متداول‌ترین اجرای نما بحث {آیا نیست}

در واقع قبل از آن که نما نصب شود روی سطح رویه ساختمان عملیاتی انجام می شود که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبه های رویه باشد. با یک تصویر سازی ساده میتوان نما ساختمان را به آسانترین حالت ممکن توضیح داد؛ فرض کنید که ساختمان یک حجم بسته است و به آن بخش از بنای ساختمان که با فضای باز مشترک است، نمای ساختمان میگویند. نحوه عایق بندی نمای سرامیک مجوف پرسلانی: در سرامیک سرامیک مجوف پرسلانی با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن، مسائل مربوط به آب بندی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند. منظور از نمای سرامیک و پرسلانی خشک چیست؟ سرامیک خشک پرسلانی به عنوان بخش پوشش نمای خشک میباشد که مهمترین بخش این نوع نما میباشد و میبایستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد. 2- ابعاد استاندارد تولید شده برا این نوع سرامیک خشک پرسلانی 120 در 60 می باشد و قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد. در ادامه اجزاء سیستم نمای خشک را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.  Post h as been generated by behsaznama Con tent G ener​at or ​DE​MO​.

ی خشک در ساختمان چیست؟

بدیهی است، چنین سیستمی، با انجام محاسبات دقیق از بروز اشتباهات و دوباره کاریها پیشگیری کرده و به این ترتیب، اجرای همزمان بخشهای مختلف را امکانپذیر میسازد. در مرحلهی آخر ساخت بنا، پیش سازی ساخت نمای خشک انجام میشود. مزایای کاربرد نمای خشک در ساختمان چیست؟ سیستمهای خشک نماسازی ساختمان، دارای مزایای کاربردی فراوان نسبت به انواع سنتی بوده و در همه مراحل، از تکنیکهای پیشرفتهای بهره میبرند که در ادامه مطلب به آنها میپردازیم. بهترین متریال کاربردی در نمای خشک چه موادی هستند؟ اجرای نمای خشک باعث میشود تا از تابش مستقیم آفتاب و قطرات باران به دیوار اصلی ساختمان جلوگیری شود. همانطور که گفته شد، کاهش وزن ساختمان ارتباط مستقیمی با کاهش نیروی زلزله بر ساختمانها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰) و دیگر آیین نامههای زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی ساختمان و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان میباشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت میگیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن به مانند نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما میگردد.

طرح نمای خشک

این نما میتوانند بهوسیله زیر سازهای آلومینیومی و بدون اینکه از نیروی چسبندگی استفاده کند روی سازه اصلی سوار شود و علاوه بر طول عمر نما، باعث استخدام آن شود. استفاده کردن از ملات علاوه بر اینکه تا حدودی مقاومت یک ساختمان را در برابر تکان، زلزله یا فشار کم میکند؛ گاها هزینههای اضافی به دنبال دارد. علاوه بر حفظ ثبوت رنگ در برابر مواد شیمیایی مخرب، این نوع نمای سرامیکی در برابر اشعه های مضر خورشید مانند اشعه ی یو وی نیز ثوبت رنگ خود را حفظ می کند. مزایایی نظیر کاهش زمان عملیات نصب، سبک و کم حجم بودن مصالح و مقاومت در برابر زلزله و بالاتر بردن سطح کیفی کار، تنها بخشی از این مزیتها هستند. کاربرد نمای خشک، ضمن بهرهمندی از مزایایی نظیر سهولت کاربرد و صرفهجویی همه جانبه در هزینهها، به ارتقاء سطح کیفی کار نیز، کمک شایانی نموده است. در دو دهه اخیر، با ورود این شیوه به صنعت نمای ساختمان در ایران، تحول بزرگی در زیباسازی و ایجاد نماهای مدرن و شیک، پدید آمده است.

قیمت سنگ نمای خشک

Th is artic᠎le w as done  by G SA C​on tent ᠎Generato​r ᠎DEMO.

آن هم در بناهایی که عمدتا نقش نمادین و مهمی در ورود شهرها به عصر مدرنیته ایفا میکنند. با ورود به عصر مدرن و پیدایش صنعت نوین ساختمان سازی، تغییرات عمدهای در نمای ظاهری شهرها پدیدار شد. وقتی ورقه ی کامپوزیت در ساختمان هایی که با بتن سبک ساخته شده است استفاده شود باعث افزایش عایق صوتی آن میشود. پلاستر به سه دسته کلی زیر تقسیم میشود که موارد استفاده آنها بنا به هدف و کاربرد متفاوت است. امروزه به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی، ما بناهای زیبایی را در سرتاسر دنیا میبینیم. برای اتصال المان های مخصوصی که در این سیستم به کار میروند، از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده میشود صنعت نمای خشک امروزه زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان نشان دهنده رتبه کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایده ها و نقطه نظرات مدیران آن مؤسسه و سازمان می باشد. که در بالا برای شما توضیح دادیم که اگر بخواهید در زمان کمی ویلای زیبایی را داشته باشید گزینه خوبی میباشد. در کل، اگر سازه ای با دوام ، خاص و فریبنده به جهت اجرا بر روی نمای ساختمان خود مد نظر دارید، کارشناسان ما کرتین وال را به شما پیشنهاد می کنند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نماهای مدرن بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید