قطعات حیاتی نمای خشک

شرکت تجهیز نما با داشتن تمامی فاکتور های گفته شده و نیز استفاده از نیروی های متخصص و تعهد پذیر، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در پروژه های نما ساختمان است. کرتین وال فریم لس سیستمی است که در آن فریم ها از پشت شیشه ها را قاب کرده و به صورت متحرک با کمک لقمه های آلومینیومی بر روی لامل ها قرار داده می شوند و به جهت زیبایی و خصوصیات منحصر به فردی که دارد نظر بسیاری را به خود جلب نموده است. نمای این ویلا به سبک مدرن و صنعتی طراحی شده زیرا در نمای ویلا، بتن و شیشه که نمایانگر سبک صنعتی هستند کاملا خودنمایی می کند. با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله و همچنین حس زیبایی شناسی انسان، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که بطور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی نیز از جمله آنها است که البته سیستم های خشک واجد مزایای بسیار زیادی است که در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

این روش از نصب نمایان جزو روشهایی است که به جهت مزایای زیادی که دارد مورد استفاده قرار می روش اجرای نمای خشک گیرد. سیستم نمای خشک نمایان: در سیستم نمای خشک مشهود یا نمایان قسمتی از بست هایی که برای نگه داشتن سرامیک استفاده می شوند، از بیرون ساختمان هم قابل مشاهده هستند. این عمل به این علت صورت می گیرد که اگر در اثر حادثه یا هر عاملی قسمتی از سرامیکهای نما ضربه خرده و شکسته شد این قطعات دچار ریزش نشده و از رسیدن آسیب های احتمالی مالی و جانی جلوگیری به عمل آید . فاصله بین هر کدام از شیشه ها تنها 15 میلیمتر می باشد. نما های سنتی ، نما های تهویه شونده و نماهای دوپوسته شیشه ای ، با ملاحظه بیشترین متریال مورد استفاده در هر گروه ، به طوری که مصالح نما و سیستم های انتخابی برای هر کدام از اینها را مورد بررسی کردیم. در این سیستم، یک محفظه تهویه بین روکش نما و عایق ایجاد می گردد. شیشه از رایج ترین متریال مورد استفاده در نمای کرتین وال می باشد اما بعضا پنل های فلزی و یا سنگ های طبیعی نیز استفاده می شود.در نما های کرتین وال جهت پنهان کردن فاصله بین طبقات ( پوتر طبقات ) از شیشه های مات و یا اسپندرال استفاده می شود.می توان برای این قسمت از نما از ویندو فیلم های مخصوص شیشه استفاده نمود.مهمترین ویژگی این نما در عین نورگیر بودن، جلوگیری از تابش خیره کننده نور خورشید است.از دیگر مزیت های کرتین وال می توان به تعبیه هواکش، حسگرها و پوسته های متعدد اشاره نمود.

انواع سرامیک خشک از نمونههای توپر و توخالی تا پرسلانی و غیرپرسلانی از نظر قیمت نمای خشک سرامیک از ویژگیهای مثبت زیادی برخوردارند که آنها را به گزینههایی پرطرفدار و محبوب بین کاربران تبدیل کرده است. لامل های کرتین وال نما به گونه ای طراحی می شود که بالاترین سطح عایق بندی را داشته باشد. در صورتیکه کارفرما یک سبک عالی و نمای کرتین والی با هوابندی و آب بندی فوق العاده را انتطار داشته باشد، مجرى نماى كرتين وال از این روش اجرا استفاده می نماید. سیستم فوق الذکر به جهت مونتاژ سریع و آسان و حفظ تمامی خصوصیات سیستم MN 50 سیستمی بسیار مقاوم به لحاظ آب بندی و هوابندی و مقرون به صرفه می باشد. مقاومت در برابر خش خوردگی از دیگر مزیت های نمای سرامیک خشک می باشد، به همین جهت این نوع نما زیبایی و ظاهر خود را در طی سالیان متمادی حفظ کرده و به راحتی درخشندگی و یکنواختی سطح خود را از دست نمی دهند. بدون شک کارخانه های زیادی در این صنعت فعال هستند که ما سعی کرده ایم تا برندهای برتر و معروف این صنعت را برای شما قرار دهیم تا بتوانید محصولی با کیفیت و با دوام را از لیست کارخانه های کاشی سرامیک که در این بخش برای شما قرار گرفته است تهیه کنید.

همان طور که می دانید بحث نما در طراحی و ساخت یک ساختمان، بسیار پر اهمیت است. فاصله میان شیشه ها در کرتین وال فریم لس با چسب های مخصوص پر می شوند. اولین نمونه های دیوار با تکنیک های مشهور یونان باستان با بیش از یک متر ضخامت از قرن هفتم قبل از میلاد ساخته می شدند و با تنظیم دقیق دهانه دو ستون، بدون استفاده از ملات که به طور کامل با نمای خارجی منطبق می شدند که در نتیجه بخش داخلی دیوار که خلل و فرج کمی داشت با سنگدانه و ملات آهکی پر می شد. این ویلا در زمین 6000 متری واقع در روستای کوشک شهر ساوه بنا شده اما مساحت خود سازه برابر با 450 متر مربع است. بدون شک سرزمین کهن ایران زمین یکی از با ارزش ترین مکان های دنیا می باشد که به گفته تجاران بزرگ کاشی و سرامیک حتی خاک این کشور عزیز از طلا ساخته شده است. به این روش که پس از قراردادن توری بر روی سرامیک چسب را به وسیله کاردک یا لیسه به آرامی بر روی سطح توری و سرامیک پخش می کنیم تا سطح کاملا صاف شود . در سیستم های نمای خشک نامشهود یا غیرنمایان، بعد از نصب نما بست های مورد استفاده مشاهده نمی شوند. Post has been cre at ed ​wi᠎th GS​A Co᠎nten᠎t Genera to᠎r DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید