قیمت نمای خشک چه کاری می‌تواند انجام دهد تا شما را به تغییر تبدیل کند؟

روش و راه اندازی این نما به صورت خشک است و از ملاتی که نما را روی ساختمان قرار دهد استفاده نمی شود. در صورت رعایت این استانداردها نما اصلا و به هیچ عنوان دچار آسیب نخواهد شد. در معماری اجزاء ساختمان، نما به عنوان یکی از آیتم های تأثیرگذار در منظر شهری شناخته می شود معماران و طراحان ساختمان به دلیل اهمیت قابل توجه موضوع نما در ساختمان ها از دیرباز به این موضوع توجه ویژه داشته اند و همواره در پروژه ها انتخاب مصالح نما از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. 1. چار چوبی که انتخاب می شود باید از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد. باید در زمان انتخاب و طراحی نمای بیرونی ساختمان خود بسیار دقت داشته باشید و بهترین نما را به دلخواهتان انتخاب کنید. فواصل، ابعاد و نوع اتصالات بهگونهای انتخاب میشود که در برابر عوامل محیطی مثل باد مقاوم باشد. نوع و جنس متریال های نصب نما با یکدیگر متفاوت هستند و شما باید به خوبی بدانید که بهتر است این متریال ها و مصالح را از بین بهترین ها انتخاب کنید. اما شما می توانید برای نیاز خود جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق ترد از قیمت نمای خشک ساختمان، با مشاوران متخصص شرکت دومان در ارتباط باشید.

نما های خشک

اگر دیوار در این حالت باشد شما میزان بسیار کمتری از مصالح نمای خشک استفاده می کنید. اجرای نمای خشک سرعت اجرای بالایی دارد؛ این روش بسیار سریعتر از روش سنتی اجرا میشود و پرت مصالح را نیز به شدت کاهش میدهد. اجرای این نوع نما، امکان رفع نواقص ظاهری ساختمان را که در گذشته بسیار دشوار بود، با کمترین هزینه و زمان ممکن ساخته است. بدین گونه که قبل نصب نما بر روی سطح رویه ساختمان عملیات و مراحلی انجام می شود که بسته به نوع روش اجرا ممکن است به صورت حفره ها و یا شیارهایی در قسمت پشت یا لبه های رویی نما باشد. آهنی یا آلومینیومی ( و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت . نمای خشک را می توان با مواد مختلفی مانند سنگ و سرامیک ، شیشه ، چوب ترمو ، کامپوزیت ، آلومینیوم و موارد دیگر ساخت.  This artic​le w​as wri tt en with the help of G​SA Conte᠎nt G enerat or Demov​ersion.

این نما ترکیبی از شیشه و آلومینیوم است که ضمن دوام و عمر بالای آن به دلیل آب بندی های مهندسی و حرفه ای در برابر شرایط جوی عایق بوده و انرژی داخل ساختمان به راحتی قابل کنترل می باشد. دپارتمان طراحی شرکت اکوآرک ، برای تحقق اهداف فوق و به منظور نیل به معماری و شهرسازی همسان با انسان و محیط و همراهی در مسیر توسعه ، دست همکاری کلیه دست اندرکاران صنعت ساخت و ساز کشورمان را به گرمی می فشارد و جهت ارایه خدمات حرفه ای به کارفرمایان محترم اعلام همکاری می نماید. شیدر دوکی آلومینیومی، با توجه به قابلیت نصب در زوایای مختلف، کمک شایانی در مبحث اتلاف انرژی در کنار زیبایی بخشیدن به نمای ساختمان نموده است. سیستم نصب نمای خشک: نوع قرارگیری اتصالات مورد استفاده در نمای خشک برای مصالح مختلف با روشهای نصب مختلفی امکانپذیر است که بر روی قیمت اجرای نمای خشک اثر دارد.

چندین نوع کاربری مختلف نیز می بایست در طبقات مختلف سازماندهی می شد که هر یک ملزومات خاصی از نظر دسترسی و امکانات تاسیساتی را طلب می کردند. از طرف دیگر به دلیل نوع لایهها و چیدمان آنها که باعث ایجاد فضای خالی بین نما و عایق میشود، انرژی مصرفی ساختمان در حالت بهینه قرار میگیرد. بندهای بسته آنهایی هستد که ضمن ایجاد فضای لازم جهت حرکت آزاد تکه های پوشش نما، حداکثر در فاصله ۲ تا ۳ میلیمتری از یکدیگر قرار گرفته اند. برخلاف روش های قدیمی در اجرای نمای خشک، برای اجرای نما از هیچگونه ملات استفاده نمیشود. این روش امروزه توانسته جای خود را تاحدود زیادی در میان طراحان ایدههای خلاقانه و طرفداران روشهای نوین باز کند. از این رو ، نحوه ترکیب بندی فرم معماری و آفرینش طرحی خلاقانه که ضمن مدرن بودن ، همخوانی با معماری بومی شمیران نیز باشد، اولویت اول ما بود. در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارچوبهای فلزی از قبل آمادهشده و نیز امکان آمادهسازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما بهصورت قابلتوجهی افزایش مییابد. به این دلیل که این افراد خوب میدانند که در روش های جدید اجرای نمای خشک، بسیاری از معایب اجرای نما با ملات برطرف شده است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک در ساختمان بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید