قیمت اجرای نمای سنگ خشک: فقط نیست همانگونه که شما فکر می‌کنید است}

در این سیستم برخلاف نمای خشک نمایان، بست های مورد استفاده شده در نصب، پس از اتمام کار قابل مشاهده نمی­باشند، به این صورت که پیش از نصب نما، روی سطح رویه ساختمان عملیاتی انجام می ­شود که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبه های رویه باشد. پس از انعقاد قرارداد با شرکت آلمانی، ماشین آلات در سال 1384 وارد ایران شد. کارخانه مریخی پور در سال 1380 تصمیم به خریداری خط تمام اتوماتیک نمود بنابراین بررسی و کارشناسی این کار از سال 1380 آغاز و در سال 1382 شرکت مورد نظر جهت خرید ماشین آلات انتخاب شد. مجموعه کارخانجات مریخی پور یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آجر در ایران می باشد که از سال 1356 در زمینی به مساحت 120 هزار متر مربع شروع به فعالیت در صنعت آجر نموده است. شرکت آجر وطن فتاحی اصفهان از سال 1369 فعالیت خود را در صنعت ساخت و ساز کشور شروع کرد. این شرکت در سال 1377 با تغییر عمده در نحوه تولید و مکانیزه کردن خط تولید فعالیت خود را ادامه داد.در سال 1385 با نام تجاری آجر کوهیار در سازمان صنایع و معادن استان اصفهان ثبت گردید.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

Post has  be en cre at ed  by  https://behsaznama.com  Content᠎ G​en​erat or Dem ov er​sion .

آجر سعدی نوین در سال 1388به منظور تولید آجر سفال تیغه ای با ابعاد مختلف در راستای تامین نیاز مشتریان عزیز با کیفیت مرغوب تاسیس گردید. خط تولید جدید کارخانه آجر مهدیه اصفهان نیز با ظرفیت تولید روزانه 400 تن آجر پخته شده و تکنولوژی خشک کن اتوماتیک و پخت محصولات با کوره تونلی به صورت کاملا اتوماتیک، در سال 1391شروع به بهره برداری نموده است و سعی شده در این فرآیند با همت مدیران کارخانه و متخصصین ایرانی در راستای برطرف کردن نیاز صنعت تولید آجر از یک طرف و بهینه سازی مصرف انرژی و رفع آلایندگی محیطی از طرف دیگر، گامی نوین در عرصه صنعت ساختمان بردارد. کارخانجات آجر مرجان تولید کننده انواع آجر نما ، سفال ال و پلاک با استفاده از اتوماسیون پیشرفته خط تولید و تجهیزات مدرن و نیروی کار متخصص با توجه به نیاز کمی و کیفی در زمینه تولید آجر تولیدات خود را در قالب آجرهایی با رنگها و طرح ها و ابعاد متنوع و از کانیهای مختلف مانند رس، شیل و نسوز تهیه کرده و با توجه به سلایق گوناگون، به مشتریان عرضه می نماید. برای ساخت نمای آجری از مدل های مختلفی استفاده می کنند.

این کارخانه با تلاش مسئولین خود و مهندسین داخلی در سال 1371موفق به ساخت اولین خشک کن اتاقکی به صورت نیمه اتوماتیک شد که تمام تکنولوژی آن به صورت کاملا داخلی بود. آجر سوراخ دار لفتون، به علت داشتن نوع ساخت ویژه و خاص خود و وجود سوراخهای تبادل هوا در بافت این آجر، بهترین نوع مصالح ساختمانی، برای ایجاد دیوار و کشیدن تیغههای محکم و استوار در فرایند ساختمان سازی است. وجود داشتن خلل و فرج و سطح ناهموار در بغضی از سنگ های نما مانند سنگ تیشه ای – و بادبر و نداشتن سطح سیقلی باعث میشود تا کثیفی و گردوغبار را به خود جذب کنند و الودگی در انها نفوذ کند. حتماً سعی کنید از یک نقاش حرفهای و کاربلد در این زمینه بهره ببرید و آنها به دلیل در اختیار داشتن ابزارهای رنگآمیزی و پمپ رنگ میتوانند بهرهوری کار را افزایش دهند و یک نمای زیبا به شما تحویل دهند. و در این راستا همیشه سعی متخصصین و پرسنل این مجموعه بر این بوده است که از مواد اولیه بسیار مرغوب استفاده نموده و همچنین در پخت کامل و کنترل کیفی آجرنما دقت لازم را داشته باشند.

شکل و ظاهر صنعتی و خشن بیشتری به شهر داده اند .

برای انجام چاپ مُهر، لزومی به انتخاب دیوار، کف یا سقف نیست بلکه شما می توانید از لوازم دکوراسیونی چوبی یا پارچه ای نیز استفاده کنید. هزینه زیرسازی نمای ساختمان آجری جدید : گاهی نمای آجری به طور مستقیم به روی سطح قابل اجرا نیست و لازم است که پیش از اجرا سطح زیرین آماده سازی شود، که خود شامل هزینه جداگانه ای است. این کارخانه آماده همکاری و دریافت سفارشات از تمام شهر های کشور عزیزمان ایران می باشد. شکل و ظاهر صنعتی و خشن بیشتری به شهر داده اند . در دنیای مدرن امروز طراحی نمای خاص و منحصر به فرد یکی از اولویت های بسیاری از کارفرمایان است. آجر لفتون بدون عایق باعث اتلاف انرژی بسیاری می شود و صداها از محیط بیرون ساختمان به داخل ساختمان و همچنین بالعکس نفوذ می کند. نمای خشک دارای لایههای مختلفی است از جمله: پوسته بیرونی، فضای داخلی تحویه پذیری، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان. یک مزیت جایگزین استفاده از نمای خشک این است که منجر به کمترین هزینه در تعمیر و نگهداری ساختمان می گردد.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مجموعه ها لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید