فوق العاده مفید پیشنهادات برای بهبود نمای خشک

محکم کردن سنگ نما به وسیله پیچ و رولپلاک تنها راهکار جلوگیری از ریزش آن است. مقاومت زیاد: نمای خشک در برابر شرایط آب و هوایی سخت، مقاومت زیادی دارد و در مقابل باد و باران کاملا مقاوم است. وجود یک نمای چشمنواز و شکیل، ظاهر ساختمان را آرمانی خواهد کرد. نماهای بسیاری را می توان توسط سیمان به وجود آورد که از جمله آن ها می توان به نماهای رومی، چکشی، شسته و… اگر چنین حالتی را مشاهده کردید بدانید که در اثر فشار های عمودی سنگ و جدا شدن سنگ از بتن پشتی اتفاق افتاده و هر لحظه احتمال ریزش سنگ نما وجود دارد . به این تریتب که در نمای خشک بر خلاف نمای ملاتی، ملات در نما حذف می شود و سطح رویه (سرامیک،سنگ،سمنت برد و … ) به وسیله یک سری اتصالات مکانیکی (عمدتاً فلزی) به سازه ساختمان متصل می گردد . نمای کرتین وال فریم لس: در اجرای این نمای ساختمانی دیگر خبری از درپوش در سطح خارجی نما نمی باشد و به منظور تثبیت شیشه ها در فضای بین لامل ها از چسب های مخصوص استراکچرال بهره مند می شود. انتخاب انواع سیستم های نما یکی از مهمترین المان هایی می باشد که تمامی کسب و کارها به منظور نمایش برند و هویت خود از آن بهره مند می شوند.

نصاب نمای خشک

نمای اسپایدر، نمای کرتین وال، نمای سرامیک خشک و پنجره های آلومینیومی از جمله انواع سیستم های نما بوده و با توجه به اهمیت طراحی و اجرای مدرن ترین نماها در ساختمان های مسکونی و اداری، شاهد راه اندازی شرکت های متعددی در زمینه خدمت رسانی در این زمینه می باشیم که در این میان میتوان گفت شرکت آرمن طرح و نما به عنوان یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین شرکت های فعال در این حوزه بوده و با همکاری تیمی متخصص و خبره بهترین امکانات را در اختیار کارفرمایان و مشتریان قرار می دهد. به این خاطر طراحی زیبا و درست آن بسیار اهمیت دارد. آلیاژهای آلومینیوم درست است که بسیار شکل پذیر بوده و خاصیت چکشخواری دارند، اما استحکام پایین و به اصلاح دِمُده بودن هم مزید برعلت میشود تا این روزها کمتر سازندهای برای نماسازی سراغ آلومینیوم به شیوهی قدیم برود. از طرف دیگر روکش خارجی به یک لایه محافظ خارجی اشاره دارد که پوشش ساختمان را محافظت و زیبا میکند. ​Th​is artic le h as been g ener at ed ​by G​SA C ontent᠎ Generator​ Demov᠎ersion !

از مهمترین و اصلی ترین تفاوت بین سیستم های نمای کرتین وال می توان به نمای خارجی تمام شده اشاره نمود که در هر یک اجرای زیرسازی، نصب لامل های عمودی و افقی با روش های مختلفی اجرا می گردد در حالت کلی می توان گفت نحوه تثبیت شده در فضای مابین لامل ها از عمده ترین تفاوت های بین سیستم های نمای کرتین وال می باشد که برای آشنایی با این نمای صفحه خدمت سیستم کرتین وال را مطالعه فرمایید.. رنگ نما آخرین لایه ای است که به جهت داشتن خاصیت محافظتی و همچنین تزئینی، روی سازه های مختلف قرار می گیرند و با توجه به شرایط پر تنشی که اغلب تجربه می کنند لازم است تا از مواد و متریالی در روند تولید آن ها استفاده کرد که حداکثر استحکام و پایداری را در مقابل عوامل محیطی داشته باشند. برای مثال ریختن نما در اثر عوامل متفاوتی در اجرای نمای ملاتی، یکی از مشکلات رایج این روش بود و از طرفی با توسعه تولیدات و پیشرفت تکنولوژی محصولات مورد استفاده در نمای ساختمان ها به سمت مدرن شدن رفتند و محصولاتی نوین برای نما ایجاد شد که با مزایا و ویژگیهای خود، طراحان و مهندسان ساختمانها را به خود جذب کردند.

یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع سیستم های نمای شیشه ای، کرتین وال می باشد که خود در انواع دسته های مختلفی طبقه بندی شده و در ویژگی ها و قابلیت های متنوعی قابل اجرا می باشند. بر اساس نحوه ی نصب و قرار گرفتن قطعات در نمای خشک، این نوع نما را به دو دسته ی نمایان و غیرنمایان تقسیم میکنند. آجرهای شیاردار که به صورت نما خشک نصب میشوند از آجر های پرطرفدار به حساب میآیند. انواع سرامیک خشک نما که با عنوان نمای پرچلین نیز شناخته میشود، یکی از جدیدترین و مدرنترین سبکهای اجرای نما در جهان است. عمل میکند. یک محفظهی هوا بین دیواره خارجی ساختمان و نمای سرامیک ایجاد میشود که با توجه به شرایط جوی و اقلیمی منطقه میتوان این محفظه را بست و یا باز گذاشت. سطوحی از بنا که با فضای باز فصل مشترک دارند، نما محسوب می شوند. با انتخاب نمای شیشه ای در میان انواع سیستم های نما می توان از مزیت های بسیاری از جمله میزان شفافیت بالا و انتقال نور خورشید به داخل ساختمان و بخش هایی که دسترسی به پنجره ندارد، بهره مند باشیم. نوع مصالح و میزان مرغوبیت مصالح مورد استفاده در کار.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک سنگ بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید