مراقب کلاهبرداری کرتین وال باشید

پس از انجام بازدیدتوسط مهندسین گروه آلفا و مشاوره ، برآورد قیمت به صورت پیش فاکتور ارسال و طراحی نما ( در صورت نیاز ) انجام شده و تقدیم حضور میگردد. پایه ها و دستگیره های به کار رفته در این مدل از جنس ف است. اجرای هندریل شیشه ای به کمک پایه های شیشه گیر در مقایسه با انواع دیگر هزینه پیاده سازی کمتری دارد. در این سیستم، بعد از تهیه و اجرای ساخت توسط سیستم نقشه برداری برداشت و سپس به صورت 3 بعدی در محیط (AUTODESK AUTOCAD) پیاده سازی و ترسیم میگردد. با توجه به قابلیت نمای شیشه ای کرتین وال ، در استفاده از شیشه های دو جداره یا سه جداره که با توجه به نیاز پروژه از لمینت یا سکوریت یا هردو با هم میتوان استفاده کرد، در هر دو سیستم ابتدا طرح 3 بعدی اولیه تهیه و پس از نقشه برداری ، پیاده سازی و تهیه نقشه های فاز2 شاپ دراوینگ ، مدول بندی ها انجام و ابعاد پروفیل های آلومینیومی محاسبه و جهت تولید واکسترود به کارخانه ارسال میشوند. پس از تهیه و تایید طرح سه بعدی نمای ساختمان وضعیت موجود ساختمان توسط تیم نقشه برداری برداشت و از بیلت نمای ساختمان با توجه به عوارض موجود ترسیم و پیاده سازی میگردد.در آتلیه طراحی و معماری(AGK) نقشه های فاز2 جهت انجام سه مرحله شامل 1- اجرای زیر سازی و نصب ورق بر روی ساختمان2- برش و شیار ورق در کارخانه cnc شرکت (AGK) 3- طراحی و اجرا و نقشه های ورق جهت برش در کارخانهcnc آماده و ارائه میگردد. ​Th᠎is a rticle w᠎as  do ne ​wi​th behsaznama C on᠎te nt Generator  Dem᠎oversi᠎on!

سیستم های مدرن نما

بسته به اینکه هندریل ها قرار است در کجا به کار روند مزایای خاص خود را دارند. با توجه به اینکه محل بولت ورق های کامپوزیت نیز از قبل در کارخانه CNC توسط دستگاه های CNC برش خورده و مشخص شده اند، نصب در پروژه با سهولت کامل و با سرعت اجرایی بسیار بالا انجام میپذیرد. ضمن اینکه شست و شو و نظافت شیشه آسان تر خواهد بود. با توجه به ظریف بودن خطوط بیرونی فریم های آلومینیومی (AGK)در این نماها امکان ایجاد سطح به صورت یکنواخت وجود داشته،لذا این موضوع اصلی ترین دلیل انتخاب نام فریم لس در این نماهای شیشه ای بوده است. از دیگر معایب استفاده از داربست می توان به هزینه آن اشاره کرد. سیستم کرتین وال یکی دیگر از سیستم های اجرایی نمای شیشه ای میباشد که با توجه به نوع استراکچر آن که به صورت یکپارچه از آلومینیوم ساخته میشود، خطوط افقی و عمودی بسیار قوی و زیبایی در نمای ساختمان ،خصوصاً در سطوح بزرگ را ایجاد می نماید. یک مجموعه پیش ساخته با ابعاد بزرگ است که به سازه متصل می گردد و به آن خرپا گفته می شود . Th​is content h as be en c​reated  by G SA Conte nt Generat or Demover sion.

برای نصب این هندریل ها باید پروفیل هایی از جنس استیل، آلومینیوم و آهن را ترکیب کرده و با یراقی خاص شیشه های سکریتی( 8 و 10 میلی متری) را به آن متصل می کنند. غالباً در شبکه زیرسازی نصب ورق های کامپوزیت از پروفیل های (40×20) آهنی و در مدول بندی های با ابعاد کوچکتر ازپروفیل های (40×20) آهنی استفاده میگردد و در صورت بالا بودن وزن طراحی انجام شده ، ابعاد پروفیل کمربندی سازه که نقش پیوند دهنده و انتقال دهنده نیروی وزن نماید به سازه اصلی ساختمان را دارا می باشند ،بزرگتر طراحی می گردد. یکی از مباحثی که در طراحی نظر معماران و سازندگان ساختمان را به خود جلب کرده است ، بحث اتلاف انرژی در ساختمان های مدرن که از سطوح شیشه ای گسترده ای برخوردار می باشند. جهت ارج نهادن به خواسته ها و افزایش کیفیت و بالا بردن اطمینان مشتریان ارتباط مستقیم با مدیریت با شماره تماس ۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳ امکان پذیر می باشد. امروزه این مهم توسط اجرای نماهای لوور الومینیومی و شیدر آلومینیومی تامین گردیده و نورگیری و تهویه طبیعی پروژه ها در شرایط مناسبی امکان پذیر گردیده است. نکته مهم دیگر این است که این نما در ذهن مخاطب ایجاد حس تجملات و همان لاکچری بودن را ایجاد می کند و بسیاری از سازندگان گرامی با علم به این نکته تمایل زیادی به استفاده از این نما دارند و در پروژه هایی که ظرفیت بالایی برای طراحی دارند، معمولا از محبوب ترین گزینه های طراحی به شمار می رود.

شرکت طراح و مجری نما

تفاوت این دو سیستم در استفاده ازدرپوش های آلومینیومی می باشد ، که در سیستم های Face Cap با توجه به طراحی و نیاز پروژه میتوان از درپوش های تخت و یا درپوش های دوکی استفاده نمود. شیشه در این فریم ها به صورت یک یا دو جداره بوده و غالباً از یک جهت یا دو جهت به صورت سکوریت اجرا میشود. در عصر حاظر این شیوه و سبک نماسازی روز به روز پرطرفدارتر شده و تمایل کارفرمایان و معماران برای به کارگیری آن بیشتر میشود. سنگ نما با قرار گرفتن در معرض آلودگیها و بارانهای اسیدی به مرور زمان کدر میشود و در قسمت لب پنجرهها و فلاشینکها به مرور زمان شره های آب باران مشاهده میشود. در اجرای نمای خشک آجری، سنگی یا سرامیکی، متریال نما توسط زیرسازیهای آلومینیومی و بدون ملات روی سازه اصلی نصب میشود. از درجه بندی آتش A2 برای روکش های مقاوم در برابر آتش و روکش های غیر قابل احتراق برخوردار است. نصب هندریل برای راه پله در پاساژها علاوه بر موضوع حفظ جان هنگام عبور و مرور، بحث استحکام آنها نیز مطرح است. بیشترین کاربرد هندریل در بالکن ها، استخرها، راه پله و بخش جلویی پنجره هاست. بیشترین کاربرد این هندریل ها در ساختمان های تجاری( مثل پاساژها، فرودگاه) می باشد.

نصاب نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کرتین وال لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید