معنی نمای سنگ

سنگ نما باید مقومت خمشی و کششی مناب داشته باشد. سرامیک های غیر لعابی را نیز باید با استفاده از یک لایه مشخص درز بندی کرد تا در برابر نفوذ آب مقاوم شود. در زیر برای شما بهترین سنگ های تراورتنی که برای نمای یک ساختمان ویلایی مناسب میباشد را آوردهایم. علاوه بر این ، می توان از ابزارهای مختلفی برای ایجاد یک سطح صاف استفاده کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین سنگ نما برای آب و هوای مرطوب شمال را معرفی کنیم. همچنین از سنگ مرمر و سنگ گرانیت نمیتوان بهعنوان سنگ نما در مناطق سردسیر و مرطوب استفاده کرد، چون در برابر سرما به شدت آسیبپذیرند و به سرعت ترک میخورند. با مطالعه این مقاله سنگی را برای نمای ساختمان انتخاب خواهید کرد که در برابر نفوذ آب، باران های شدید، هوای مرطوب و شرجی و نمناک ماندگاری قابل توجهی دارد. قبل از خرید هرگونه برج یا ویلا در شمال پیشنهاد میکنیم این مقاله را مطالعه کنید. از این روش ابتدا در کشور آمریکا برای نصب سنگ در برج های بلند استفاده شد. Th is c on tent has been creat ed  by behsaznama Con te nt  Ge ne ra tor DE MO !

مصالح نمای خشک

سرامیک های لعابی دارای سطحی شفاف و براق می باشند و سطح متخلل آن ها پوشانده شده است. انواع نما برای نمای سرامیک خانه یکی از جبهه های خشک است و می توان از آن برای نمای ساختمان های مسکونی ، اداری یا تجاری استفاده کرد. یکی از مهمترین بخش های هر ساختمانی نمای ساختمان است. استفاده از سنگ های طبیعی به دلیل نقش و رنگ های طبیعی که دارند به ساختمان نمایی بسیار زیبا خواهند بخشید و باعث خواهند شد که با گذشت زمان این زیبایی دو چندان شود. به همین دلیل با توجه به شرایط جغرافیایی باید نسبت به انتخاب و خرید سنگ نما اقدام نمود. سنگ نما باید فاقد ترک و پوسیدگی باشد. نکته مورد توجه این است که سنگ باید عاری از هرگونه ترک، شیار، رگه های سست، پوسیدگی و شکستگی باشد. پیش از خرید سنگ نما برای ساختمان باید از ویژگی برخی از سنگ ها و قدرت ماندگاری آنها در آب و هوای مختلف را بدانید. مواد تشکیلدهنده دوغاب، سیمان، آب و برخی مواد افزودنی دیگر است که وقتی سنگها چیده شدند، دوغاب را در پشت سنگها میریزند تا سنگهای آنتیک بهخوبی نصب شده و استحکام مورد نیاز خود را بهدست بیاورند.

در نهایت سلیقه و نیاز افراد می تواند گزینه مناسب برای نمای ساختمان را مشخص کند. سنگ و سرامیک از گزینه های متداول برای ایجاد نما می باشند. طراحی نمای سنگی کمک می کند تا ارزش ساختمان دو چندان شده و به زیبایی های ظاهری آن نیز افزوده شود. هر ساختمان با توجه به اینکه از چه مصالحی در آن استفاده شده است و در چه موقعیت جغرافیایی ساخته شده است می تواند از مصالح متفاوتی برای نما استفاده شود. از ویژگی سنگ چینی می توان به چسبندگی خوب با ملات، جذب آب پایین و مقاومت فشاری خوب آن اشاره کرد. از مهمترین ویژگیهای ساختاری تراورتن در نمای سنگی ساختمان این است که دارای تخلخل بالایی است و به همین دلیل هم میتوان به سادگی آن در نمای ساختمان به کاربرد زیرا از قدرت چسبندگی بالایی با ملات برخوردار است. 2. تقارن میان المان های نمای رومی: رعایت اصل تقارن در نمای رومی از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از عمق بیشتر در طراحی نمای رومی ، دید بصری را تحریک می کند .

فروش تجهیزات نمای خشک

به ویژه برای نماکاری های رومی خیلی کاربرد داره. هزینه ی تمام شده ی کار، یکی از مواردی هست که تاثیر خیلی زیادی در انتخاب سنگ مورد نظر شما داره. یکی از نکات مهم در طراحی نمای ساختمان، توجه به چشمانداز است. استفاده از سرامیک در نمای ساختمانی یکی از بهترین و متداول ترین گزینه های است که امروزه در نمای ساختمان ها استفاده می شود. سرامیک های لعابی به دلیل لایه ای لعابی دارای مقاونت بیشتری در برابر لک و دیگر موارد مانند نفوذ می باشند. سنگ نما باید فاقد تخلخل باشد و سنگ های تراورتن باید به خوبی رزین و بتونه شود. بلوک ها باید به شکل مستطیل باشند. سنگ های ساختمانی هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند اما هر کدام از آنها در آب و هوای مختلف تغییر شکل می دهد یا بر اثر عوامل فرسایشی طبیعت دچار خرابی و آسیب می شوند. از ویژگی های سنگ گرانیت در نما می توان به مقاومت فشاری بالا و اینکه گرانیت ها آلودگی هوا را جذب نمی نماید. این روش نیز برای سنگ هایی با ضخامت بالای 2 سانتی متر توصیه می شود و پلاک های سنگ نما با استفاده از قطعات اسکوپ که در شیار ایجاد شده در ضخامت سنگ قرار میگیرد نصب و رگلاژ می شوند و در انتها اسکوپ های استیل یا گالوانیزه با پیچ و مهره و واشر به نبشی آهنی متصل می گردد.

شرکت های نمای خشک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نمای خشک مدرن لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید