فلسفه نمای کامپوزیت

لازم است برای ساخت خانه پس از انتخاب زمین و بررسی متراژ آن با توجه به قیمت هر متر مربع خانه که در سال جدید برای ساختمان های یک و دو طبقه متری 6 میلیون و 237 هزار تومان اعلام شده است هزینه ساخت ساختمان خود را به دست آورید و براساس آن بودجه را تعیین نمایید. شما پس از انتخاب زمین با توجه به متریال مصرفی و نقشه طراحی شده می توانید هزینه دقیق ساخت را براساس زیربنا و متراژ به دست مجموعه ها آورید. سطح هموار و یکنواختی رنگ از دیگر ویژگی های این متریال نمای ساختمان میباشد. مواردی مانند قیمت بالا و محدودیتها و تخصصی بودن تجهیزات و متخصصین نصب این لوازم جزو این محدودیتها بهشمار میآیند. نصابهای حرفهای، باید با توجه به شرایط مکانی و حتی زمانی، روش نصب آلومینیوم کامپوزیت نما را انتخاب و آن را به شیوهای تخصصی اجرا کنند. هم چنین واردات و تهیه مواد مخصوص شستشوی نماهای کامپوزیتی ( compozite cleaner ) منحصرا در اختیار مدیر شرکت و تیم تخصصی ما میباشد .

راهنمای مرد تنبل برای نمای کامپوزیت

ورق کامپوزیت در ابعاد کوچک یا وسیع کاربردهای زیادی دارد و بسته به نوعی که انتخاب می کنید دارای مزایای مخصوص به خود هستند. جرم پذیری : ( جرم پذیری نمای کامپوزیت نسبتا بالا بوده زیرا این نما از فلز آلومینیوم با رنگ کوره بوده که این خود از ایرادات وارده به این نما از جهت جذب ذرات معلق در هوا می باشد.البته نمونه ورقهای با فناوری نانو ضد گرد و غبار هستند. در این مطلب به معرفی پنلهای کامپوزیت برای نمای ساختمان و انواع آن پرداختیم. پانل های ACM برای نصب بسیار ساده هستند و زمان زیادی را صرف نمی کنند. به طور کل، روش هنگ صرفاً مناسب نمای کامپوزیت با طراحی ساده و مدرن بوده و در صورت استفاده از طراحی پیچیده و حجم های خاص استفاده از روش نصب فیکس بهترین روش نصب نمای کامپوزیت میباشد . در نهایت ورق به شیوه سیستم فیکس بر روی آن نصب میگردد. این روش را به جهت فیکس و ثابت شدن ورق با پیچ و پرچ بر روی زیرسازی، فیکسینگ یا ثابت مینامند.در اولین مرحله زیرسازی فلزی مطابق با طراحی نما و میزان حجم و فرم هر قسمت پیاده سازی و اجرا میگردد .اغلب زیرسازی فلزی بر اساس نقشه های از پیش طراحی شده ( شاپ دراوینگ ) که بیانگر تعداد و نحوه تقسیم بندی و سایز پانل ها است صورت میگیرد .

قیمت نمای کامپوزیت مغازه

اجرای نمای ثابت به روش فیکسینگ یا ثابت ظرافت ها و نکاتی دارد که به آن ها خواهیم پرداخت. روش L و H در نصب نمای آلومینیوم کامپوزیت، مانند روش فیکس یا ثابت است. ورق کامپوزیت با توجه به محیطی که در آن استفاده می شود می تواند در پوشش نمای ساختمان و تابلوی مغازه ها و همچنین دکوراسیون داخلی مانند پوشش ستونها ، سقف های کاذب و طراحی المانهای داخلی مورد استفاده قرار گیرد. در اینجا، ما این مزایا را مورد بحث قرار خواهیم داد تا ببینیم چه چیزی باعث میشود ورقهای کامپوزیت آلومینیومی به مواد محکمی تبدیل شوند. مزایای فراوان در این سازهها از جنبههای دکوراتیو تا مشخصات فنی و مزیتهای آن در هر بخش، باعث استقبال بالایی از کاربرد آنها در بناهای مدرن شده است. نمای کامپوزیتی برای اولین بار در کشور آلمان ابداع و تولید شد، اما به دلیل نداشتن کیفیت مناسب در آن زمان و وجود محدودیت در طراحی و اجرای آن، مورد استقبال قرار نگرفت. ♦ روش تسمهای: در این روش آب بندی، تسمهای از جنس خود ورق در تای بیم یا شیار بین ورقها قرار میگیرد که با استفاده از چسب پلی اورتان چسبانده میشود. طرح ها و رنگ های ورق آلومینیوم کامپوزیت بسیار متنوع هستند که جهت مشاهده آنها می توانید به بخش محصولات این سایت مراجعه نمایید. ᠎Th is c ontent was creat ed by GS A  Cont᠎ent Ge nera​tor DEMO.

بعد از آن ورقهای کامپوزیت مطابق نقشه و طرح برش خورده به همان صورت و به شکل کشوئی در داخل پروفیل هایH قرار میگیرند. این مدل قابل استفاده در فضای بیرونی ساختمان و هم داخلی ساختمان است که بیشتر در ساختمانهای ویلایی مورد استفاده قرار میگیرد. پنلهای کامپوزیت در طرحها، رنگها و ابعاد متفاوتی تولید و اجرا میشوند، این پنلها قابلیت انعطافپذیری بالایی دارند به همین دلیل است که این نوع از نماهای ساختمانی در بین کارفرمایان و طراحان در درجهی بالایی قرار دارد، این در حالی است که روشهای اجرایی این نوع نماها از تنوع بسیاری تشکیل شده است که با توجه به بودجه و سلایق کارفرمایان قابل تغییر است. به جهت اینکه ورقهای کاست شده به پین ناودانی آویخته میگردد این روش را سیستم هنگینگ (هنگ به معنای آویزان شدن) وبه دلیل اینکه ناودانی به صورت ریلی عمل کرده و قابل رگلاژ است، به این روش سیستم ریلی اطلاق میشود. آنچه باید درباره نمای کامپوزیت بدانیم بسیار نیست ولی داشتن نمایی که زیبا باشد، بادوام باشد و قابل اصلاح، دانستن نکاتی کاربردی را میطلبد که بی توجهی به این نکات باعث میشود که به مرور زمان یا از نمای کامپوزیت استفاده نکنیم و یا اینکه مجبور به باز کردن نما از ساختمان خود شویم و با مصالح دیگری نمای خود را پوشش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید