معنی نمای خشک

در روش نصب سنگ نما با چسب از سنگ های آنتیک و چسب کاشی استفاده میشود. نتیجه تحقیقات متخصصین شرکت، ارائه روش اجرای خشک نماهای آجری میباشد که با اجرای آن در چند پروژه توانسته مورد استقبال معماران و سازندگان قرار بگیرد. و در ادامه ترک هایی که روی سطح بتنی باشند باید تعمیر یا به کمک مصالح پوشیده شود .چوبهایی که خراب یا از بین رفتند باید جایگزین شود و به شکل مناسب تقویت گردند.توجه کنید سنگ تراورتن نباید به شکل مرطوب نصب شود حتما بستری که قرار است سنگ نصب شود و خود سنگ خشک باشند. این روش مناسب سنگ هایی است که امکان به وجود آوردن شیار در قطر سنگ را دارند. برای هر محصول سعی شده بهترین و مفید ترین نکاتی که باید هر مشتری در مورد هر محصول قبل از خرید بداند را آماده و ارائه کرده ایم. سنگ گرانیت چون در برابر جذب آب و ضربه مقاوم است، میتواند در مناطقی که رطوبت بالایی دارند و در مکان های صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد. با توجه به مقاومت این محصول در برابر ضربه و خواص مکانیکی مناسب می توان از آن در دیوار های داخلی مکان های پر تردد و شلوغ استفاده نمود. بلکه محدودیت های روش های سنتی را کنار رفته و کلیه اتصالات به شکل مکانیکی صورت می گیرد. This art icle w​as generat᠎ed by behsaznama Con tent  Ge nerator  DE᠎MO.

روش اجرای نمای خشک

کسانی که سنگ را به عنوان نمای داخلی ساختمان خود قبول می کنند باید با این مقوله که نمی توان سنگی را پیدا کرد که در آن بازی رنگ مشاهده نشود، کنار بیایند. به دلیل نرم بودن مرمریت میتوان از آن در فضای داخلی ساختمان مثل کف و پلهها استفاده کرد. اگر که بخشهای مختلف و جامعه مهندسان بتوانند از روش اجرای خشک حمایت کنند، به نتایج بسیار خوبی در بخش ساختوساز خواهیم رسید. نتقال از مناقصه تجویز شده برای مشخصات ظاهری مبتنی بر عملکرد و اامات استراتژی اخیر به طور دقیق مورد بررسی قرار می گیرد تا عناصر حیاتی را برجسته کند ، که اگر به درستی رعایت نشوند ، می توانند منجر به سردرگمی و در نهایت نتیجه نامطلوب شوند. درواقع هرچیزی که در گروه خطی قرا نگیرد جزء این دسته قرار می گیرد . و با تاکید ثابت کرده که مزایای فایبرسمنت تنها یک تبلیغ نیست. اتصال های عنکبوتی از متریال فولاد ضد زنگ اصلی ترین بخش یک نمای اسپایدر است که عهده دارد مهار شیشه و نیروهای وارد بر آن است. مشتریان ، سازندگان ، کاربران که تا کنون از فایبرسمنت برد در پروژه های خود استفاده نموده اند ، بلااستثنا رضایت کامل داشته اند و بصورت متداوم و مکرر درخواست خرید فایبر سمنت را داده اند و ماحصل این درخواست های متعدد و متنوع از فایبرسمنت برد حس کسب رضایت مشتری که هدف هر تولید کننده و نماینده فروش فایبر سمنت است را بهمراه دارد .

داستان واقعی پشت نمای خشک

این شرکت بسیار سریع پیشرفت کرده و تا کنون بیش از 50.000 متر مربع پروژه مهندسی و اجرای نما و پارتیشن های اداری انجام داده است. امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند. پس از مهیا شدن فضا و پایان یافتن کارهای مربوط به سنگ کاری، لوله های استیل با ضخامت زیاد با کمک بست های ویژه ای به کف و سقف نصب می گردد و بعد بست های اسپایدر که غالبا x و y می باشند توسط جوش آرگون به لوله ها وصل می شود و بعد از جوشکاری ابعاد شیشه اسپایدر دقیقا نوشته می شود و جهت تعبیه شیشه ها آماده می شود.

سرامیک پرسلانی

متن روی این سنگ نوشته به شرح زیر است:اردشير شاه گويد: اين خانه خشايار شاه، پدر من، پیاش را ريخت، به تاييد اهورا مزدا، من، اردشير شاه، آن را برآوردم و تمامش كردم. 5-در سنگ کاری داخل ساختمان توجه کنید هنگام نصب سنگ ها در داخل در هوای زیر صفر درجه دوغاب نریزید چون امکان یخ زدگی وجود دارد.6- زمانی که سنگ در ارتفای بالای 1 متر باشد نصب سیم باید انجام شود.7-سیم باید از جنس گالوانیزه باشد8-حتما زمان دوغاب ریزی پشت سنگ را بررسی نمایید که گچی نباشد چون گچ باد میکند سنگ را از جا به بیرون پرتاب مینماید. سرامیک ها به دلیل مزایایی که نسبت به دیگر مصالح برای نما دارند بیشتر مورد توجه قرار گرفته و استفاده می شوند. 1. به راحتی در دسترس سازندگان قرار می گیرد. در نتیجه، باید در طول فرایند نصب به گونه ای ترکیب شود تا همه تکه های تیره و یا روشن با اندازه های مختلف در یک قسمت جمع نشده و ترکیب زیبایی را به نمایش بگذارند.در نتیجه قطعات را خشک کرده و کنار هم بچینید. یکی دیگر از ویژگی های این سنگها این است که رنگ آن در طول زمان ثابت مانده و قابل برش کاری و صیقل کاری آنها بسیار بالاست.

اگر می‌خواهید موفق باشید به مصالح نمای خشک, در اینجا فهرست شده است 5 مسائل ارزشمند برای دانستن

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد فروش تجهیزات نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید