قانون 5 دقیقه برای اجرای نما

هر سنگ نما دارای ویژگیهای منحصربهفردی است. زیرا هر چقدر که این فاصله بیشتر گردد، کرایه حمل و نقل بالاتر میرود و موجب افزایش قیمت سنگ میشود. مثلاً از سنگ مرمر سبز بیشتر در اماکن زیارتی استفاده میشود. کابل های سیم الماس از سوراخ های ایجاد شده توسط مته عبور می کنند و در مرحله بعدی با سفت کردن سیم هنگام اره برش های بزرگی ایجاد می کنند. در مرحله چهارم یا مرحله آخر اجرای نمای سنگی رومی با استفاده از نقشه طراحی شده، ستون ها اجرا می شوند و دیوارهای پشت نیز همزمان اجرا و دوغاب ریزی می شوند. در این مرحله از طراحی نما، میتوانیم بلوکهای آماده گیاه و درخت در اطراف ساختمان قرار دهیم تا طرح کاملتر و حرفهای به نظر برسد. اولین چیزی که افراد به آن توجه میکنند، نمای ساختمان است. هر کدام از سنگهای یاد شده با توجه به نوع ساختار و ویژگی که دارند مورد استفاده قرار میگیرند.در بخش سنگ کاری داخل ساختمان ،از سنگ مرمر به خاطر داشتن ظاهر لوکس زیبا، در نمای داخلی ساختمان، راه پله استفاده میشود . همین ویژگی موجب شده است که نصب آن راحت باشد و دردسر زیادی نداشته باشد. خوشبختانه میتوانیم براساس رنگ، طرح و ویژگی دلخواهمان به انتخاب سنگ نمای ساختمانبپردازیم و این امر به دلیل آن است که انواع سنگ نمای ساختمان با جنس و رنگهای متفاوتی وجود دارند که سهولت انتخاب را در اختیار ما میگذارند.  Post w as cre᠎ated by behsaznama Content​ G enerat᠎or D emoversion᠎.

نمای خشک در ساختمان

مقاومت انواع نمای سنگی ساختمان بیش از سایر متریال هاست. می توان در مورد مسائل مالی و زیبایی نمای ساختمان صحبت کرد. سنگ آهک به دلیل تنوع، انعطافپذیری بالا و شکلپذیری آسان آن از موارد پرکاربرد در نمای ساختمان به حساب میآید. این سنگ نمای مرمریتی دارای بافت بلورین دانه زیر است و در سه دسته مختلف عرضه می شود. این سن از نظر بافت یکنواخت، بسیار مستحکم و دارای جلای عالی است. سنگ گرانیت به دلیل ویژگیهای فنی عالی در نمای خانهها و ساختمانها بسیار کاربرد دارد. دیوارهای سنگی میتوانند جلوهای باشکوه به دکوراسیون داخلی خانه شما بدهند و بسیار زیبا و شیک هستند. سنگ بازالت که سنگی آتشفشانی است، برای نمای خارجی و داخلی ساختمانها مورد استفاده قرار میگیرد. از این رو، انواع سنگ نمای ساختمانها مقاومتهای مختلفی را از خود نشان میدهند. به دلیل محبوبیت روزافزون سنگ نما، تعداد زیادی از انواع سنگ نمای ساختمان وجود داشته که با توجه به ویژگیهایشان کاربردهای متفاوتی دارند و به عنوان مصالح ساختمانی استفاده میشوند.  This con tent was w ritten by behsaznama​ C᠎on tent Generator ​DE MO᠎.

انواع مختلف سنگ های نما متناسب با بودجه و سلیقه شما در بازار فروش موجود است. از این سنگ بیشتر برای نماکاری مکان های زیارتی مثل مساجد و حرم ها استفاده میشه. از معایب این سنگ هم میتونیم به جذب آب بالا و چسبندگی پایین اون به سطوح اشاره کنیم. این سنگ برای استفاده در نمای ساختمان معایب و مزایایی نما سرامیک داره. قرار گرفتن نمای ساختمان در معرض تغییرات آب و هوایی و حوادث طبیعی و انسانی توجه به این اصول را اهمیت بیشتری بخشیده است. این سنگها با توجه به جنس آنها به شکلهای مختلف برش داده شدهاند. این سنگها بهگونهای ساخته شدهاند که با طرح، رنگ و تم خانه شما هماهنگی کامل داشته باشند و جلوهای چشمگیر ایجاد کنند. نما را باید بهگونهای طراحی کنید که دید ساکنان ساختمان به بیرون را محدود نکند و چشمانداز خوبی داشته باشد. سنگ مرمر جزء لوکسترین و گرانترین سنگها برای نمای خارجی و داخلی ساختمان به شمار میآید. این گروه با مهارت ویژه و بخصوص خود نمای ساختمان شما را پیچ و روپلاک نما و نماشویی می کند. به دنبال یک طراح خوب برای طراحی نمای ساختمان خود میگردید؟ در اجرای نما، اجرای جزئیات بیشترین زمان را به خود اختصاص می دهد تا نوع متریال.  A᠎rticle was creat ed ​by behsaznama C᠎ontent Generator D emoversion!

مورد نظر بایستی بسته به شرایط جوی منطقه انتخاب شود.

این نوع سنگ قیمت خیلی بالایی داره و برای نما کاری ساختمان های لاکچری مناسب هست. از سلیقه شخصی در سنگ کاری نما غافل نشین! بهترین روش برای ایجاد شیار بر روی تمام سنگ استفاده از دستگاه فرز است. تجربه در کنار بهترین ابزار آلات برای کار در ارتفاع و راپل را گرد هم آوردیم تا بهترین خدمات از نوع راپل را برای شما به انجام برسانیم. بسته به نوع سنگ ، اندازه اولیه یک بلوک اولیه می تواند بیش از 1000 متر مکعب و 2700 تن باشد. مورد نظر بایستی بسته به شرایط جوی منطقه انتخاب شود. البته تاکید میکنم که احتمال خراب شدن اون در برابر عوامل جوی نسبت به تراورتن خیلی بالاتر هست. دوام بالا مقاومت سنگ نما را در برابر آسیبهای احتمالی و عوامل محیطی تضمین میکند. 1. طول عمر و دوام سنگ از مهمترین ویژگیهای انتخاب و خرید سنگ نمای ساختمان است. این باعث شده تا بتوان از آنها برای ایجاد یک نمای منحصربهفرد استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید