متریال نمای خشک ویژگی ها

نمای کامپوزیت به علت سطح صاف و صیقلی بودن معمولا به عنوان پوشش خارجی ساختمان های تجاری و اداری مورد استفاده قرار میگیرد.در برخی از این ساختمانها که در شهر های صنعتی قراردارند به علت باران های اسیدی و الودگی هوا و دود و چربی به سرعت بر روی سطح نمای کامپوزیت می نشیند و در صورتی که به موقع اقدام به شستشوی نما نکنیم رسوب به خورد کامپوزیت رفته و دیگر قابل پاک شدن نمیباشد. بهترین تایم برای شستشوی نما و نماشویی چه موقع است؟ در شستشوی نمای شیشه ای در صورتی که کل سطح نما از شسشه باشد و مدت زیادی از نظافت و شستشوی آن گذشه باشدخاک و جرم زیادی بر سطح شیشه ها و فرم آنها نشسته است که برای تمیز کردن خاک ها نیاز به دستگاه واتر جت داریم و بعد از شستشوی شیشه نما با دستگاه واترجت با استفاده از روش ابر و طی اقدام به نماشویی می نماییم.

اجرای نمای خشک آجر

این پایهها نسبت به چسب در مقابل عوامل خارجی مقاومتر هستند و در صورتی که اصول اولیه نصب و اجرای نمای خشک به درستی رعایت شود، تا سالهای سال بدون هیچ مشکلی در جای خود باقی میمانند. غلاوه بر اهمیت پاکیزگی نما و محیط زندگی ، با شستشوی نما بدون داربست توسط واترجت و پاشش آب با فشار 200 بار از آسیب های به وجود آمده توسط عوامل مخرب نظیر افت ها – گردو غبار و چربی ها – فضولات پرندگان که دارای خاصیت مخرب و برجای ماندن در سطح نما میباشند و نمای ساختمان را از بین میبرند جلوگیری کرد. همچنین برای شستشوی نمای ساختمان هایی که در آن مصالح سخت بکار رفته شده از روش سندبلاست سیلیسی استفاده میکنیم. آلومینیوم کامپوزیت : یکی دیگر از مصالح سیستم خشک برای نصب روی نمای ساختمان به آن اشاره خواهیم کرد آلومینیوم کامپوزیت است، متریالی ترکیبی متشکل از یک هسته پلی اتیلن(مواد نسوز و غیر قابل اشتعال) ، دو لایه محافظ و دو لایه آلومینیوم که خواصی چون سطحی صاف و یکدست، انعطاف پذیری بدون از بین رفتن ماهیت و دوام بالا را به آن بخشیده است. یکی از مزیت های قابل توجه متریال نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل­ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد.

ضمن اینکه، با نمای آجری میتوان محیط داخلی ساختمان را گرم نگه داشت و یک ظاهر مدرن به ساختمان بخشید. مواد نانو را میتوان تسط پیستوله اسپری کرد و بر تمام سطح بصورت یکدست اجرا کرد. در این سیستم با استفاده از دستگاه های مخصوص در محل تعیین شده با عمق قابل کنترل، متناسب با نوع و ضخامت سرامیک، سوراخی که انتهای آن به اصطلاح پافیلی می شود ایجاد می گردد و کلیپس ها با استفاده از انکرهای آلیاژی به پشت سرامیک ها متصل شده و پلاک ها بصورت هنگ بر روی پروفیل های آلومینیومی افقی نصب و رگلاژ می گردند. در انتها با استفاده از دستمال سطح شیشه را کاملا برق می اندازیم. همواره با استفاده از عایق های آب بندی و پسب های آکواریوم در اطراف و دور فریم و شیشه باعث میشود تا سطح نما کاملا آب بندی و ایزوله شود. در حال حاضر نمای سیمانی یکی از پرتقاضا ترین نماهایی می باشد که در پروژه های نظافت نمای بیرونی ساختمان انجام می شود. در صورتی که نمای ساختمان دارای جرم و کثیفی زیادی باشد میبایست از مواد شوینده های گوناگون و زمان بالا برای نظافت نما استفاده کنیم که همین باعث افزایش هزینه و قیمت نماشویی میشود. ᠎This has  been g enerated ᠎by https://behsaznama.com Conte​nt᠎ Generator  Demover​si on !

4- از علت های دیگر که در هزینه شستشو تاثیر میگذارد ارتفاع یک سازه یا ساختمان است. بعد از شستشوی نمای ساختمان از مواد نانو برای حفظ کیفیت سنگ و یا آجر و کاربرد آن به عنوان یک لایه حفاظتی غیر قابل نفوذ اجرا میشود. مصالحی که برای زیرسازی پنجره انتخاب می شوند باید با هم سازگار باشند تا بر اثر مغایرت شیمیایی با یکدیگر دچار خوردگی نشوند. اما نورپردازی خارجی باید دارای قابلیت هایی منحصر به فرد برای روشن کردن فضای شب را داشته باشد . متریال مورد استفاده یک عنصر اساسی است که علاوه بر چشم نواز بودن باید دارای استحکام خوب، طول عمر مناسب و استانداردهای لازم با توجه به بودجه ای که برای آن هزینه شده است، باشد. اگر ساختمان مورد نظر از لحاظ اشراف با مشکل رو به رو نباشد، شیشه می تواند به یکی از گزینه های جذاب جهت طراحی نما تبدیل شود. صرفهجویی در هزینهها: قیمت انواع متریال برای استفاده در نماهای خشک متفاوت است، اما اگر طول عمر این نماها را در نظر بگیریم، متوجه بهصرفه بودن آنها میشویم. در سیستم نمای خشک متریال نما توسط زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب صحیح و مهندسی این اطمینان را به شما خواهد داد که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد.

اتصالات نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد منبع بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید