قیمت اجرای نمای سنگ خشک برنامه های آیفون

اجرای نمای جی اف آر سی و اجرای نمای کامپوزیت از دیگر روش های اجرای نما خشک ساختمان هستند که طرفداران بسیاری دارند. نمای خشک در ساختمان سازی های مدرن مزیت های متعددی به دنبال دارد که شناخت آنها موجب می شود تا افراد در هنگام انتخاب مصالح برای نما و روش های اجرایی آنها بهترین تصمیمات را بگیرد. همانطور که گفته شد، کاهش وزن ساختمان ارتباط مستقیمی با کاهش نیروی زلزله بر ساختمانها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰) و دیگر آیین نامههای زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی ساختمان و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان میباشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت میگیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن به مانند نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما میگردد. نمای خشک ساختمان به نمایی گفته می شود که جهت اتصال مصالح ساختمانی مانند: سنگ, آجر,آلومنیوم و موارد دیگر از هیچ نوع ملاتی استفاده نمی کنند و تمامی اتصالات به صورت مکانیکی انجام می شود.

فیلم اجرای نمای خشک

در این نوع شاسی کشی، از المانهای افقی و عمودی فلزی برای نگهداری استفاده میشود و نیازی به ملات ندارد. نحوه اجرای سنگ ها در نمای خشک بدین صورت است که از گیره هایی بر روی پروفیل آلومینیومی جهت نصب افقی سنگ ها استفاده می کنند. و در انتهای کار اگر نیازی به ابر و تی باشد نمای ساختمان به صورت دستی ابر و تی شود تا رضایت مشتری را به همراه داشته باشد. توجه به این نکته ضروری است که نماهای معمولی بعد از چند سال قطعاً نیازمند ترمیم و ایجاد گیرداری مجدد می باشند و این خود یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای حدود 10 سال پیش پرداخت نموده بود را مجددا برای ترمیم نمای خود پرداخت نماید. اگر اجرای این سنگ ها بر روی نما به شکل دقیق صورت بگیرد، یک نمای کاملا صاف و یکدست ایجاد می گردد. از این سبک نما ها به صورت مستقل می توان به عنوان پوشش و محدود کننده دید و نور برای پنجره ها و تراسها استفاده کرد.

از چوب، فولاد و آلومینیوم برای اجرای نگهدارند نمای خشک استفاده می شود، که در مقابل باد و هوای بارانی بسیار مقاوم است. ولی تمامی این مشکلات با نمای خشک از بین رفته و خطای انسانی خیلی کاهش پیدا کرده است. با توجه به نوع گیره هایی که در هنگام نصب سنگ ها مورد استفاده قرار می گیرند، می توان نحوه اجرای نما را به دو گروه کلی تقسیم کرد. اما به طور کلی به دلیل داشتن طول عمر بالا و سرعت بالای اجرا، تا حد زیادی هزینه ها کمتر می شود. این نما وزن بسیار کمی دارد و در کاهش کلی وزن ساختمان تأثیر مستقیم می گذارد. عوامل زیادی بر قیمت اجرای نمای سنگ خشک در اصفهان تأثیر می گذارند که هر کدام از آنها می توانند قیمت را تا حد قابل توجهی تغییر بدهند. آجر نما نسوز کد AP31 آذرخش به دو روش خشک و یا ملاتی قابل اجراست. با توجه به شرایط آب و هوایی در منطقه اصفهان که از آب و هوای گرمی برخوردار بوده و میزان بارش باران کم، اجرای نمای خشک مناسب است. آشنایی مختصر با اجرای نمای خشک؛ درباره اجرای نمای خشک! برای نصب سیستم نمای خشک نیاز به کارگر حرفه ای نیست چرا که نصب آجر و ریلها در این سیستم، به صورت مکانیکی است بنابراین در نصب آن دغدغه ی خاصی وجود نخواهد داشت و خبری از دستمزدهای بسیار گزاف نیست. ᠎This content was creat ed by  https://behsaznama.com Content G ener ator᠎ D emov er sion!

همان طور که از نام این نما بر می آید، به صورت خشکه چینی اجرا شده و تفاوت اصلی آن با نماهای ملاتی در نحوه اتصال مصالح به بدنه سازه است. در سیستم نمای خشک نصب آجر و ریل ها تنها به صورت مکانیکی می باشد، بنابراین اجرای این سیستم به کارگر حرفه ای نیاز ندارد. در روش غیر نمایان, گیره های فلزی نگهدارنده بر روی پروفیل های آلومینیومی افقی قرار می گیرد و در میان شیار های جانبی نصب می گردند، این اتصالات داخل سنگ مخفی باقی می مانند. نمای خشک یکی از مدرن ترین و محبوب ترین نماهای امروزی است که در اجرای آن به جای استفاده از ملات سیمانی و دوغاب از چارچوب های نگهدارنده استفاده می کنند. قیمت اجرای نمای سنگ خشک در اصفهان به عوامل زیادی از جمله نحوه نصب و متراژ کار ارتباط پیدا می کند. چرا که کاری زمان بر بوده و هزینه زیادی ایجاد می کند,برای نصب قطعات بزرگ سنگ هم نمی توان از ملات استفاده نمود چرا که تثبیت بالایی ندارد.

اجرای نمای خشک آجر

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت این مطلب.

دیدگاهتان را بنویسید