معایب نمای کامپوزیت Cover Up

سیستم ریلی نصب ورق های کامپوزیت پانل آلومینیوم (Hang): در این روش ورق های کامپوزیت بعد از برش و مونتاژ شیارهای چکمه ای خورده و بر روی ریل های آلومینومی قابل رگلاژ نصب شده وامکان برداشت هر پانل به صورت جداگانه می باشد. از ویژگی های ورق کامپوزیت تمیز ماندن آن است. در تولید پانل های کامپوزیت آلوسوییس باند فضای ایجاد شده بین ورق های مرکب و دیواره ساختمان باعث ایجاد عایق حرارتی و صوتی میشود و امکان جریان هوا را در پشت پانل ها به وجود می آورد که این امر باعث میشود حرارت محیط به ساختمان نفوذ نکند.آلومینیوم و استراکچر پلی اتیلن در این نوع محصول باعث میشود محصول در مقابل رطوبت شدید مقاومت کند و هیچ خللی در کیفیت آن بوجود نیاید. این ماده دارای خاصیت پایداری در برابر شرایط آب و هوایی متغیر و عملکرد فوق العاده است و نه تنها مشکل ضد حریق نبودن پانل کامپوزیت آلومینیومی را بر طرف می کند بلکه به طور چشم گیری عملکرد دینامیکی قسمت های خم و یا تاشو پانل را که ضعیف ترین بخش یک پانل مرکب آلومینیومی می باشد، بهبود می بخشد. پانل مقاوم در برابر آتش متشکل از لایه ای از ورق آلومینیومی در پائین و بالا، ماده مرکب غیر ارگانیک کند کننده سرعت سرایت شعله به سایر نقاط و مواد ضد حریق در اندازه نانومتری در مرکز پانل می باشد. Content w᠎as c reated with behsaznama C on te᠎nt G​enerator DEMO!

نمای کامپوزیت مغازه تهران

ورق آلومینیوم کامپوزیت با پوشش خشدار این پنل از دو لایه ورق مقاوم در برابر خوردگی تشکیل یافته که توسط یه هسته پلی اتیلن به یکدیگر متصل شده¬اند. نماهای ساختمانی عموماً به سبکهای کلاسیک و مدرن و با استفاده از متریال های مختلفی همچون آجر،چوب (ترموود) سنگ(تراورتن،گرانیت،آنتیک،مرمریت و….) شیشه، ورق های کامپوزیت آلومینیوم و… برای مشاهده انواع نمای ساختمان مدرن و کلاسیک و رومی و … از دیگر ویژگی های کانکس کامپوزیتی و دلایل انتخاب این نوع مصالح قابلیت فرم پذیری و حتی نورد برای فرم های منحنی و کرو می باشد که اجرای انواع طرح ها و فرم ها را مقدور کرده.از آن گذشته قابلیت ترکیب پذیری ورق کامپوزیت با دیگر مصالح بکار رفته در نمای کانکس فوق العاده است که می توان آن را با شیشه و چوب و هر نوع مصالح دیگری به گونه ای خلاقانه ترکیب نمود. برش، خم کردن، شیار دادن، انحنا دادن و دیگر پردازش ها روی این ورق به آسانی و با استفاده از ابزارآلات معمول انجام می شود. ورق کامپوزیت طرح سنگ برای نمای داخلی و بیرونی کاربرد دارد همینطور گزینه مناسبی برای دیوار پوش ها و روکش های کابین آسانسور است. چرا که این روش مناسب برای فضاهای بیرونی نیست چرا که امکان عایق بندی نما وجود ندارد و پنل ها در وضعیت عدم ثبات قرار می گیرند. This con te nt ادامه مطلب was written by behsaznama Content Generator DEMO !

نمای کامپوزیت طرح چوب

امکان انجام انواع ماشین کاری،خم کاری، سوراخ کاری ورق. امکان اجرای نصب سریع و دقیق. طراحی و عملکرد این نما در مقایسه با گزینه های دیگر اجرای نما یک ابتکار در ساخت و ساز مدرن است که در آن دیوارهای خارجی، جزئی از ساختار اولیه ساختمان نمی باشند، بلکه تنها نقش یک پوشش روی فضای داخل را دارند. مواد نانویی در پوشش رنگ ورقها افزوده می شود و باعث می شود که مواد معلق و گرد و غبار و ذرات موجود در هوا جذب ورقها نشود و همچنین سطح ورقها همیشه براق و تمیز باشد به همین دلیل این نوع ورقها پوشش خوبی برای اجرای نمای ویلا می باشند. این ورقها در برابر حرارت، مواد اسیدی، مواد قلیایی و… کامپوزیت پانل آلومینیوم در دمای بالا با مواد سفت کننده مولکولی با عملکرد بالا پیوندی می یابد تا به بالاترین سطح از لحاظ پایداری در برابر پوسته شدن برسد. ورق های کامپوزیت به دلیل تنوع بالایی که از نظر جنس و رنگ دارند، در همه اقلیمی مورد استفاده قرار میگیرد. سطح پوشش Spectra بوسیله چند لایه رنگ و یک پوشش با درخشش بالا پوشش داده شده است که احساس رنگارنگی و همواری بصری را القاء می کند. یکی از مشکالات کیوسک های معمولی رنگ پریدگی آنها در اثر تابش مستقیم نور خورشید بوده و بعد گذشت حداکثر یک یا دوسال سازه رنگ خود را از دست داده و اصطلاحا رنگ مرده می شد اما ورق های کامپوزیت برای استفاده در نما طراحی و تولید شده اند و رنگ آنها دارای مقاومت بالایی در برابر تابش آفتاب بوده که حدود 15 سال بدون هیچ گونه تغییر یا تلرانسی می تواند در برابر نور خورشید دوام داشته باشد.

نمای کامپوزیت قیمت

مقاوم در برابر شوک های حرارتی. این ماده بسیار سبک تر و مقاوم تر از ورقه های آلومینیومی رایج است. مقاوم در برابر لرزشهای ناشی از باد و صداهای ناخواسته آن. استحکام فوق العاده در برابر نیروی زلزله. در این مطلب از سایت راسا کامپوزیت همانطور که برای شما عزیزان گفته شد با مزایا و معایب نمای کامپوزیت بهطور کامل آشنا شدید. سلسله مراتبی همچون بریدن، تسطیح کردن، نورد کردن و چند نوع شکل دهی با زاویه قائمه با ابزار ساده نجاری قابل انجام می باشد تا کار نصب پانل سریع و راحت شده و در نتیجه از میزان هزینه ها بکاهد. پایداری در برابر ضربه و سختی پانل در حد بالایی می باشدو لایه پوششی در برابر خم شدن نمی شکند و در شرایط وزش باد و یا طوفان شن تخریب نمی گردد. دو لایه سطحی از جنس آلومینیوم می باشند که به سختی می سوزند و در برابر آتش ایمن می باشند. لایه مرکزی پانل از مواد پلی اتیلن غیر سمی دارای خصوصیات پایداری در برابر آتش ساخته شده است. ᠎Da ta was created  with t he ᠎he​lp of behsaznama Con tent Generator Demoversion᠎.

دیدگاهتان را بنویسید