شیفته نمای خشک؟ 10 دلیل چرا زمان آن است توقف!

فضای تهویه: فضایی خالی است بین نما و بدنه ساختمان که از انتقال رطوبت به ساختمان جلوگیری می کند. اشعه UV ، رطوبت ، سرما ، گرما و حشرات موذی نحوه نصب نمای خشک مقاوم می کند. اگر چه نما تنها به منظور زیبا سازی خانه استفاده نمی شود و اهداف دیگری را نیز دنبال می کند اما زیبا سازی ساختمان تأثیر قابل توجهی بر خرید و فروش خانه می گذارد. از لحاظ ایمنی، استفاده از متریال بومی سازی شده و منطبق با تکنولوژی حال حاضر برای طراحی بهتر محیط و همچنین سایر ویژگی ها، باعث شده است تا بسیاری از شرکت ها برای نما به دنبال نمای خشک باشند. از نظر عایق، روکش پیویسی مدرن بسیار بهتر از نمای ورق فلزی است و اغلب کمی زیباتر از تخته های چوبی. برای اعمال مجدد رنگ بهتر است تا ۲ ساعت به لایه ی اول رنگ فرصت دهیم. دومین بخش برای نماکاری سنگی ساختمان، داشتن اطلاعات کافی راجع به قیمت انواع سنگ های ساختمانی هست. استفاده از این روش نصب در کنار سرامیک های پرسلانی از مصرف بیرویه سنگ و معادن طبیعی سنگ جلوگیری کرده و در صورت نیاز به جابجایی با حفظ شرایط مهندسی و اجرایی می توان این پوسته را از نمای یک ساختمان جمع آوری کرده و به نمای ساختمان دیگر انتقال داد. Data w​as generated by behsaznama Conte᠎nt  Generato r  DE MO.

روی زیر سازی آهن متصل می شود.

یکی از مزیت های قابل توجه متریال نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. شاید تصور کنید که با انجام پیچ نما و تعداد زیاد پیچ نمای ساختمان تان زشت خواهد شد اما نگران نباشید ما این اطمینان را می دهیم که به هیچ عنوان به زیبایی ساختمان تان آسیب نمی رسد و پس از انجام محکم سازی سنگ نما با استفاده از بتونه همرنگ سنگ ته پیچ ها را بسته و به رنگ نما در می آید تا به هیچ وجه سنگ نما را دچار ایراد نخواهد کرد. در این حالت از کمترین میزان مصالح جهت زیر سازی نما استفاده می شود. روی زیر سازی آهن متصل می شود. اجرای پوشش آبگریز DN103 بر روی نما، مانع از تغییرات رنگ سطوح میشود. از جمله این تغییرات می توان به رایج شدن روش های طراحی و اجرای نمای خشک اشاره کرد. در اجرای نمای خشک، پیشرفت هایی صورت گرفته است که باعث منحصر به فرد شدن اجرای نمای ساختمان به روش خشک شود. ولی امروزه با مهم شدن منظر شبانه برای ادارات و سازمان ها و شهروندان بحث نورپردازی پیشرفت زیادی کرده و مورد توجه واقع شده است.

اجرای نمای خشک امروزه در صنعت ساختمان به دلیل مزایایی که نسبت به اجرای ملاتی و دوغابی دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و یکی از روش های اجرای نمای ساختمان جدید و مدرن به شمار می رود و بسیار مهم است که نکات فنی در اجرای نمای خشک مورد توجه قرار بگیرد. در را بطه با قیمت خرید انواع مواد نانو نما در صنعت ساختمان، باید توجه داشته باشید که قیمت مواد نانو نما با توجه به نوع پروژه یا سطوح سازه، که به عوامل مختلفی بستگی دارد، مقدار مواد نانو به کار رفته و روش اجرا، میتواند متفاوت باشد. موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت از جمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما، نحوه و زمان اجرا. در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر عوامل جوی استفاده کرد چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند. فریم نگهدارنده: برای ساخت و نصب چهارچوب و یا فریم نگهدارنده از پروفیل های فلزی و یا چوب اشباع شده استفاده میشود که مهمترین مورد در طراحی و نصب آن اجرا در فواصل مناسب است به گونه ای که فریم نگهدارنده نما مقاومت خوبی در برابر عوامل جوی و نیروهای وارده داشته باشد.

نحوه نصب نمای خشک

یکی از عوامل مهمی که در زیبایی شهرها تاثیر دارد، نمای ساختمان های آن شهر است. طراحی نمای پست مدرن در ویلا می تواند به زیبایی هرچه تمام این مفاهیم ناب را در هیبت یک ساختمان به نمایش بگذارد. ۵- قیمت تمام شده این محصول نسبت به سرامیک خشک پرسلانی مجوف کمتر می باشد. پروفیلهای مصرفی در شاسی نما، با توجه به بارهای وارده از نما متغیر می باشند. نحوه اجرای نمای خشک دارای مراحل و لایه های مختلفی است که اولین لایه آن زیرسازی و شاسی کشی است که با استفاده از پروفیل و شاسی های فلزی و انواع مختلف پیچ و پرچ انجام میشود و در واقع نگهدارنده وزن نما این پروفیل ها و قاب های فلزی هستند که به سازه اصلی ساختمان متصل شدهاند و نحوه عملکرد آنها براساس دیتیل اجرایی نمای خشک متغیر است. به علت استفاده از آلومینیوم ، سازه نسبت به روش ثابت سبک تر بوده و عملکرد بهتری در مقابل انقباض و انبساط دارد.

دیدگاهتان را بنویسید