مشتریان شما واقعاً در مورد نمای خشک شما چه فکر می کنند؟

را مشاهده کنید. این تنوع در تولید را از سفید ترین سنگ نما تا تنوع بالایی از رنگ های زیبای آن در چرخه تولید خود آورده و سعی کرده ایم بهترین ها را برای مشتریان عزیز خود داشته باشیم. می توانید از رنگ های خنثی از همان خانواده رنگ استفاده کنید، یا کنتراست پر رنگی مثل زغال چوب با تزئینات سفید انتخاب کنید، فقط حتما بافت طبیعی متریالی که انتخاب کرده اید مثل چوب، سنگ و آجر را در نظر بگیرید. آجر سوراخدار یا آجر ماشینی وزن پایینی دارد و مقاومت دیوار را به بالاترین حد ممکن میرساند. آجر یک مصالح ساختمانی سخت، چند منظوره و مقرون به صرفه است که به ساختمان عمق می دهد ، در حالی که گچ یکی دیگر از گزینه هایی است که به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارد و به خوبی با چوب یا سنگ جفت و جور می شود. یکی از موضوعات مهمی که همواره باید به آن توجه داشته باشیم رنگ آمیزی سطوح تازه ساخت است که در ابتدای کار رطوبت بالایی دارند. در حقیقت طراحی و انتخاب نما یکی از مهم ترین بخش های ساختمان سازی است.

نصاب نمای خشک

مالکین ساختمان برای طراحی نمای ساختمان، پس از انتخاب نوع نما (نمای کامپوزیت، کلاسیک، رومی و …)میبایست تمام ضوابط طراحی نما شهرداری شهر موردنظر خود را رعایت کردهباشند؛ تا بتواند از این مرحله به راحتی عبور کنند و درگیر مسائل اداری آن نشوند. سیستم نمای خشک به عنوان نمای خارجی ساختمان ها استفاده می­شود. از جمله مصالح سنتی که با به­ کار­گیری اصولی و صحیح به شیوه­ای خلاقانه در پیاده­ سازی طراحی نما و ساختمان ها کاربرد دارد، بتن اکسپوز است که اغلب در محل اجرا شده و به عنوان لایه نهایی، با همان سردی و قاطعیت بتن به نمایش گذاشته می­شود. با توجه به آسیب پذیر بودن چوب، چوب گرمادیده یا ترمووود و چوب پلاست دو جایگزین مناسب برای چوب طبیعی به منظور طراحی نما و ساختمان ها هستند. در این متریال سنگ های ریز گرانیتی، مرمری و سرامیکی با کمک چسب های طبیعی و مصنوعی با هم ترکیب می شوند. با آنکه نما وظیفه داشت حایلی بین انسان و تهدیدهای خارجی باشد، ولی میبایست نقش ارتباط میان درون و بیرون، خصوصی و عمومی، خلوت و شلوغ، مصنوعی و طبیعی را ایفا کند. وقتی یک طرح را برای نما انتخاب کردید، نوبت آن است که تصمیم بگیرید چه متریالی آن نما را برای تان زنده می کند.

بدون هیچ کلاسی، لوگو، پوستر و طرح های خفن دیگه رو بزن، ملتو انگشت به دهان کن و اصلا حسابی پول در بیار! وقتی نوبت به انتخاب طرح برای منظره حیاط جلویی ساختمان تان می رسد، ترکیب چمن ، گیاهان، کاشی ها، سنگ ها یا سنگریزه ها بهترین گزینه است که به گیاهان و درختچه ها هم جان و رنگ می دهد. به عبارت دیگر، وقتی از نما صحبت میکنیم، به نمای بیرونی ساختمان اشاره دارد. وقتی صحبت از مهار سنگ می شود یعنی سنگ ها در حال ریزش یا سقوط هستند و دلیل آن غلبه نیروهای جانبی و گرانش به نیروی چسبندگی سنگ به ملات پشت آن است و این اصلا اتفاق خوبی نیست ! تمامی موارد ناشی از عدم عایق کاری نما، هم در ساختمان های جدید و هم قدیمی به وفور اتفاق می افتد. با استفاده از سنگ ساختمانی می توان علاوه بر اینکه دوام بالایی به ساختمان داد، بحث های عایق بند حرارتی و صوتی را نیز بهبود بخشید.عموما سنگ تراورتن برای نمای بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد که علاوه بر چسبندگی بالا نوع رنگی فوق العاده زیبایی دارد.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

نفوذ آب به زیر سنگ نمای ساختمان باعث خوردگی، یخزدگی و در نهایت ترک خوردن آن میشود. برای مثال می توان گفت که ساختمان هایی که در شمال کشور ساخته می شوند ، اغلب دارای بالکن ها و پنجره های زیادی می باشند تا در داخل ساختمان گردش هوا ایجاد شده و رطوبت در خانه نماند . 3-چرا قیمت سنگ نماها اختلاف زیادی با هم دارند؟ کنترات: در این روش متخصصان بعد از مشاهده نما و در نظرگرفتن جزئیات قیمت کلی اعلام میکنند. سقف؛ موردِ دیگری است که باید در نظر بگیرید که معمولا از مصالح بتنی یا فلز در طیف وسیعی از رنگ ها ارائه می شود . یک نمای خوب طراحی شده و اجرا شده، بدون شک بخش بسیار مهمی در طراحی و تاثیرگذاری ساختمان تجاری است و باید با اهمیتی که شایسته آن است به کار گرفته شود. از این رو، شهرداری تهران که مسئول ضوابط طراحی نما ساختمانهاست، برای زیباسازی و یکپارچگی ساختار شهری، تمامی مالکان را ملزم به ارائه طراحی نمای خود به کارشناسان آن سازمان کرده است. Th is con᠎tent h as be en writt​en ᠎by G᠎SA C᠎on᠎tent Generator Demoversion !

You’re خوش آمدید. هشت قابل توجه توصیه‌هایی درباره نماهای مدرن

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت اجرای نمای سرامیک خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید