محبوب ترین قیمت اجرای نمای خشک

نکته: قبل از شستشوی نمای سنگی باید در نظر داشته باشیم که احتمال شل بودن و لق بودن سنگ نمای ساختمان وجود دارد که قبل از اقدام به شستشوی نمای سنگی میبایست آنهارا توسط پیچ و رولپلک نما تثبیت کنیم تا هنگام شستشو فشار آب خروجی نازل باعث ریزش سنگ ها نشود. برای شستشوی نمای آجر یا سنگ باید با واتر جت شستشو داده شود. شستشوی نما:در ضمن شستشوی نمای سیمانی توسط دستگاه واتر جت انجام میشود و در صورت کثیف بودن نمای سیمانی ، شستشو توسط واترجت انرا به حالت اول خود بازمیگرداند. کار در ارتفاع با طناب در زمینه شستشوی نمای ساختمان امروزه بسیار به چشم میخورد و متاسفانه چون ظاهرا تخصصی را طلب نمی کند میتواند این ذهنیت را در میان عوام رایج گرداند که هر شخصی آشنایی با لوازم کار در ارتفاع را دارد میتواند خدمات کار در ارتفاع را ارائه دهد! درصورتی که اصول کاری دسترسی با طناب کاملا مجزا و متفاوت از دیگر روش های ورزشی میباشد که روش ها در صنعت کار کاملا ایمن میباشد و کار شستشوی نما و سطوح کاملا تخصصی و نیازمند آموزش است. دسترسی با طناب یا کار در ارتفاع با طناب به مجموعه ای از تکنیک ها گفته میشود که در آن از طناب ها و سخت افزار ها و اتصالات ایمن تخصصی به عنوان اصلی ترین وسیله دسترسی به مناطق دشوار و یا نمای ساختمان استفاده میشود در این سیستم کاری از دو طناب برای انجام کار استفاده میشود که طناب اصلی وزن تکنسین را تحمل میکند و طناب بکاپ یا shunt از سقوط وخطرات احتمالی محافظت میکند. Da᠎ta was g​ener ated by https://behsaznama.com Con​te nt G enerat​or​ D emoversion.

اتصالات نمای خشک

این مسئله باعث میشود تا سنگ نما سقوط کند. اجرای سنگ خشک نما ، به دلیل تعبیه فاصله سنگ از نما ، امکان انبساط و انقباض در شرایط دشوار آب و هوایی را برای سنگ فراهم می کند. شستشوی نما امروزه با توجه به پیشرفت معماری و ساخت و سازها و ساختمان های مرتفع در سراسر جهان و تنوع نوع طراحی نما برای شستشوی نمای ساختمان و برج ها با توجه به ارتفاع زیاد،شستشوی نما با روش داربست خنده دار است و انجام نمیشود. شستشوی شیشه معمولا هر 3 ماه یکبار انجام میشود. مسئله شستشوی نمای کامپوزیت کاملا فرق دارد و بسیار حساس است و باید به صورت 6 ماه یکبار اقدام به شستشو و جرم گیری از سطح نما کنیم.در صورت رعایت نکردن این روند این جرم ها بر سطح کامپوزیت رسوب میکند و فقط و فقط با تعویض ورق میتوان زیبایی را به ساختمان برگردانیم چرا که هیچ مواد شوینده ای قادر به تمیز کردن نیست. پیشنهاد ما از تجربه یک دهه از فعالیت در زمینه شستشوی نمای کامپوزیت این است که هر 6 ماه یکبار انجام شود. شستشوی نمای ساختمان های قدیمی به این علت که مدت زمان طولانی از ساخت و عمر آن میگذرد و هیچ گونه نظافتی روی نمای آنها از سال ساخت تا به حالا انجام نشده است جرم و آلودگی های زیادی را به خود جذب کرده است و کاملا رنگ سنگ هارا تغییر داده است برای برطرف کردن این کثیفی های نما نیازمند دستگاه واترجت 200 یا 300 بار و مواد مخصوص خواهیم شد. This a rtic le has  been w​ri᠎tten wi​th https://behsaznama.com C on te᠎nt  G᠎en​erator ​DEMO.

متریال نمای خشک

از بهترین فواید استفاده از مواد نماشویی میتوان به پاک شدن آلودگی ها ف دود خودرو، و جرم های سرسخت و سنگین از سطح نما نام ببریم که بصورت رسوب بر سطح نمای ساختمان فرود امده اند و به علت عدم نماشویی تحت تاثیر بارندگی و رطوبت به حالت اسیدی و خورنده تبدیل میشوند و در طولانی مدت باعث خورده شدن و ترک برداشن و شکسته شدن سنگ نما میشود ودر تخریب نمای ساختمان تاثیر زیادی میگذارد و در دراز مدت زیبایی نمای ساختمان را به هم میزند و چهره زشتی به سازه و معماری شهر القا میکند. قیمت نمای خشک سرامیک در طرحهای مدرن و کلاسیک تفاوت چندانی با هم ندارد. ۳- اکثر دیتیل های اجرایی مربوط به سرامیک خشک پرسلانی مجوف چه به لحاظ ویزیبل و چه اینویزیبل برای این نوع سرامیک خشک پرسلانی نیز امکان پذیر است. چه نوع ساختمان هایی نیاز به شستشوی نما و نماشویی با طناب دارند؟ شستشوی نما و نماشویی تاثیر مهمی برزیبایی ظاهر ساختمان شماست،معماری های نوین،استفاده از متریال گران قیمت،در پایان یک نمای ساختمان مجلل را میافریند که حفظ زیبایی نما و ماندگاری این زیبایی در گرو تمیز نگه داشتن و شستشوی نما است.

اجرای نمای خشک آجر

ویدئو زیر نمونه ای از شستشوی نمای ساختمان ترموود می باشد که با دسترسی طناب و بدون نیاز به داربست توسط متخصصی شستشو نما ارتفاع کاران شرکت آرین ایراتا انجام شده است و نمای ساختمان برای اجرای بازسازی و ترمیم زیرسازی شده است. نکته ی اول برای به کارگیری این روش، انتخاب یک چسب ایده آل و هماهنگ با خصوصیات آجر انتخابی شما برای اجرا در نمای ساختمان می باشد. در این روش، که آجر لفتون درجه 2 تولید میشود، حدود 90% فرایند تولید آجر با روشهای سنتی و دستی انجام میشود و درپایان، آجر با نور آفتاب، خشک خواهد شد. 3-ساختمان ها با نمای شیشه ای دارای ویژگی هایی از جمله زیبایی نمای ساختمان و تابش نور به داخل و روشن کردن محیطو همچنین ایمنی بالاتر نسبت به دیگر نماها را دارد. فرق آن با دیگر نماهای شیشه ای این است که بالاترین نسبت شیشه به این مطلب بدنه را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید