عالی مفید پیشنهادات برای بهبود نمای خشک در ایران

در نصب سرامیک نما به روش خشک ملاتی وجود ندارد. قیمت سرامیک های مصرفی در این روش نصب از 25 هزار تومان تا 60هزار تومان است که البته در بازار نوع ایتالیایی آن نیز موجود است که این سرامیکها شیاردار بوده به راحتی به دیوار نصب و قیمت بالای 70هزار تومان در هر متر مربع را دارد. هزینه حمل مصالح به طبقات حدود 100هزار تومان و هزینه دستمزد برای هر متر مربع (بدون مواد نصب) با توجه به مدل و متراژ کار از 8هزار تومان تا 11هزار تومان میباشد. متوسط قیمت اجرای نمای بیرونی ساختمان باسرامیک با چسب خمیری کاشی درجه یک و مواد بندکشی و سرامیک نرمال درجه یک و نصب کار تمیز هر متر مربع بالای 30 هزار تومان تمام میشود. زیرا یکی از خاصیت های مواد نانو این است که با کاهش جاذبه میان قطرات آب و سطح، مانع از پخش شدن آب بر روی سطح می شوند. بنابرابن استفاده از پوشش های نانو روی نمای ساختمان می تواند باعث افزایش طول عمر ساختمان شود. با توجه به قیمت بالای سنگ و وزن زیاد آن، استفاده از سرامیک در نمای ساختمان رواج پیدا کرده است. البته سرامیک با قیمت پایین تر هم وجود دارد اما توصیه میشود از سرامیک های بی کیفیت استفاده نکنید.  This was c᠎re᠎ated by G​SA Con te​nt Generator​ Demoversion !

اتصالات نمای خشک

اگر از بیرون به نمای نمایان نگاه کنید، بست های نگهدارنده مصالح را به وضوح می بینید. اجرای نمای خشک در ایران را به بهساز نما؛ بهترین و مجرب ترین مجری نمای خشک بسپارید و از اجرای نمای مدرن ساختمانتان لذت ببرید. روش نصب نمای خشک به نسبت روش ملات دار مقاومت بسیار بالاتری دارد.همچنین در این روش نصب میتوان در بین دیوارها از عایق استفاده کرد. سیستم های نمای خشک نامشهود نیز به سری دیگری از سیستم ها گفته می شود که بست های مورد استفاده در این سیستم ها ، پس از نصب نما قابل مشاهده نمیباشند. در محلول آن موادی از رزین های سیلیکون موجود است که کاربرد آن را روی سطوح ساختمانی سهل و آسان می کند. نماهای ساختمان ها در شکل دهی مجموعه های شهری که در آن حضور دارن، بسیار اثر گذارند. رنگ های موجود در این سبک، رنگهای روشن، با انرژی و شاداب ، مانند صورتی و سبز می باشد. می توانید در راستای خطوط نما فضای سبز ایجاد کنید که بسیار محبوب شده است. وجود هندریل در ساختمان های چند طبقه ای که پنجره دارای درب های بلند و رو به خیابان های اصلی بوده گزینه مناسبی است زیرا با باز کردن پنجره به عنوان حفاظی جلوی آن قرار دارد و از خطر سقوط جلوگیری می کند.

روش نصب این گونه است که ابتدا گیره های آهنی بر روی ساختمان نصب می شود. این روش به دلیل مزایایی که دارد بسیار پرطرفدار شده است. برای مثال سرامیکهای پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا 0.5 درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. سیستم شیاری (INVISIBL): سرامیک نما جهت زیبا سازی نمای خارجی ساختمان ها استفاده شده و علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت ظاهری نما، به دلیل قابل کنترل بودن طراحی و نصب سرامیک ها که دارد نظر مثبت بسیاری را به خود جلب نموده است. درطراحی نمای بیرونی ساختمان با سرامیک با توجه به طراحی قابل کنترل میتوانند زیبایی زیادی در نما ایجاد کند. سرامیک جزو مقاوم ترین مصالح ساختمانی است که از آن در نقاط مختلف ساختمان مانند:کف، دیوار، نما و … همچنین در پشت سرامیک ها توری فلزی و یا پلاستیکی قرار داده می شود تا در صورت جدا شدن آن ها از ساختمان، از سقوط و شکسته شدن سرامیک ها جلوگیری شود. از آنجایی که جنس هندریل در مدل های ذکر از فها می باشد دوام بیشتری داشته و در صورت خراب شدن هزینه های تعویض و یا تعمیر آن نسبت به نرده چوبی و سنگی کم تر خواهد بود. Po st was c reated by G᠎SA Conte​nt G᠎en er ator D​emoversion!

توصیه رایگان در با ارزش اجرای نما

این روزها اجرای نمای خشک در یزد، تهران و سایر استان های ایران مورد توجه ویژه معماران قرار گرفته است. این روند باعث می شود تا سرعت اجرای نمای خشک به صورت قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند و تا 50 درصد در زمان اجرای پروژه صرفه جویی خواهید داشت. آجرهای آنتنیک: این نوع آجر دارای ۲۰ رنگ مختلف بوده و ۷۰ درصد در مقابل صوت عایق شده است. یکی از دلایلی که ساختمان ها در کوچه های مختلف شهرهای کشور ما، یکپارچه نیستند، بی توجهی ساکنان به یکپارچه بودن نماهایشان با یکدیگر است! این روش، برای اجرای سنگ های دارای ضخامت بیش از 2 سانتی متر توصیه می شود. جهت زیرسازی نماهای چوبی روی سطوح صافی که سفت کاری آن آجر، بلوک و یا مصالح مشابه باشد، می توان با اندود کردن توسط ملات ماسه و سیمان بصورت کاملا تراز و شاقول، به ضخامت حداقل 5 سانتی متر زیرسازی کاملاً مناسبی برای نصب چوب ایجاد کرد. به اين دليل به آن نماي خشك اطلاق ميشود كه ميزان جذب رطوبت اين نما كمتر از يك درصد ميباشد.

انواع روش های نمای خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت طراح و مجری نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید