرای قرارداد قائم به شخص ایشان میباشد و حق انتقال موضوع قرارداد به غیر را ندارد. این نکته مهم را در نظر داشته باشید در ساخت و بازسازی نماهای ساختمان، هر چه قدر هم از بهترین متریال استفاده شود اما اگر تیم متخصص و حرفهای برای طراحی و اجرای فرایند وجود نداشته باشد، اتمام کار با هزینه بالا و کیفیت بسیار پایین همراه خواهدبود. در حقیقت میتوان گفت که یکی از معیارهای سنجش یک ساختمان، ظاهر آن میباشد. در این قرارداد نیز مانند سایر قراردادها از قبیل ساخت و ساز ساختمان، بین صاحب ملک و پیمانکار قراردادی ایجاد میشود که در آن، مدت اجرای پروژه، دستمزدها و میزان هزینه و…

این اعتقاد از یک سو صحیح است ولی در بعضی موارد باعث میشود که مصالحی که نیاز به نگهداری در نمای ساختمان دارند به بدترین وجه مورد استفاده قرارگیرد. سطح بین ورق به وسیله رنگ براق خاصی پوشانده شده که باعث ایجاد حس لطافت و رنگارنگی میشود. عوامل مهم در قیمت گذاری : تعداد پنجره ها و فرو رفتگی ها قوص ها در نمای ساختمان که معمولا کارفرمایان جهت محاسبه ورق کامپوزیت مصرفی طول و عرض نمای خود را درهم ضرب میکنند و مساحت پنجره ها را از این مقدار کم میکنند. و خلاصه اینکه اگر هزینه کافی برای طرح نما پرداخت شده باشد قطعا ورق کامپوزیت و یا نمای کامپوزیت میتواند گزینهای مفید برای نمای ساختمان باشد. آببندی در این روش با تسمهای از جنس ورق در تای بیمهای عمودی و دو لب برگشت در تایبیمهای افقی انجام میشود. و نمای ساختمانهای مسکونی که به صورت انبوه ساخته می شوند معمولا از کیفیت پایینی برخوردارند.

نمای کامپوزیت ساختمان

پیمانکار باید در مدت زمان قیدشده در قرارداد، پروژه را به اتمام برساند؛ در صورت تاخیر موظف است تمامی شرایط را بهخوبی کنترل کند. از این رو پیشنهاد می کنیم اگر تجربه کافی در ترکیب رنگ های ورق کامپوزیت ندارید این بخش کار را به سلیقه طراحان گروه صنعتی آذین کانکس بسپارید تا چند گزینه با رنگ بندی زیبا برای کار شما پیشنهاد کرده و از میان آنها انتخاب کنید چرا که هزینه های تعویض ورق ها پس از تکمیل کار و در صورت براورده نکردن رضایت شما زیاد خواهد بود و بهتر است ریسک نکنید. این نوع از کامپوزیتساختمان از یک هسته میانی تشکیل شده که در مقابل آتش مقاومت بالایی دارد.از همین رو به آن کامپوزیت نسوز گفته می شود. در یک تعریف ساده و خلاصه میتوان گفت پیمانکار نمای کامپوزیت به مهندس یا متخصصی گفته میشود که با تمامی فرایند ساخت، اجرا و تکمیل یک نمای پروژه، سروکار دارد. در یک تعریف ساده و خلاصه میتوان گفت پیمانکار نمای کامپوزیت به مهندس یا متخصصی گفته میشود که با تمامی فرایند ساخت، اجرا و تکمیل یک نمای پروژه سروکار دارد. بهطور کلی میتوان گفت با همکاری یک پیمانکار متخصص و حرفهای میتوانید با خیالی مطمئن و آسوده، طراحی و بازسازی نماهای ساختمان خود را به پیمانکار بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید