مبانی نمای سنگ آشکار شد

این اجزا شامل عایق حرارتی ،چارچوب نگه دارنده ،فضای خالی ، مصالح نما و اتصالات می باشد. علاوه بر نکات فنی که در اجرای نمای خشک باید مد نظر قرار گیرد، این اجرا باید زیبایی نما و آسانی و سرعت و قیمت مناسب را هم شامل بشود. در این مجموعه با نماهای خشک در خدمت شما عزیزان هستیم.این مجموعه شامل ۲۰ اسلاید قابل ویرایش است و نسخه کامل آن که شامل ۵۴ اسلاید جامع و کامل قابل ویرایش است که پیشنهاد میکنیم این مجموعه را دانلود کرده و از آن بهره مند شوید . سالن زیبایی ناز چهره در شیراز ،به مدیریت سرکار خانم صدیقه مرادی در شیراز آماده ارائه خدمات به شما مشتریان و همشهریان عزیز و گرامی میباشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه با ما همراه باشید، ایران مشاغل سامانه سراسری برتر ثبت مشاغل کشور،لطفا در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم. شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای سرامیک خشک ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند.

بحث بر سر اجرای نما

سیستم های نصب خشک به دلیل کم تر کردن وزن نما نسبت به روش ملاتی، مقاومت ساختمان در برابر زلزله را بالا میبرد. سیستم نصب نمای خشک: نوع قرارگیری اتصالات مورد استفاده در نمای خشک برای مصالح مختلف با روشهای نصب مختلفی امکانپذیر است که بر روی قیمت اجرای نمای خشک اثر دارد. سنگدانه هایی که برای ظاهر زیبای واش بتن استفاده شده باید به صورت یکنواخت در سرار کفپوش در معرض دید قرار گیرد. حالت خمیری بتن اجازه فرو رفتن سنگدانه ها را نخواهد داد. مقاوم بوده، و به دلیل استفاده از چارچوب های آلومینیومی بجای ملات، برای ساختمان های بلند و برج ها بسیار مناسب است. اما در این روش با گذشت زمان به علت تفاوت ضریب انتقال حرارت و متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض ملات، احتمال جدا شدن سنگ از نما و برخورد آن به عابران وجود دارد.به علاوه این که بعد از جدا شدن سنگ از نما در صورتی که سریع اقدام به تعمیر آن نشود، تغییرات آب و هوایی و رطوبت، مواد و مصالح ساختمان را از بین برده و به عایق های ساختمان آسیب وارد میکند. استفاده از نمای خشک مزایای بسیاری دارد که از آن جمله میتوان به سرعت اجرای بالا، سبک شدن سازه به دلیل عدم استفاده از ملات، استحکام بالا، کاهش هزینه اجرا، کاهش چشمگیر ضایعات ساختمانی و ایجاد عایق حرارتی و صوتی اشاره کرد.

دتایل نمای خشک

به دلیل استفاده و به کارگیری عایق حرارتی در سیستمهای نمای خشک میتوان به جرات گفت این نما جلوی اتلاف انرژی ساختمان را میگیرد و موجب کاهش هزینهها میگردد. دوغاب ملات ماسه سیمان میتوان موجب کثیف شدن ظاهر نما شود که این البته در حین پیشرفت کار توسط نیروی اجرایی پاک میشود. عایق حرارتی : به صورت مستقل و با اتصال مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی توسط چسب یا اتصالات مکانیکی به زیر کار، یعنی دیوار اصلی ساختمان متصل میشود. در بین این لایه ها می توان عایقی مقاوم در برابر سرما، گرما و صوتی قرار داد. از اجزای تشکیل دهنده نمای خشک HPL می توان به لایه های سلولزی و رزین های فنولیک اشاره کرد که این نما از استحکام بالایی برخوردار است. این نما به دلیل اینکه به شکل پوسته دوم روی نما نصب می شود، دو پوستی نام دارد که از ورقه های فلزی ساخته شده است.

از پروفیل های افقی زیرسازی آویزان می شود.

سپس اسکلت نگهدارنده که از جنس چوب فولاد و یا آلومینیوم است را روی ساختمان نصب میکنند. این ورق ها با روکش هایی متفاومت مانند چوب استفاده می شود که قابلیت اجرا در قسمت های متفاوت ساختمان را دارد. در سازه ی نمای خشک از چهار چوب ها و اتصالاتی استفاده می شود که در برابر رطوبت، باران، تغییرات و نوسانات شدید دمایی، گازهای موجود در هوا مقاومت داشته باشند. این ورق ها به وسیله دستگاه CNC برش داده شده و فقط به شکل نمای خشک اجرا می شود. ابعاد و مساحتی که قرار است نماسازی در آن اجرا شود روی قیمت اجرای نمای سنگ خشک مؤثر است. عمر مفید نمای خشک حداقل دو برابر نمای سنتی است. در ساختمان های بزرگ که سطح نمای آنها زیاد است, فروش تجهیزات نمای خشک نمی توان از سنگ های کوچک استفاده کرد. در نهایت تایل سرامیک پرسلانی از پروفیل های افقی زیرسازی آویزان می شود. اما متریال نمای خشک ساختمان، به دلیل زیرسازی آلومینیومی که دارد، بر روی نمای نصب می شود. برای نصب و استفاده هر مصالح باید به ویژگی آن دقت کرد. روشهای مختلفی برای درزبندی نمای خشک وجود دارد که از آن جمله میتوان به درزبندی به روش ماستیککاری اشاره کرد. یکی از نکات حائز اهميت در اجرای نمای خشک، درزبندی آن است.  Content was created by behsaznama Con​tent G᠎en erator Demover sion​!

دیدگاهتان را بنویسید