قیمت نمای کامپوزیت: آن را آسان نگه دارید (و احمقانه)

می باشد. همچنین این هُلدینگ بازرگانی توسط گروهی متشکل از شرکتهای زیر مجموعه و معتبر همراه با سابقه درخشان در زمینه ی اجرای ورق کامپوزیت ، سالانه بالغ بر 500,000 متر مربع پروژه های بخشهای دولتی و خصوصی را معرفی و اجرا مینماید. به صورت خلاصه می توانید مزایای این نما را در موارد زیر بگنجانیم. نمای کامپوزیت یک سیستم پوششی برای پوسته بیرونی ساختمان است که بوسیله ورق های آلومینیومی و زیر سازی فلزی به سازه اصلی ساختمان پوشانده می شود. برای اینکه محصول دلخواهتان را از نمای کامپوزیت خریداری کنید، به راحتی می توانید آن را سفارشی سازی کنید. شما می توانید نمای مورد نظرتان را با این جنس به شکل و رنگ های مختلفی سفارشی سازی کنید. نهايتا ورقهای کامپوزيت بوسيله اتصالاتی آلومينيومی به شکل ناودانی (بچه ناودانی) که در داخل لاملهای آلومينيومی میباشند بر روی لاملها نصب میگردند . 3. پروفیلهای حامل عمودی با استفاده از میخ پرچ بر روی صفحات ال شکل نصب میشوند. غالباً در شبکه زیرسازی نصب ورق های کامپوزیت از پروفیل های (40×20) آهنی و در مدول بندی های با ابعاد کوچکتر ازپروفیل های (40×20) آهنی استفاده میگردد و در صورت بالا بودن وزن طراحی انجام شده ، ابعاد پروفیل کمربندی سازه که نقش پیوند دهنده و انتقال دهنده نیروی وزن نماید به سازه اصلی ساختمان را دارا می باشند ،بزرگتر طراحی می گردد.

پیشرفته نمای کامپوزیت

شما می توانید در صورت تمایل نمونه کارهای طراحی و اجرای نمای کامپوزیت توسط ما را که مطابق با جدیدترین ژورنال ها و نوآوری های جهانی در صنعت ساختمان می باشد، مشاهده بنمایید. خصوصا اگر ساختمان بسیار بلند باشد، این نگرانی بیشتر هم می شود. علاوه بر ظاهر خوبی که نما کامپوزیت دارد، با خرید آن صاحب امتیاز های دیگری هم خواهید شد. یکی از مواردی که در این زمینه موثر است طرح پانل بندی خرد است. شیشه در این فریم ها به صورت یک یا دو جداره بوده و غالباً از یک جهت یا دو جهت به صورت سکوریت اجرا میشود. شیدرآلومینیومی در 3 نوع شیدردوکی، لوور آلومینیومی،مقطع مستطیلی و لوورکامپوزیتی از جنس آلومینیوم کامپوزیت پانل ،طراحی و اجرا میشود. سیستم H & L علی رغم دیتیل ساده ای که دارد بهترین روش اجرا برای ساختمان های غیر مرتفع می باشد. با توجه به اینکه نمای کامپوزیت بصورت پانل بر روی انجام میگیرد، نمای اجرا شده دارای یک سطح نمایان در یک سطح ناپیداست. کارفرمایان معمولا مبنای محاسبه خود را سطح نمایان نما قرار میدهند. گروه مهندسان مهرازان نما با دسترسی مستقیم و بدون واسطه به بزرگترین تولید کنندگان صنعت آلومینیوم , تسلط کامل به دیتیل های مربوط به حوزه نما و بهره گیری از نیروهای متخصص داخلی به اجرای با کیفیت و مقرون صرفه برای کارفرمایان محترم می اندیشد.

شایعه Buzz در نمای کامپوزیت Exposured

الف – نمای داخلی یا نمای خارجی. ج- نمای خارجی – کاور ستونهای ورودی. ب – نمای خارجی – تابلوی مغازه. براساس نحوه اجرای نمای کامپوزیت است ، به اختصار یعنی اینکه هنگ باشد یا فیکس باشد یا کلیپس باشد – کلیپس بیشتر در تابلو کامپوزیت مغازه استفاده می شود و یا H و L باشد. تجهیز کارگاه کوچک مثلا برای یک تابلو کامپوزیت همان قدر هزینه دارد که یک کارگاه بزرگ هزینه دارد.لذا قیمت نمای کامپوزیت مغازه از حد عرف کمی بیشتر است. طرح ساده و یا پیچیده باشد که منتج از قیمت نمای کامپوزیت و هزینه پرت مصالح و یا میزان مصرف مصالح زیرسازی و نصب می باشد. این ویژگی امکان نصب آسان نما را برای هر ساختمانی فراهم می کند. این نوع نما می تواند ظرافت و مدرنیته را به ساختمان ببخشد. در صورتی که در شرایط آب و هوایی سخت قرار دارید، استفاده از این نما کارآمد خواهد بود.  This  data h᠎as ᠎been do ne with behsaznama Content Gen​er​ator DEMO᠎!

همچنین بوسیله لاستیکهایی که روی ریل آلومینیومی تعبیه می گردند از لغزش سرامیکها جلوگیری می شود. در سیستم هوک یا هنگ نصب الومینیوم کامپوزیت پس از اجرای کمربندی ها و براکت های فلزی، ناودانی های ریلی با توجه به کانسپت اجرایی به براکت های فلزی توسط پیچ های کاسه نمدی متصل می گردند. لبه های برگشتی در روشهای مختلف نصب عرض متفاوتی دارند. در مجموع میتوان گفت: در روش نصب fixing ، سطح گسترده نما حدود 10 تا 15 درصد بیشتر از سطح نمایان نما میباشد . در روش هنگینگ این مقدار به 15 تا 20 درصد میرسد. دوام یک نمای تا حدودی تضمین کننده خود ساختمان است. نورپردازي نماي خارجي ساختمان بخش بسيار مهمي از طراحي است چراكه تمام آنچه در نيمي از زمان شبانه روز يعني شب ها ديده مي شود وابسته به نحوه نورپردازي ساختمان است. پانل ها و ورقه های کامپوزیتی که برای نما استفاده می شوند، طوری پردازش شده اند که در برابر خوردگی مقاوم باشند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با این مطلب وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید