مشتریان شما واقعاً در مورد نمای سنگ شما چه فکر می کنند؟

بنابراین امکان استفاده از سرامیک پرسلانی در نما به روش سنتی، وجود ندارد. حلال این رنگ ها، معمولا جزء حلال های نفتی می باشد و این رنگ ها، مقاومت بسیار خوبی در مقابل رطوبت از خود نشان می دهند. در اجرای نما سیمانی ساختمان از سیمان سفید و یا سیمان رنگی استفاده می شود که هر کدام زیبایی خود را دارد. 1- قد و پای سنگ یکی از موارد مهم در قیمت گذاری سنگ است. پرکاربرد ترین و زیباترین نما امروزه نمای سنگی است که هم به دلیل اینکه یک نمای لوکس طلقی می شود از مقاومت ، استحکام و ماندگاری کافی در برابر عواملی طبیعی چون طوفان و .. دارد که تمامی این ویژگی ها وابسته به عملیات مقاوم سازی سنگ نمایی است که ما انجام می دهیم . نمای سنگی رومی نمونه ای از زیباترین نماهای ساختمان می باشد. برای مثال در شهر اصفهان و بر اساس بافت سنتی شهر، استفاده از آجرهایی به رنگ بژ، کرم و آجرهای سنتی امکان پذیر می باشد. برای مثال در شهر اصفهان استفاده از نمای شیشه ای و شیشه های رفلکس در نمای اصلی و جانبی ممنوع می باشد.

انواع روش های نمای خشک

از جمله این نماها که زیبایی بی نظیری به ساختمان می بخشد می توان به نمای کامپوزیت لانه زنبوری اشاره نمود. نمای سنگی از جمله نماهای لوکس است که همواره زیبایی و جذابیت خود را در طول زمان های مختلف به نمایش می گذارد و با استفاده از انواع سنگ ساختمانی اجرا می شود. نمای سنگی سالیان سال ماندگار است و در برابر عوامل مختلف نظیر باد، باران، برف، نور خورشید، گرد و غبار و … در طراحی نما هر ساختمان مسکونی می تواند از مصالح مختلفی نظیر سنگ و آجر و شیشه و … نمای سیمانی از مقاومت لازم در برابر حریق برخوردار است و در صورت بروز آتش سوزی از انتشار آن جلوگیری می کند. نماکاری ساختمان با سیمان با استفاده از بهترین متریال صورت می گیرد تا سطح کار از کیفیت مناسب برخوردار باشد. نانو پوشش سنگ نما سالها از نمای شما در برابر عوامل آسیب رسان محافظت می کند. نمای مینرال از ترکیب سنگ های معدنی، گرانیتريال سنگ های سفید و مرمر به همراه پلاستر می باشد.

نمای خشک در ایران

استفاده از سرامیک خشک: جهت عایق شدن دیوارهای خارجی می توان از فضای مجوف موجود میان سرامیک ها و دیوارهای خارجی جهت نصب مواد عایق صوتی و حرارتی استفاده کرد. ضرورت طراحی، اجرا و نصب کلیه عناصر مربوط به تاسیسات ساختمان اعم از مکانیکی، الکتریکی و نظایر آن در مکان هایی که در معرض دید از معابر عمومی قرار نگیرند. بعد از این که سنگ نصب میشه، این سیم به ملات پشت سنگ چسبیده و ارتباط خیلی محکم تری رو برقرار میکنه. وقتی صحبت از مهار سنگ می شود یعنی سنگ ها در حال ریزش یا سقوط هستند و دلیل آن غلبه نیروهای جانبی و گرانش به نیروی چسبندگی سنگ به ملات پشت آن است و این اصلا اتفاق خوبی نیست ! نمای شیشه ای ساختمان از جمله پرطرفدارترین نمای ساختمانی است که در تمام ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و … نمای کنیتکس از دیگر گزینه هایی است که می توان در طراحی نما انتخاب و مورد استفاده قرار داد. Po st h᠎as been g᠎ener​ated ᠎wi᠎th behsaznama Content Generato r DE᠎MO!

نحوه نصب نمای خشک

لازم به ذکر است که شستشوی نمای سیمانی بسیار آسان است، از این رو این نما را می توان نمایی ساده در عین حال زیبا برای ساختمان دانست. لازم به ذکر است که شرکت دانش بنیان دکترنانو سالها در زمینه تولید، فروش و اجرای انواع عایق های رطوبتی نانو فعالیت می کند و می تواند شما را در این زمینه کمک کند. ۱۴-در صورت نیاز استفاده از عایق های رطوبتی و حرارتی در نما و ممانعت از نوسانات شدید دمایی در مصالح نما خصوصا در زمان گیرش آن ها امری کاملا اجباری است . این قابلیت در بسیاری از انواع نماهای دیگر وجود ندارد و در صورت آسیب دیدن قسمتی از نما مجبور به تقبل هزینه ی زیادی برای تعویض کامل آن خواهید شد. در حال حاضر، آژانس تبلیغاتی “نما آگهی” مجری انحصاری تبلیغات در نماوا،صاحب رسانه انحصاری تبلیغات بدنه اتوبوسهای شهر تهران و همچنین مجری تبلیغات مترو تهران میباشد .علاوه بر این نمااگهی توانایی کامل برای طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی 360 درجه، خلق و تولید تیزر و آگهی های تلویزیونی، استراتژی ارتباطات و راهکارهای خدمات دیجیتال را داراست .

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با سرامیک نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید