مقاله بی طرفانه 10 چیزهای جدیدی را درباره نمای خشک نشان می‌دهد که هیچ‌کس درباره آن صحبت نمی‌کند.

مصالح مورد استفاده در نما خشک چیست؟ زمان های خیلی دور و در روز های گذشته آسمان خراش ها ، دفاتر ، هتل ها و اقامتگاه ها فقط به این دلیل که با ساختمان های مجاور هماهنگ باشند مجبور بودند نما های خارجی بسیار ساده و خسته کننده ای داشته باشند اما امروزه معماران و مجریان نمای ساختمانی به وسیله طراحی آثاری که به معنی واقعی کلمه هنری هستند (نمای مدرن ) خطر کرده و خود را محدود به چار چوب ها نمیکنند. روانشناسان روی تئوری حس ششم کار می کنند (احساس تعادل یا ایستا) که پایه احساس زیبایی است و ما معماران از تقارن اشیای هماهنگ و تناسبات، این حس زیبا را در افراد به وجود می آوریم به نظر می رسد در یک فضای به درستی طراحی شده آن حس تعادل و زیبایی به افراد بهتر انتقال یابد تا به گفتار درمانی یک روانشناس. طرح ها به منظور پاسخ به نیازمندی های منظم و هماهنگ با آن خلق شده اند، و اصول قابلیت محیطی را تشویق می کنند روند طراحی داخلی یک روش شناسی قاعده دار و هماهنگ را دنبال می کند. نورهای مصنوعی، رنگ، بافت و چیدمان (مبلمان و تزئینات) و شومینه عناصری نیستند که بتوانند در یک فضا به تنهایی حرف بزنند، بلکه همگی به همراه معماری کل فضا همانند یک ارکستر باید عمل نمایند. Con​tent h᠎as been cre᠎ated wi th the he᠎lp of G​SA C onte nt Gene rato​r DEMO᠎.

دتایل اجرای نمای خشک

چشم مستعد اشتباهات مربوط به دید هستند، چشم می تواند گسترش عرض را بهتر از عمق و ارتفاع تشخیص دهد و در مورد اخیر همیشه بزرگتر بنظر می رسد. برداشت چشم در حرکت به جلو و برخورد با موانع هنگامی که خود را از ما دور و در عرض یا عمق گسترش می دهد انجام می شود یک نوع مانع یا موانع فاصله های تکراری بوسیله ی چشم به شکل (تپش) یا (وزن تکرار) کشف می شوند و درست همان حالتی را دارند که صداها از یک موسیقی به گوش می رسند (معماری موسیقی مجسم است) این تأثیر حتی هنگامی که به یک تصویر به دقت در فضای بسته توجه شود اتفاق می افتد. در طرح ریزی یک دکوراسیون داخلی بررسی مکانیسم دید انسان بسیار مهم و اساسی است. پانل های فایبر سمنت برد با ویژگیهای منحصر بفرد و فاقد مواد شیمیایی مانند آزبست سازگار با محیط زیست بوده و ضرری برای سلامتی انسان ندارند لذا بطور وسیع در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند. انسان می تواند با یک نگاه سریع و یک نگاه دقیق از یک تصویر تفاوت قایل شود. یک طراح داخلی کارش را فراتر از خیلی از انضباط ها، از جمله روانشناسی محیطی، معماری، طراحی تولیدی و دکوراسیون تجاری (از نظر زیباشناسی و فضایی) ترسیم می کند.

شرکت مدرن سازان رادیس با هدف ترویج سبک سازی و مقاوم سازی در صنعت ساختمان و نهادینه نمودن استفاده صحیح از مصالح سبک از مصارف مختلف از جمله نمای ساختمان،سقف کاذب،دیوار های داخلی و پیرامونی تاسیس گردید. از جمله مزیتهای دیگر استفاده از نمای آجری، به ایجاد حس گرمی و صمیمیت میتوان اشاره نمود که سبب ایجاد حس و حال سنتی به خانه میشود. پشه دسته فیلم های آموزشی طراحی نمای خارجی ويلا با تهوع از 3D Max و VRay که با سركوفت فارسی و به طرف شیوه مالتی مدیا تهیه شده است، به سوي ليست قدم سوگند به قدم و جمان شكل یک پروژه کاربردی و واقعی، مراحل مدلسازی نمای خارجی یک زندگي بربادده ویلایی رزق 3d max و در ادامه نورپردازی و رندر هردمبيل دروازه vray را ماورا خواهید گرفت. در حالت عادی، هنگامی که از یک دیوار برای تعریف و بستن یک فضا یا مجموعه ای از فضاها استفاده می شود ورودی با ایجاد یک بازشو در سطح دیوار گرفته تا مدخلی کار شده و دقیق و تفکیک شده می تواند تبدیل کند. معمولا سنگهایی که در نمای خشک استفاده میشوند، ضخیمتر از سنگهای نمای سنتی هستند، چون اگر از سنگهای نازکی برای این کار استفاده شود، در هنگام سوراخ کردن (برای پیچ و مهره) ترک خواهند خورد.

پاورپوینت مزایای نمای خشک پاورپوینت مزایای نمای خشکمزایای نمای خشک چیست در دنیای امروزی زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان گویای کلاس کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایدهها و نقطه نظرها و تفکرهای مدیران آن شرکت میباشد. معماران با طراحی زیبا و خارق العاده در نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی از فایبر سمنت استفاده نموده اند و یک ترکیب بسیار زیبایی را خلق کرده اند. در نماهای سنگی از انواع سنگهای قیچی، مرمر و تراورتن میتوان استفاده کرد؛ استفاده از سنگهای پردوام و دارای مقاومت بالا در برابر یخزدگی و شرایط نامساعد محیطی مانند نور خورشیدو رطوبت، همچنین داشتن بافت مناسب و بدون ترکخوردگی ، عدم تغییر رنگ و جذب گرد و غبار، قابلیت اجرا و ترمیم آسان بر روی کلیه سطوح و نیز مناسب برای طراحی نمای ساختمان مهم است. نصب هندریل برای راه پله در پاساژها علاوه بر موضوع حفظ جان هنگام عبور و مرور، بحث استحکام آنها نیز مطرح است. در این سیستم ورق های کامپوزیت آلومینیومی مونتاژ شده ، توسط نبشی های آلومینیومی که از قبل در کارگاه مونتاژ و به ورق ها متصل گردیده اند، بر روی استراکچر فلزی نصب و اجرا میگردند. سرامیک فول بادی از معروف ترین انواع نمای خشک است به سرامیک های اطلاق می شود که میزان جذب رطوبت آن ها کمتر از یک درصد بوده و در نتیجه در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد اجرای نما لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید