مشتریان شما واقعاً در مورد جزئیات اجرای نمای سنگ خشک شما چه فکر می کنند؟

انتخاب چسب مناسب که از نظر خصوصیات فنی با آجر، سرامیک و… با این که این روش مزایای زیادی دارد ولی نمی توان گفت که هیچ معایبی در آن وجود ندارد. قبل از استفاده از چسب لازم است پلاستر سیمانی روی دیوار اجرا شود.چسب باید در قسمت پشت آجر، سنگ و یا سرامیک پهن شود، به گونه ای که هیچ قسمت چسب نگرفته ای در پشت قطعه وجود نداشته باشد. لازم به ذکر است که این چسب مانند یک ماده الاستیک عمل می کند و توانایی جذب حرکات ارتعاشی قطعه کارشده (کاشی، آجر و..) و زیرسازی را دارد. تکنولوژی مدرن و مصالح ساختمانی در کنار کمی نوآوری میتواند منجر به ایجاد یک پروژه ساخت و ساز زیبا و بدیع شود.اجرای نمای اسپایدر یکی از انواع نماهای ساختمان است که توسط تیم ما قابل اجرا است. اجرای نمای آجری با طرح طولی عرضی : در این روش نماکاری با آجر نما ، بسته به سلیقه استاد کار آجر نما ، برخی ردیف های آجر به صورت عرضی و برخی دیگر به صورت طولی ، کنار یکدیگر قرار می گیرند. تولید انواع نمای آجری ساختمان در مدل ها و ابعاد مختلفی صورت می گیرد مانند آجر های رسی ، آهکی ، بتنی ، شیستی . ᠎Th᠎is c​on tent h᠎as be᠎en g en᠎er ated wi th https://behsaznama.com Con​tent G​enerator DEMO .

فیلم اجرای نمای خشک

سیستم نمای خشک یک سیستم اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما شامل پنل های رسی ، سنگ و غیره از ملات استفاده نمی-شود بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل ، پیچ و غیره استفاده می¬شود. این سیستم با پنل های رسی و سنگ، سرامیک، شیشه و کامپوزیت قابل اجرا می باشد. 1- معمولا ساختمان های تازه ساخت و نوساز بعد از تمام شدن پروژه به علت عملیات سنگکاری نما و یا برشکاری سنگ ها در محیط حیاط یا پارکینگ، گردوخاک های ناشی از این برشکاریی بر روی سطح سنگ های نما می نشیند و در آخر موجب کدر شدن سنگ های نصب شده میشود.همچنین بدلیل بی اهمیتی و کارکنان سنگ کاری و عدم سلیقه در هنگام ریختن دوغاب، روی نمای سنگ نیز دوغاب ریخته میشود و در آخر به سطح نمای ساختمان جای میماند و ظاهر نما را زشت میکند. درسیستم نمای خشک ابتدا یک عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به بدنه ساختمان محکم می¬شود سپس چهارچوب یا اسکلت نگه¬دارنده که از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم می¬باشد به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چهارچوب نگه¬دارنده قرار گیرد. لازم به ذکر است ، این روش از اجرای سرامیک و همچنین جنس تایل های سرامیک خشک پرسلانی ، ظاهری چشمگیر به نمای پروژه آزادی بخشیده است.

یکی از پر کاربردترین نماها نمای آجری است امروزه طراحی نمای آجری پیشرفت بسیاری کرده و طراحان ،طرح های زیبای بسیاری را خلق کرده اند ، اجرا و ساخت نمای آجری هم به سه روش صورت می گیرد. به همین دلیل هم برای پروژه ها و ساختمان های مرتفع بسیار سریع و آسان تر از سایر نماها مانند نمای آجری می توان نمای خشک را نصب کرد. اکثرا بند کشی های تیره برای آجرهای روشن تر استفاده می شود و بند کشی های روشن برای آجرهای تیره تر استفاده می شود تا با این روش جلوه ونمای آجر بیشتر مشخص شود. در سیستم های نمای خشک نامشهود یا غیرنمایان، بعد از نصب نما بست های مورد استفاده مشاهده نمی شوند. صرفه جویی در زمان ، از مزایای اجرای سنگ خشک نما است. نماهای سفالی نتیجه فناوری پیشرفته و فرآیندهای پیشرفته احتراق است و از این رو در برابر شرایط محیطی بسیار مقاوم هستند.

بندکشی آخرین مرحله از نمای آجری است که باید با دقت بسیار زیاد اجرا شود تا بهترین نتیجه را از خود برجای گذارد بعد از بند کشی با توجه به شرایط آب و هوایی آب پاشی باید روی بندها انجام شود. ابتدا ازاین که تا آخر این مقاله با ماهمراه بودید از شما نهایت تشکر را داریم. ۱- این روش در مقایسه با روش های دیگر زمان بیشتری برای اجرا نیاز دارد. در صورتی که هر گونه سوالی دارید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. با توجه به آنکه کرتین وال جزء اجزای ساختمان به حساب نمی آید، می توان آن را از متریال های سبک وزن ساخت تا هزینه های جاری ساختمان کم شود. • بعد از اینکه ساختمان را تخریب کردیم هم از بست ها ،قطعه های فلزی ،چهارچوب و قالب های آجری آن می توانیم استفاده کنیم و یا بازیافت کنیم.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک کنید لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید