محبوب ترین نمای خشک

همچنین آن ها جهت جلوگیری از ایجاد لکه دائم در شیشه های گسترده ساختمان، از خط های افقی بیرون زدهای در هر طبقه در سرتاسر نما استفاده کرده اند که از جنس ورق می باشند. این نوع نما از دو دیوار شیشه ای تشکیل شده است که توسط یک حفره در ارتفاعات جدا شده و برای کاهش مصرف انرژی ساختمان استفاده می شود. همانطور که می دانید، امروزه مشکل کم آبی، از جمله مهمترین مشکلاتی است که جهان با آن دست و پنجه نرم می کند. نمای ساختمانی تراکوتا امکان گردش هوا را در پشت تایل ها به خوبی فراهم می کند. استفاده از سیستم های نمای خشک با وجود مزیت هایی که دارد به دلیل استفاده از متریال های گران تر ساختمانی از قبیل آلومینیوم و استیل در تولید تجهیزات زیرسازی خود برای همه پروژه ها امکان پذیر نمی باشد. که باعث می شود بافت و ویژگی خود را بیان کند. با نوآوری های جدید در مواد، ایده ها و طراحی، یک نمای ساختمانی می تواند بسیاری از فرصت ها را برای ساختمان ها ایجاد کند. طراحی نمای هر ساختمان، لباس و پوسته بیرونی آن است و موجب ایجاد اولین تصور ناظران در مورد خانه خواهد بود.برای بسیاری از ساختمان ها، طرح های استانداردی مطابق با مقررات ساختاری تنظیم شده اند اما فاقد هر نوع شخصیت هستند.

3 بسیار مفید مفید نما های خشک پیشنهادات برای شرکت های کوچک

شیشه مخصوصاً در زمان زلزله خطرناک است و علاوه براین اتلاف انرژی بسیاری نیز از طریق شیشه انجام میشود. استفاده گسترده از شیشه باعث می شود از منظره های اطراف و محوطه سازی طبیعی کرتین وال بیشتر استفاده شود. سقف یکی از مهم ترین بخش های ساختمان سازی است.سقف کاذب رابیتس با سرعت بیشتریقابل اجرا است و به همین دلیل بهتر است که سقف در ابتدای کار تکمیل شود. مقاوم ترین و محکم ترین سنگ ها در جهان هستی که ترکیبی از خاک و آهن هستند در این نوع سنگ به چشم میخورد. شروع سنگ کاری نما برای ساختمان های مرتفع از طبقه همکف انجام شده و به سمت طبقات بالاتر پیش میره. نمای یک ساختمان رومی می تواند با متریال های مختلفی طراحی و ساختمان شود. که به دلیل سبک معماری نمای مدرن این امکان وجود دارد که از متریال های نوین در طراحی استفاده شود. در طراحی نما مدرن و پایدار ، بنا خود را با شرایط اقلیمی محیط پیرامون تطبیق می دهد و ارتباط متقابلی با آن برقرار می نماید. مکان، مجموعهای از منابع یا احیاناً ظرفی خنثی وبیطرف نیست؛ بل درواقع محیطی است عینی و ملموس که نوعی نظم و منش و ویژگی در خود دارد. اکثراً برای نمای داخل ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد و برای ایجاد عایق صوتی بین دیوارههای میانی دو واحد یا بین دو اتاق کاربرد دارد. Th᠎is ᠎data h as been created  with G SA C​onte​nt Generat​or Demover sion.

عناصر قرار گرفته به صورت 90 درجه و تاکید بر خطوط افقی و عمودی. در نما ، استفاده از ریتم های عمودی و افقی و زاویه دار همچنین مصالح نوین و تکنولوژی های جدید بر جذابیت و پویایی این سبک می افزاید. در نمای مدرن از پنجره های عمودی و افقی به نحو گسترده ای از کف تا سقف استفاده می شود که ورود نور طبیعی به عمق فضاهای خانه احساس می شود. نمای خانه جنوبی را مشاهده می کنید که از سه متریال چوب ترموود ، سنگ و آجر نسوز استفاده کرده . با این مقدمه در ادامه این نوشته از خانه معمار به علت اهمیت نمای ساختمان پرداخته ونظرات میس ون دروهه در مورد نما بیان می کنیم .سپس به ویژگی های اصلی نمای مدرن می پردازیم و اصول و متریال قابل استفاده در طراحی این سبک نما را هم مرور می کنیم.پس با ما همراه باشید. همچنین خدمات تخصصی را در زمینه طراحی ارائه می دهیم که این خدمات در هرکجا که باشید قابل دسترس است. شعار دیگر معماری مدرن از میس ون دروهه عبارت “کمتر بیشتر است” بوده است، که این مورد به این معناست که فرم ساختمان باید با حذف جزئیات غیر ضروری، سادگی و وضوح داشته باشد.همچنین مفهوم “حقیقت مواد” وجود داشت، که معتقد بود به جای پنهان کردن یا تغییر ظاهر طبیعی یک ماده، این موضوع باید در نمای مدرن قابل مشاهده باشد.

با توجه به نیاز، بتن ریزی درجا، بلوکهای پیشساخته و یا پانل های بتن مورد استفاده قرار می­گیرد. بحث بودجه و مقدار آن نیز یکی دیگر از مواردی می باشد که در ابتدای کار و قبل از شروع طراحی حتما باید مورد بررسی قرار بگیرد . نمای ساختمان مهم است زیرا فرصتی برای تاکید بر طراحی است .در حالی که بیشتر مردم به نمای بیرونی خانه صرفاً به عنوان یک موضوع زیبایی شناختی نگاه می کنند، اما نماها نیز نقش بسزایی در پایداری خانه دارند. نمای خانه دوبلکس دو طبقه به سبک کلاسیک که یکی از ویژگی های مهم در طراحی نمای این ساختمان بهره گیری از تقارن است. استفاده از سبک مدرن در طراحی نمای ساختمان به عوامل زیادی بستگی دارد.یکی از عوامل سلیقه شماست. نمای مدرن یک ساختمان، با طراحی خلاقانه و جسورانه ی خود، اولین سرنخ را در مورد چیزی که پس از ورود به ساختمان در انتظار افراد می باشد، به انسان ارائه می دهد. چوب برای بیان شخصیت طبیعی خود اغلب به جای رنگ آمیزی ،با رنگ طبیعی خود در نمای مدرن به نمایش گذاشته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید