معنی اجرای نما

از طرفی با توسعه و گسترش تولیدات و همچنین پیشرفت تکنولوژی، محصولات قابل استفاده در نمای ساختمان به سمت مدرن شدن پیش رفتند و محصولاتی جدید برای نما تولید گردید که بوسیله مزایا و ویژگی های مختلف خود، طراحان ساختمان و مهندسان معماری را به خود جذب کردند. جدایی سازه از قرن نوزدهم و متعاقب آن سازه های بتونی قرن بیستم منجر به پیشرفت های چشمگیر در تکامل سیستم های ساخت و ساز و طراحی شد. همانطور که A.Pret در سال 1908 گفت ، “ساختمانهای ترانسفورماتور زمانه ما اسکلت بتونی مسلح یا سازه های آهنی دارند. موسسین گروه آرتمن نما مجری تخصصی نماهای مدرن شیشه و سرامیک از سال 1388 فعالیت مستقیم و مستمر خود را در صنعت ساختمان آغاز نمودند. 3. در پایان قطعات شیشه و یا پنجره ها روی سیستم نصب می گردند. علت پخت پرسلان ها در دمای بالا ، ایجاد ماهیت زجاجی (شیشه ای) و همچنین تخلخل کم در پرسلان است. این شاهکار حرفه ای، نتیجه ای از ترکیب قابلیت پخت کوره ها در دمای بالا (۱۲۵۰تا۱۴۰۰درجه سلسیوس) با کشف خاک کائولن (نوعی ماده رسی) و سنگ پرسلانی سرامیک نمای خشک (porcelain stone) بود. ​This post w as w ri tt᠎en  with behsaznama  Content Gener᠎ator DEMO .

سرامیک نمای خشک

در صورتی که در روش نصب سنگ نما با ملات فضای بین دیوار و سنگ کاملاً با ملات پر میشود و سنگ به دیوار میچسبد و در صورت انقباض و انبساط سنگ، احتمال ترک خوردن و شکستن آن بسیار بالا میرود. در نصب خشک سنگ نما، فضای خالیای به میزان تقریبی ۳۰ تا ۴۵ میلی متر بین جدار خارجی دیوار و سنگ نما واقع میشود که منجر به وجود یک لایۀ هوایی بین دیوار و سنگ نما میشود و به عنوان عایق حرارتی عمل میکند. در نصب خشک سنگ نمای ساختمان به دلیل سوراخ کردن سنگ، احتمال ترک خوردگی و یا شکستن سنگ در حین این عمل وجود دارد. نمای خشک چیست؟ اگر مقاله را تا به اینجا با دقت خوانده باشید متوجه خواهید شد که نمای خشک دقیقا چیست؟ ۸۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت.

اجازه می‌دهد شما به دریافت اضافی کسب و کار|تبریک می گویم! اجرای نمای خشک در ایران شما دیگر مرتبط نیست}

ما بطور مختصر در قسمت بالا برای شما توضیح دادیم که عوامل موثر برقیمت اجرای نمای خشک مختلف می باشند دراین قسمت از مقاله به توضیح مفصل این عوامل موثر می پردازیم تا پاسخ سوال خود را بگیرید. نمای خارجی ساختمان ها نقش مهمی در معماری معاصر و در کیفیت بخشیدن به منظر شهری ایفا می کند و همچنین نقش مهمی در حفاظت در برابر عوامل جوی دارد. معماری پایدار ، با احترام به طبیعت سعی دارد از مصالح بومی استفاده نماید. در این سیستم ها، پیش از نصب، عملیاتی بر روی سطح رویه انجام می گیرد. برش کاری، صیقل کاری و چکش کاری بر سطح آنها انجام شده و در برابر ضربه مقام شده باشند. نصب تراکوتا به صورت سازه ای و خشک انجام میگیرد. اجرای نمای خشک یک روش جدید است که مزیتهای زیادی به همراه دارد و بسیاری از مشکلات موجود در نماسازی سنتی را برطرف کرده است. روش اجرای سیستم نمای خشک در نمای ساختمان به عنوان یکی از سیستم های نوین اجرایی در ساختمان است که باعث تولید و پیدایش مصالح گوناگونی در نمای ساختمان شده است . نمای خشک به نمایی گفته می شود که در آن برای اتصال پوشش نما به ساختمان، از نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی و بدون ملات استفاده می شود. ​This da​ta has be​en ​do ne ᠎with G SA Content G᠎en er​ator DE MO.

ازدواج و نمای خشک دارای اضافی گسترده از شما فرض می‌کنید

قبل از نمای خشک متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و نهایتاً باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. پیش از این متریال نما ، با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و نهایتاً باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. در این روش برخلاف روش تر(با ملات) فضایی خالی بین دیوار و سنگ نما وجود دارد که این فضای خالی در مواقع تغییرات آب و هوایی مانع ترک خوردن و شکستن سنگ نما میشود.

دیدگاهتان را بنویسید