متداول‌ترین نمای خشک بحث {آیا نیست}

این نما نسبت به سایر سیستمهای نمای خشک، برای ساختمان مفیدتر است و مزایای بیشتری را با خود به همراه میآورد. به طور کلی هدف از روشهای ضد آب سازی نمای ساختمان، جلوگیری از نفوذ آب، صرفهجویی در مصرف انرژی، ماندگاری مصالح و تمیز ماندن نما در طولانیمدت است. این روشها که تحت عنوان « روشهای ضد آب سازی نمای ساختمان» از آنها یاد میشود، به دوام و پایداری هر چه بیشتر نما کمک خواهند کرد. ظاهر نما میتواند به عنوان یکی از عوامل اثرگذار بر قیمت ساختمان نیز مطرح گردد و در صورت وجود آثار کپک، آلودگی و کهنگی، عمر بنا بیشتر و ارزش آن کمتر از میزان واقعی به نظر میرسد. به علت استفاده از آلومینیوم ، سازه نسبت به روش ثابت سبک تر بوده و عملکرد بهتری در مقابل انقباض و انبساط دارد. از این چسب میتوان در سطوح چوبی، فلزی و شیشهای نیز استفاده نمود و درزهای اطراف درها و پنجرهها را با آن آببندی کرد. در حال حاضر انواع مختلف چسب پلی اورتان در بازار موجود است که هر کدام دارای ویژگیها و فرمولاسیون متفاوتی است.  Th is h as been generated with the help of behsaznama Content Gene rator DEMO.

نمای خشک نمایان

در این مطلب از سایت رایمند تجارت با ما همراه شوید تا با ویژگیها و کاربرد چسب پلی اورتان بیشتر آشنا شویم. که کاربرد گستردهای در صنایع ساختمانی پیدا کردهاند، اشاره نمود. بنابراین لزوم تأمین استانداردهای ایمنی در سازه ایجاب میکند که ضد آب سازی نمای ساختمان جدی گرفته شود.در صورتی که در جهت ضد آب سازی نمای ساختمان، اقدامی صورت نگیرد، رطوبت میتواند به درون سازه نیز نفوذ پیدا کند و موجب نم گرفتن و پوسیدگی دیوارهای داخلی و لوازم منزل گردد. به ویژه درز اطراف پنجرهها که شدیدا مستعد نفوذ رطوبت و اتلاف انرژی است. این ماده به عنوان یک درزگیر قوی با پر کردن انواع درز و شیار مانع از نفوذ رطوبت و آب در سطوح میشود. ضمنا باید خاطر نشان کرد که اجرای رزین با غلتک، به دلیل عدم پر کردن درز میان قطعات، اثرگذاری لازم را ندارد و بهتر است جهت اجرای آن از قلمو استفاده شود. با افزایش تعداد ساختمان های بلند، سیستم های سازه ای کرتین وال مدرن روز به روز پرتقاضا تر می شوند. نحوه اجرا و نصب این دو عنصر، از جمله نسبت آنها به یکدیگر، خصوصیات و لنگرگاه هر دو تاثیر جدی بر طراحی سیستم کرتین وال دارد. This ᠎data has been gener​ated with the help  of behsaznama Conten᠎t ᠎Ge​nerator ​DEMO​.

شرکت طراح و مجری نما

با توجه به اجرای نمایان و یا غیر نمایان سرامیک خشک طراحی های متفاوتی دارند. فریم نگهدارنده: برای ساخت و نصب چهارچوب و یا فریم نگهدارنده از پروفیل های فلزی و یا چوب اشباع شده استفاده میشود که مهمترین مورد در طراحی و نصب آن اجرا در فواصل مناسب است به گونه ای که فریم نگهدارنده نما مقاومت خوبی در برابر عوامل جوی و نیروهای وارده داشته باشد. فروش یراق آلات اسپایدر , هندریل , نمای خشک سنگ کرتن وال و سرامیک خشکفروش یراق آلات اسپایدر یراق هندریل استیل و آلومینیوم و شیشه طراحی نمای کرتن وال . عایقهای لاستیکی عموما برای درزگیری پنجرهها و اتصالات در نماهای شیشهای از جمله نمای کرتین وال به کار میروند و علاوه بر جلوگیری از نفوذ رطوبت، نقش یک عایق حرارتی را نیز بر عهده دارند. بخش مهمی از واترپروف کردن نمای ساختمان، درزگیری است. 2. روش ها و مدل های نصب و اجرای نمای سرامیک خشک با یکدیگر متفاوت می باشد. استفاده از نمای خشک مزایای بسیاری دارد که از آن جمله میتوان به سرعت اجرای بالا، سبک شدن سازه به دلیل عدم استفاده از ملات، استحکام بالا، کاهش هزینه اجرا، کاهش چشمگیر ضایعات ساختمانی و ایجاد عایق حرارتی و صوتی اشاره کرد. سیستم نمای خشک مشهود یا همان نمایان؛ به آن دسته از نماهای خشک گفته می شود که بخشی از بست های (کلیپس) مورد استفاده جهت استقرار و نگهداشتن سرامیک، از بیرون قابل دیده شدن باشد. Art​ic le was gen​erated with the he lp of behsaznama Content Gener​ator Dem​oversi᠎on .

بنا به دلایلی همچون اهمیت تمیز ماندن نما در طولانیمدت، مخارج سنگین شستن نمای ساختمانها بهویژه سازههای مرتفع و لزوم ماندگاری مصالح تا پایان عمر ساختمان، روشهای متعددی برای جلوگیری از جذب و نفوذ رطوبت مطرح شده است. ساخته شده و فرایند عمل آوری آنها یا به صورت هوا خشک و یا با دستگاه اتو کلاو انجام میشود . مزیت های نمای سرامیک خشک نسبت به سایر نماها چیست؟ فرض کنید سبک جدیدتری از معماری، در سال 2020 به بازار ارائه شود. به عنوان مثال از معروفترین رزینهای عایق رطوبت در بازار میتوان به رزین اپوکسی اشاره کرد. برای مثال سرامیکهای پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا 0.5 درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. هر چند سرامیک زیبایی خاص خودشان را دارند و از نظر استحکام و جلا بسیار روی آنها کار شده است اما مرور زمان از زیبایی اولیه آنها می کاهد و طرح های جدید جایگزین آنها خواهند شد.

​Data has ​be᠎en gener ated by behsaznama C​ontent Generator DEMO​!

دیدگاهتان را بنویسید