فریب اجرای نمای کامپوزیت Don’t

این پنل از ترکیب چندلایه مختلف به همراه پوشش آلومینیوم به دست می آید و در مقابل ورقه ورقه شدن به شدت مقاومت می کند. در شهری مانند تهران با این حجم عظیم ساخت و ساز، نمای ساختمان های مختلف اجرا می این مطلب شود. رقیب سرسخت دیگر مصالح می باشد. گرمی و طراوتی که چوب در کنار متریال های دیگر مانند سنگ یا سیمان القا می کند باعث شده تا مجریان به سمت ترکیب این متریال با دیگر متریال ها بروند. • پایداری رنگ و مقاومت در برابر پوسته شدن : رنگ آمیزی پنلها با سیستم های پیشرفته و کیفیت بالا انجام می شود به همین دلیل در شرایط جوی نامساعد دوام بالایی دارد. • ایمنی بالا در برابر حریق : پنل کامپوزیت متشکل از دو لایه آلومینیوم و یک لایه پلی اتیلن می باشد. لمینت دندان سرامیکی (porcelain veneer) و کامپوزیت دندان هر دو روش هایی برای رفع بد رنگی ها، ناهنجاری های جزئی، پوشاندن فواصل بین دندانی و غیره هستند.

اجرای نمای کامپوزیت

᠎This was gen er at ed by behsaznama Content ​Ge nera tor ​DEMO᠎!

برداشت و نقشه برداری دقیق از پروژه، ارائه نقشه سه بعدی اجرایی توسط مجری پس از اندازه گیری و برداشت از نما و ارائه طرح 3D، نقشه زیر سازی و نقشه گسترده ورق، نصب پلیت بر روی ستون ها و پودره های سطح نمای ساختمان به جهت جوشکاری و اتصال زیر سازی فلزی به ساختمان برای ساختمان با اسکلت بتونی، در زمان اجرای نمای کامپوزیت در ساختمان های اسکلت بتونی برای کاهش هزینه ها و به جهت پرهیز از سوراخ کاری و نصب پلیت با پیچ و رول بولت های گران قیمت در صورت مشورت از جانب کارفرما با نما کار هنگام بتون ریزی پلیت ها با پایه هایی که به میلگرد جوش داده میشود در پودره ها و در داخل ستون های ساختمان تعبیه میگردد. در حال حاضر و با توجه به امکانات ارائه شده از طرف وارد کنندگان و تولید کنندگان ورق کامپوزیت،میتوان به برند آلومکس و پرمیوم باند جهت اجرای نمای کامپوزیت مطمئن اشاره نمود. ترمو وود متریالی است که به تازگی در حال فراگیر شدن در طراحی نمای ساختمان است . برای کار های سنتی و مسکونی از آجر استفاده شود تا حال و هوای کوچه های ایران حفظ شود .نحوه یچینش آجر به صورت یکی در میان باشد تا پیوستگی بیشتری در نما ایجاد شود . C᠎on tent has been g᠎en er ated with t᠎he help of behsaznama​ Content​ G enerat᠎or DEMO.

نمای کامپوزیت چیست

در کار هایی که می خواهیم حس نوستالژی در آن احساس شود از این متریال بیشتر استفاده می کنیم . 4- در نهایت تیم طراحی نما با توجه به نقشه های مورد تایید کارفرما اقدام به تهیه نقشه های اجرايی نمای ساختمان جهت آغاز به کار عملیات نصب ورق نمای کامپوزیت می کنند . آجر به خاطر داشتن خاصیت مدولار از کار های نئوکلاسیک ایرانی تا کار های پارامتریک و امروزی بازه ی استفاده دارد. این نماها از مقاومت بالایی برخوردار می باشد ولی یکی از مشکلات عمده کثیفی کامپوزیت نما می باشد و دسترسی برای شستشوی آن ها راحت نمی باشد. افتخار ما بهره گیری از نیروی متخصص و کارشناسان توانمند می باشد،تا بتوانیم با مهندسی دقیق در طراحی و اجرا در پروژه های بزرگ و نماسازی با شما باشیم . همچنین به دلیل نیاز به رسیدگی دوره ای و تجدید روکش روی ترمووود در محل هایی می توانیم از ترمووود استفاده کنیم که دسترسی راحتی به آن داشته باشیم. متناسب با محل استفاده ، ضخامت پوسته رویی میتوانند تغییر می کند که یکی از مهمترین فاکتورهای قیمت ورق کامپوزیت، ضخامت پوسته آلومینیوم است. امروزه با استفاده از تکنولوژی جدید برش و شيار ورق های مورد استفاده در نمای ساختمان ،توسط دستگاه های CNC صورت می پذیرد که باعث بالا رفتن دقت و سرعت در تولید ورق های بکار رفته در نما می شود .

6- ورق های نمای کامپوزیت به صورت نیمه جعبه روی نمای ساختمان نصب می شوند. جز ساده ترین و محبوب ترین روش نصب در جهان می باشد. یکی از مصالح مناسب برای نماسازی ورق های آلومینیوم کامپوزیت می باشند که امروزه بسیار کاربرد دارد . ترکیب دو لایه آلومینیوم با هسته مرکزی پلی اتیلن باعث شده تا از این متریال در بسیاری از موارد نمای داخلی و خارجی استفاده شود . ورق کامپوزیت پنلی است مرکب از دو لایه آلومینیوم و یک لایه مرکزی پلی اتیلن، این محصول به دلیل مزایایی مثل زیبایی ، تنوع رنگ، سبک بودن، ثبات رنگ، دوام بالا، قابلیت مونتاژ سریع و… شرکت امین صنعت هزاره سوم ایرانیان تولید کننده در و پنجره UPVC با نام تجاری پنجره آسمان افتخار دارد اعالم نماید، با استفاده از مرغوبترین و با کیفیت ترین پروفیلهای موجود در بازار بنام ویستابست تحت لیسانس کشور آلمان و همچنین پروفیل وینتک و پلاسپن تحت لیسانس کشور ترکیه و همچنین پروفیل فربد و KTF تولید کشور ایران و همچنین یراق آلات آلمانی و ترک مشغول به ساخت در و پنجره upvc با بکارگیری نیروی متخصص و دستگاههای آلمانی elumatec در منطقه ویژه اقتصادی پیام ،یکی از شرکتهای پیشرو در این زمینه می باشد.این شرکت با افتخار آمادگی خود را جهت انجام پروژه های ساختمانی آن شرکت محترم در اقصی نقاط کشور اعلام میدارد.

دیدگاهتان را بنویسید