مزایای مجری نمای سرامیک خشک

امروزه استفاده از سنگ در نما بسیار رایج و متداول است و به کارگیری از متریال های دیگری از قبیل آجر ، سیمان و موارد دیگری ازاین دست ، خیلی مرسوم نیست . طراحان در طراحی نمای این ساختمان از معماری بومی استان گیلان استفاده کرده و با تکیه بر آنالیز ویژگی های کاربردی، فرمی و هندسی المان ها در خانه های سنتی و روستایی به یک الگوی مناسبی دست یافتند. 5. به دلیل عدم استفاده از ملات و به تبع نبود رطوبت، امکان ظاهر شدن سفیدک و شوره بر روی سطح آجر در این روش بسیار کم است. با این حال، همه ی آنها بر اساس اصول مشترک سادگی، کارایی، ظرافت و عدم تزئینات بنا طراحی شده اند. توجه به اجرای نما علاوه بر تاثیر در جلوه ظاهری بنا در کارکرد آن در بلند مدت نیز تاثیر گذار است . در این مقاله به اجرای نمای آجری که شامل سه دسته کلی زیر است، پرداخته شد. 2. با این روش به میزان قابل توجهی از وزن نما کاسته میشود.

5 نکات بسیار مفید برای بهبود اجرای نما

۳- ترکیبِ میزان کار پوتین دوز و نمایشگاه با الگوی فضایی بازارچههای قدیمی، و ترکیب کارگاههای توالد تالیفات هنری با عملکردهای نمایشگاهی از نکات مثبتِ طرح درب مرحلة برنامهریزی و فکرِ اولیه است. در ادامه با نکات مثبت روش خشک آشنا شوید. اجرای تر ، اجرای خشک و اسکوپ نمودن سنگ ، سه شیوه اجرای نمای سنگی هستند که در ادامه تشریح می گردند . این موضوع جدا از خوب بودن یا بد بودن یک سبک نماست که در ادامه حتما مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در این شیوه سنگ های مورد نظر به صورت منظم و در محل های مورد نظر ، بر روی یکدیگر سوار می شوند و سپس در فضای بین سنگ ها و بدنه ساختمان ، دوغاب پر می شود . این فضای خالی که بین عایق و نما ایجاد میشود، به عنوان عایقی دیگر عمل میکند و به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار مناسب است. در این روش وجود دارد. انواع نمای خشک تنها نمایی است که قابلیت استفاده از مصالح گوناگونی را دارد.

اجرای نما – خیلی ساده حتی کودکان شما هم می توانند این کار را انجام دهند

10. در این روش بر خلاف دو روشی که پیشتر به آنها اشاره شد، نخاله و ضایعات بسیار کمی تولید میکند. همانطور که پیشتر بیان شد، هر کدام از روشهای بیان شده مزایای خاص خود را دارند و هر فرد با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب میکند. این نوع سنگ نما به سبب جنس آهکی و متخلخلی که دارد، ملات را در داخل بافت خود جذب کرده و کاملا به بدنه ساختمان میچسبد. در روش نصب سرامیک شیاری ابتدا در قسمت پشت سرامیک توسط مجری نمای سرامیک خشک و دستگاه اتوماتیک شیارزن، شیارهایی تعبیه می شود، سپس کلمپ ها به وسیلۀ برجستگی هایی که دارند با چسب مخصوص داخل شیارها کاملاً محکم می شوند، بعد سرامیک ها از طریق کلمپ بر روی ریل مستقر شده و بوسیلۀ پیچی که بر روی کلمپ تعبیه شده است در محل رگلاژ می شوند. زیرا گزارش های هواشناسی نشان می دهد که در این محدوده های زمانی سال است که روند آب و هوا کاملاً پایدار و مثبت است و خورشید نیز در متعادل ترین حالت تابش خود قرار دارد. 7. در اجرای نمای آجری به روش خشک، چیدن و مجددا برچیدن آجرها تا رسیدن به حالت مورد نظر بدون تخریب نما به سادگی امکانپذیر است. Article has been g enerated ᠎by behsaznama C ontent Gen erator DEMO!

کامپوزیت یکی از متریال های به روز در طراحی نما می باشد که اغلب برای ساختمان های ویلایی و یا تجاری مورد استفاده قرار می گیرد . طراحی و ساخت سازه های نمای اسپایدر آمیزه ای از هنر و فناوری روز دنیا است که در معماری جدید مدرن با نظرات و شیوه های گوناگونی صورت طرح نمای خشک می پذیرد. این لایه نقش عمده ای در انعطاف پذیری وعایق سازی ورق کامپوزیت آلومینیومی در مقابل صدا وحرارت ایجاد می کند . 4. عاری بودن سطح آجر از هر گونه آلودگی به دلیل اینکه این روش اصطلاحا “خشک” است و ملاتی وجود ندارد که منجر به کثیفی نما شود. 3. امکان اجرا بر روی هرگونه قوس، گنبد و هر نوع دیوار با هر ساختاری وجود دارد. پروفیلهای عمودی زیرکار معمولا به صورت L شکل می باشد ولی با توجه به نوع گیره های سنگ و روش نصب، می تواند متفاوت نیز باشد. عواملی مانند شرایط اقلیمی منطقه نیز بهتر است در انتخاب نوع مصالح در نظر گرفته شود. تنوع زیاد مصالح باعث چندگانگی در نمای ساختمان میگردد. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه ۸۰ شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملا مهندسی طراحی و اجرا می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید