مزایای انواع مختلف اجرای نمای کامپوزیت

یک مدل از کامپوزیت ها طرح سنگ هستند، که در صورت اجرا، بیننده تفاوت آن نما را با نمای سنگ متوجه نخواهد شد. علاوه بر وزن با وزق های کامپوزیت می توان انواع شکل ها و طرح های خاص و منحصر به فرد را در نمای ساختمان مسکونی اجرا کرد. استفاده از کامپوزیت در چه اقلیمی مناسب است؟ قطعا اجرای نمای کامپوزیت با سیستم هنگ یا ریلی خیلی بهتر از سیستم فیکس است. پس در طراحی نمای ساختمان شناخت کاربری ساختمان خیلی مهم می باشد. ۲-طراحی و اجرای نمای ساختمان ویلایی: وجود ویلاها در مکان های که شرایط اقلیمی اب و هوای مختلف دارد باید در طراحی و اجرای نمای ساختمان حتما این مورد لحاظ شود چون سبک طراحی مختلف را دارد. در حدود ۳۵ نوع تنوع رنگ برای کامپوزیت وجود دارد. ولی کامپوزیت ترک بر نمی دارد و یک عایق صوتی و سرمایشی و گرمایشی نیز برای ساختمان محسوب می شود. 4. جرم پذیری : ( جرم پذیری نمای کامپوزیت آلومینیوم نسبتا بالا بوده زیرا این نما از فلز آلومینیوم با رنگ کوره بوده که این خود از ایرادات وارده به این نما از جهت جذب ذرات معلق در هوا می باشد.البته نمونه ورقهای با فناوری نانو ضد گرد و غبار هستند.

معایب نمای کامپوزیت

جرم پذیری : ( جرم پذیری نمای کامپوزیت نسبتا بالا بوده زیرا این نما از فلز آلومینیوم با رنگ کوره بوده که این خود از ایرادات وارده به این نما از جهت جذب ذرات معلق در هوا می باشد.البته نمونه ورقهای با فناوری نانو ضد گرد و غبار هستند. اگر نمایی میخواهید که ضد آتش باشد حتما نمای کامپوزیت را انتخاب کنید چرا که در کشورهای مختلف این نوع نما به عنوان نمای ضد آتش استفاده شده و کاربر دارد. شما مشتریان محترم در کرج جهت دریافت قیمت نهایی از پروژه که میخواهید انجام دهید می توانید از شرکت های ساختمانی اگهی دهنده در سایت خدمات جو دعوت کنید تا انها با بررسی و مشاهده پروژه نمای ساختمان قیمت نهایی را به مشتری محترم ارائه کند. شما مشتریان جهت طراحی و اجرای نمای می توانید از شرکت های اگهی دهنده خدمات جو استفاده کنید. در حال حاضر نزدیک به بیست نوع برند، ورق کامپوزیت را ارائه می دهند، که برخی تولید داخل بوده و برخی از چین وارد می­شوند. موردبعدی جنس متریال است قیمت ورق کامپوزیت متفاوتند. در صورت نیاز بهدریافت خدمات نصب و اجرای نمای کامپوزیت تنها کافیست به صورت رایگان درسامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. This da ta w as gener at ed ​with t he help of behsaznama C onte​nt​ Generator DEMO!

در صورتی که این مقاله مفید واقع شده است، لطفا با نظرات خود ما را در بهبود مقالات آتی یاری نمایید. این نمای زیبا ی شبیه چوب، به جهت طراحی الهام گرفته شده از طبیعت بیشتر در ویلاها مورد استفاده قرار میگیرد و مهندسین در شهرهایی با شرایط آب هوایی جنگلی برای ساخت خانههای ویلایی از این کامپوزیت نما استفاده میکنند. علت این است که در روش هنگ لبه برگشتی به دلیل عرض پانچ روی ورق بیشتر می باشد. تا به حال تحقیقات زیادی در زمینه رنگ پذیری انواع نماهای ساختمانی انجام شده است و نتیجه حاصل شد ه این بوده است که رنگ پذیری و کیفیت بعد از رنگ در نوع نمای کامپوزیت از همه نوع های دیگر بیشتر بوده است و نگهداری رنگ در این نوع و ماندگاری آن بسیار بالا بوده است . ۲- طراحی نمای کامپوزیت: این نما با ترکیب چند نوع ماده ایجاد میشود که مقاومت بیشتری نسبت به اجزای جزئی دارد. نمای کامپوزیت فرآیندی است که طی آن، نما را از آن حالت سنگ به یک حالت مدرن صنعتی تبدیل می­کنند. از دیگر ویژگی های کانکس کامپوزیتی و دلایل انتخاب این نوع مصالح قابلیت فرم پذیری و حتی نورد برای فرم های منحنی و کرو می باشد که اجرای انواع طرح ها و فرم ها را مقدور کرده.از آن گذشته قابلیت ترکیب پذیری ورق کامپوزیت با دیگر مصالح بکار رفته در نمای کانکس فوق العاده است که می توان آن را با شیشه و چوب و هر نوع مصالح دیگری به گونه ای خلاقانه ترکیب نمود.

عملکرد غیر وابسته هنگام وقوع زلزله : با توجه به اینکه این ورق ها به صورت ثابت به نمای ساختمان وصل نمی شوند، در هنگام وقوع زلزله ورق ها در جای خود حرکت می کنند و فرو ریختن آنها به حدأقل می رسد. به غیر از این موارد نماهای وجود دارد مانند: نماهای بایرامیکس ساختمان،نمای بتن اکسپور ساختمان نماهای ترکیبی ساختمان وجود دارد که هریک از این شرکت های ساختمانی اگهی دهنده خدمات جو این نوع طراحی را در کرج ارائه می دهد. ۳- نما شیشه : وجود شیشه رفلکس در ساختمان موجب میشود روشنایی زیادی به ساختمان دهد. سطح خارجی ورق کامپوزیت خش دار دارای لایه ای ساییده شکل میباشد.این لایه دارای مقاومت در برابر ساییدگی ، خش پدیری و خوردگی است.از این ورق میتوان در دکوراسیون داخلی و نماهای خارجی ساختمان استفاده نمود. همچنین باید مشخصات فنی دقیق ورق را از فروشنده دریافت کنید و با انواع ورقها مقایسه نمایید. وزن سبک : ورق کامپوزیت دارای وزن کمی در حدود 4 الی 8 کیلوگرم در هر متر مربع می باشد که در مقایسه با دیگر مصالح از قبیل شیشه، سنگ و سیمان دارای پایین ترین وزن ممکن می باشد. C onte᠎nt has ᠎be᠎en created ᠎by behsaznama Conte nt G​en er​ator Dem oversi on.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد این مطلب بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید