فقط آنجا ننشین! شروع به دریافت بیشتر اجرای نما

سقوط قطعات سنگ، آجر، چوب و دیگر مصالح نما علاوه بر ایجاد ظاهر بد و راهی برای نفوذ رطوبت به بخشهای داخلی، امنیت جانی عابران را نیز تهدید میکند. مصالح نما معمولا با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی نصب میشوند. به طور کلی نمای لامل کرتن وال از دسته نماهای خشک و تهویه شونده محسوب می شود.نمای لامل کرتن وال استراکچر آلومینیومی قابلیت نصب متریال های دیگر پوششی از جمله نمای آلومینیوم کامپوزیت و یا با محاسبات سازه ای نمای سرامیک را نیز داراست. برای ساخت چهارچوبی که به عنوان نگهدارنده نما استفاده می شود، می توان از مصالح مختلفی مانند چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم استفاده کرد. این نما معمولا از مصالح و مواد سبک به خصوص از ترکیب آلومینیوم و شیشه تولید می شود. همین سوراخ ها باعث شده اند تا سرامیک مجوف به یکی از مستحکم ترین و مقاوم ترین مصالح ساختمانی در برابر فشار و تنش تبدیل شوند. کاشیران بزرگ ترین عرضه کننده کاشی و سرامیک در ایران است که انواع نمای سرامیک خشک پرسلانی را با قیمت عمده به فروش می رساند. در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در رابطه با فرایند خرید در کاشیران، نیاز به مشاوره برای انتخلاب بهترین نمای سرامیک خشک پرسلانی و پیگیری قیمت روز سرامیک نما با کارشناسان ما درارتباط باشید.  Th᠎is con te᠎nt h as  been cre at​ed ᠎with behsaznama Content Generator Demoversi​on.

دتایل نمای خشک

برتری دیگر استفاده از شیشه در بین قالب های فلزی علاوه بر زیبایی، تأمین نور در روز است. مثلاً امکان جذب نور به داخل و یا امکان استفاده از چشم انداز زیبای بیرون وجود داشته باشد. اعمال چسبهای مخصوص آببندی بر روی سطوح، مانع از نشستن آلایندهها، شوره زدن و رشد خره و جلبک در نمای ساختمان میشود. در این شرایط، متریال و مصالح مورد استفاده در بناهای معماری نیز از قافله تغییرات و تحول عقب نمانده اند و متناسب با معماری و نیازهای انسان در هر دوره ای رشد کرده اند. یکی از محصولات زیبایی که میتوان از آن برای نما یا کف ساختمان استفاده کرد “پرسلان” است که بهعنوان؛ یکی از تکنولوژیهای جدید در زمینه صنعت سرامیک مورد استفاده قرار میگیرد. ما در این مقاله به اختصار چند مزیت اجرای نمای خشک را برای شما بازگو خواهیم کرد. برای خرید از کاشیران کافی است به صفحه خرید سرامیک نما بروید و محصول مورد نظر را با چند کلیک ساده خریداری کنید.

برای داشتن خانه ای سبز کافی است از همان روزهای ابتدایی بازسازی ساختمان یا نوسازی ساختمان به این مورد توجه کنید. هرکدام از این دو نوع سرامیک ویژگی های منحصربه فردی دارند و در مواردی بیش از دیگری مورد استفاده قرار می گیرند. یکی دیگر از ویژگی های سرامیک خشک مجوف این است که وزن آن به طرز قابل توجهی کاهش یافته و دلیل آن هم همان سوراخ هایی است که در بدنه این سرامیک وجود دارد. اگر این سرامیک را از نزدیک دیده باشید، حتما متوجه وجود سوراخ هایی در لایه میانی آن شده اید. با توجه به آنکه کرتین وال جزء اجزای ساختمان به حساب نمی آید، می توان آن را از متریال های سبک وزن ساخت تا هزینه های جاری ساختمان کم شود. نمای کرتین وال curtainwall یکی از مصالح نماهای ساختمانی است که از جنس شیشه است و با سیستم پوششی خود یک سازه خود ایستا را شکل می دهد. همان طور که از نام نمای خشک مشخص می باشد و در ابتدای مقاله نیز توضیح دادیم تفاوت اصلی میان نمای خشک با نمای ملاتی یا نمای سنتی در نوع نصب مصالح نمای سازه ساختمان می باشد . Da ta has  been c re᠎ated by behsaznama C᠎on tent G​ener​ator Demoversion!

کاشیران از اولین مراحل خرید سرامیک تا بارگیری و نصب سرامیک پرسلان توسط ماهرترین تکنسین ها در خدمت شماست. دکلره یعنی رنگ مو قبلی خود را بر میدارید تا بتوانید رنگ موی جدیدی به آن بزنید. اگر چنانچه تمایل دارید از این نوع سرامیک برای نمای ساختمان های خود استفاده کنید، با ما در کاشیران همراه باشید. اما اگر شما بخواهید دیوار آپارتمان خود را که تبادل حرارت بالایی دارد و در زمستان سرد و در تابستان داغ است و یا حتی در دیوار های مشترک بین واحد ها برای کاهش تبادل صدا ، عایق کاری کنید چه شرکت بهساز نما باید کرد . بعد از مخلوط کردن 2 چسب با هم خمیری نرم به دست می آید، که در 4 گوشه سنگ می توان از آن استفاده کرد. در سیستم نمای خشکمتریال نما توسط زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب صحیح و مهندسی این اطمینان را به شما خواهد داد که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد. ᠎This a​rt​ic le has been  do᠎ne by behsaznama Con᠎tent G en er​ator DEMO .

دیدگاهتان را بنویسید