قطعات حیاتی نمای خشک سنگ

مصالح نما و اتصالات : برای مصالح نما از هر گونه مصالحی که قابلیت اجرا به صورت خشک دارند از جمله سنگ، ورق کامپوزیت، ترمووود، سرامیک خشک پرسلانی، شیشه، کاشی، آجرهای سفالین و … هر یک از نماهای ساختمانی که شما انتخاب می کنید تا روی ساختمان تان اجرا شود دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. بسیاری از افراد هستند که گمان می­ کنند منظور از نمای خشک سنگ، سنگ مخصوصی است که برای نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می­ گیرد و یا نمای خشک سرامیک، سرامیک خاصی است در نما به کار می­رود، اما باید بگوییم که نمای خشک یک روش برای اجرا نما می­باشد و می­توان از انواع سنگ و یا سرامیک در پیاده سازی آن بهره گیری نمود. استفاده از فضاهای نیمه باز و ایوان ، تاکید بر استفاده چوب و مصالح طرح چوب ، بهره گیری انتزاعی از فرم های اسلیمی (نظیر طرح شوسته پله فرار) و توجه به پوشش گیاهی ، بخشی از تلاش ما در این راستا بود. رنگ موی نیمه دائمی یک فرمول کم آمونیاک است که با اکسیدان کم حجم ترکیب می شود و مکانیسم عمل به این صورت است که رنگ سطح کوتیکول را به آرامی باز می کند و اجازه می دهد رنگ به صورت جزئی به ساقه مو نفوذ کند و فرمول آن کاملا خالص است. A rt icle w᠎as g᠎ener​ated with behsaznama C on​te nt G enerat​or DEMO​!

شرکت طراح و مجری نمای خشک

در صورتی که شرایط آب و هوایی به صورت گرم و مرطوب باشد، با باز گذاشتن این محفظه امکان تهویه بیشتر فراهم میشود و در صورتی که شرایط آب و هوایی سرد و خشک باشد، با بستن این محفظه یک عایق گرمایی برای ساختمان میتوان به وجود آورد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود. این روند باعث می شود تا سرعت اجرای نمای خشک به صورت قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند و تا 50 درصد در زمان اجرای پروژه صرفه جویی خواهید داشت. در پایان قابل ذکر می باشد که شرکت رونین پارس به پشتوانه سال ها تلاش و تحقیق خویش، این توانایی را کاملاً داراست که با اطمینان اعلام نماید که طراحی و ساخت اسکوپ های جدید و روش های مدرن را جهت هر پروژه با توجه به شرایط و مشخصات همان پروژه طراحی، انتخاب و پیشنهاد نماید. سفال تراکوتا دارای طیف رنگهای طبیعی وگسترده ای می باشد که در طراحی نما ساختمان به کمک معماران می آید و طرح های مدرن و زنده تری را پدید می آورد. فروش یراق آلات اسپایدر , هندریل , کرتن وال و سرامیک خشکفروش یراق آلات اسپایدر یراق هندریل استیل و آلومینیوم و شیشه طراحی نمای کرتن وال .

نحوه نصب نمای خشک

سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه 70 میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرارگرفت یکی از روش های جدید و قایل انطباق با استاندارد های جدید ساختمانی است. از دیگر متدی که در میکاپ مدیوم استفاده می شود، متد کانتورینگ است؛ در این متد از سایه های تیره و روشن استفاده می کنند تا عیوب ظاهری که در چهره وجود دارد، محو شده و از بین برود. فیبروز ابرو، روشی دائمی نمیباشدو با گذشت مدتی معین از بین خواهد رفت بنابراین برای داشتن ابروهای طبیعی با زیبایی خاص میتوانید به طور دائم از فیبروز ابرو استفاده کنید. به روشی که در آن قسمت های پایین مو روشن تر از قسمت های بالای مو دیده می شوند، آمبره مو گفته می شود. برای بسیاری از کارفرماها اهمیت دارد که مراکز معتبر را در زمینه ساخت و ساز انتخاب کنند که در حوزه های گوناگون از ساخت صفر تا صد پروژه, بازسازی و ترمیم و موارد دیگر تجربه داشته باشند. در اجرای نما بهصورت خشک، امکان تعویض و تعمیر المانها در صورت صدمه دیدن (مثل شکستن براثر ضربهی شدید) وجود دارد.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

اینکه طراح و مجری نصب نما در کمترین زمان قادر باشد نما را روی ساختمان ایجاد و نصب کند اهمیت بسیار زیادی دارد. سیستم نمای خشک از مزایا و ویژگی های مثبت فراوانی برخوردار است و به همین دلیل که استفاده از آن بسیار در بین ساختمان سازان رواج یافته است. این نوع نما دارای عمری طولانی و با دوام بوده و در یکی از مزیت های بسیار مهم آن این است که در صورتی خرابی قسمتی از نما به راحتی می توان قسمت از بین رفته را تخریب کرد و قطعه ای سالم را جایگزین کرد. متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. این نوع رنگ مو، می تواند رشد مجدد موها را بپوشاند یا به قسمت های مختلف مو رنگ دهد و البته این نکته را در نظر داشته باشید که این نوع رنگ با یک بار شستشو از بین می رود. در سیستم های نمای خشک نامشهود یا غیرنمایان، بعد از نصب نما بست های مورد استفاده مشاهده نمی شوند. از دیگر اجزای نمای خشک، چهارچوب نگهدارنده می­باشد که به منظور نگهداری از نما به وسیله مصالح مختلفی همچون چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم ساخته می­ شود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نمای خشک نمایان دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید