صنعت موسیقی در مورد اجرای نما چه چیزی می تواند به شما بیاموزد

نمای کرتین وال، یا همان نمای شیشه ای؛ یکی از نما های مدرن ساختمانی است که دارای استایی است. یکی از نماهای خشک که امروزه مورد استقبال زیادی قرار گرفته است سرامیک خشک می باشد . برای اتصال المان های مخصوصی که در این سیستم به کار میروند، از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده میشود صنعت نمای خشک امروزه زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان نشان دهنده رتبه کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایده ها و نقطه نظرات مدیران آن مؤسسه و سازمان می باشد. برای مثال سرامیک های پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا ۰٫۵ درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. بندهای بسته آنهایی هستد که ضمن ایجاد فضای لازم جهت حرکت آزاد تکه های پوشش نما، حداکثر در فاصله ۲ تا ۳ میلیمتری از یکدیگر قرار گرفته اند. به طور معمول گسستن این صفحات از یکدیگر غیرممکن است چرا که دوام، مقاومت شیمیایی بالا، چسبندگی سریع و پایدار باعث این اتفاق می شوند.این استحکام و ناگسستن صفحات از هم باعث شده که این نما در برابر اشعه قدرتمندUV و فعل و انفعالات جوی مقاومت کند. ​Da᠎ta h as  be᠎en c᠎re at ed by behsaznama  C on​tent Generato r DEMO!

نمای خشک در ایران

استفاده از شیشه جزاولویت های ساختمان سازی است. معمولاً کسی به نظافت نمای بیرونی ساختمان اهمیت نمیدهد؛ اما خصلت سرامیک باعث میشود که بعد از هر بار نظافت، به جلا و زیبایی قبلی آن برگردد. اما کمک مهم دیگری که اندازه سرامیک سایز بزرگ به پیمانکاران میکند، سرعت عمل در پایان پروژه است. اما جنبه ایمنی سرامیک سایز بزرگ فقط به مقاومت در برابر خورشید برنمیگردد و این سرامیک در برابر حرارت و آتش سوزی نیز بسیار مقاوم قیمت سنگ نمای خشک است. این نوع ویلا دقیقاً شبیه ویلا سنتی است اما ابعاد کوچکتری دارد و قابل حمل است. ویلای پیش ساخته بهتر است یا سنتی؟ شاید برای شما سوال باشد که ویلای پیشساخته چیست؟ در طول مسیر، آبشارهای کوچک و بزرگ با دریاچه های کوچکی در پای هر کدامشان شما را برای تنی به آب زدن و خنک شدن وسوسه می کند. در شرایط آب و هوایی سخت مانند باد و باران مقاوم بوده و امکان سقوط مصالح به صفر نزدیک است. انتخاب چهارچوب نگهدارنده و اتصالات مقاوم و ماندگار در برابر سرما و گرما و بخار آب و گازهای موجود در هوا در زمان اتصال شرایط زیر کار و بارهای اضافی از قبیل فشار و باد و باران و نوع ارتباط چهارچوب با سازه از اهمیت بالایی برخوردار است.

چه چیزی در مورد نمای خشک بسیار جذاب است؟ آسان‌تر است احتمالا فکر کنید}

متریال تراکوتا که امروزه شاهد انتخاب آن برای نمای ساختمان ها در ایران هستیم، دارای مزایای بسیار زیادی می باشد. برای اجرای نمای خشک دست شما در انتخاب مصالح باز است و می توانید هر نوع مصالحی که قابل استفاده برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است را در هر ابعادی و از ضخامت ۵ میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر استفاده کنید. هر گونه مصالحی که قابلیت استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان را داشته باشد و با هر ابعادی ( البته متعارف ) از ضخامت ۵ میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر به روش نمای خشک قابل نصب است. این ویلاها در هر محیطی قابل نصب هستند و برای افرادی که نمیخواهند درگیر روند ساخت ویلاهای سنتی (صفر تا صد در همان محیط و چسبیده به زمین) شوند بسیار مناسب است. دوام بالا و سهولت در نصب نسوز بودن آن باعث شده است که بسیار مورد توجه قرار بگیرد. آلومینیوم کامپوزیت : یکی دیگر از مصالح سیستم خشک برای نصب روی نمای ساختمان به آن اشاره خواهیم کرد آلومینیوم کامپوزیت است، متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن(مواد نسوز و غیر قابل اشتعال) ، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است.

᠎Post was gen​er at​ed with  behsaznama Conten᠎t Gene ra​tor DEMO.

فولاد ضد زنگ یا استیل یک گزینه عالی از انواع متریال های نمای ساختمان به حساب می آید، که دارای سطح صیقلی و براق است. سنگ مرمروباغ ابریشم وانواع سنگ های چینی که دارای سطح صیقلی هستند وخاصیت مکندگی ندارند وبه نما نمیچسبند وباعث افتادن سنگ از نما میشود و برای جلوگیری از ان پشت آن ها را میله های مخصوصی به نام اسکوپ به دیوارمحکم میکنند. این نوع، ورق هایی با روکش طرح چوب یا انواع طرح های دیگر از ترکیب های رزین های فنولیک و لایه سلولزی به وجود می آید، که پس از قرار گرفتن در دمای بالای 145 درجه و فشار bar 300 تبدیل می شود به صفحات محکم. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سرامیک سایز بزرگ، با ما در کلینیک ساختمانی بهتام همراه باشید. و اولین چیزی که هویت ساختمان را به ما معرفی میکند، نمای بیرونی آن است. روش اجرای سیستم نمای خشک در نمای ساختمان به عنوان یکی از سیستم های نوین اجرایی در ساختمان است که باعث تولید و پیدایش مصالح گوناگونی در نمای ساختمان شده است .

دیدگاهتان را بنویسید