مقاله بی طرفانه 6 چیزهای جدیدی را درباره اجرای نما نشان می‌دهد که هیچ‌کس درباره آن صحبت نمی‌کند.

تنوع طرح و رنگ چوب های مورد استفاده در طراحی نما از ویژگی های مثبت این متریال به شمار می رود. این شرکت با توجه به تحقیق و پژوهش نما در صنعت ساختمان، رویکرد تولید صنعتی، تسهیل و تسریع اجرا و مقاومت و استحکام در کنار زیبایی را با طراحی و ارائه روشهای نوین اجرا در زمینه نماهای خشک ساختمانی مورد هدف قرار دادهاست. ۱۱-سنگ دانه های و به طور کلی مواد اولیه مصرفی در تهیه مصالح و به ترکیبات لازم برای کار نما سازیباید تمیز و عاری از هر گونه نا خالصی اعم از خاک ، گل و لای ، نا خالصی های معدنی و مواد زاید بوده و در عین حال دارای مقاومت بالا و شکل بافت مطلوب و مناسب باشند . کامپوزیتهای از مصالح هستند که صورت کالا مهندسی شده ساخته میشوند که از دو لایه آلومینیوم و پلی اتیلن تشکیل شده است اجرای ساده و سریع، هزینه نسبتاً پایین، وزن پایین، ماندگاری و مقاومت بالا، تنوع بالا در طرح و رنگ از جمله فاکتورهایی هستند که استفاده از کامپوزیت را در اجرای انواع مختلفی از نمای تجاری مدرن مناسب میسازد.

از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

از طرفی ساختمان ها بسته به منطقه و شهری که ساخته می شوند دارای ارزش های مختلفی بوده و هزینه ی طراحی نمای آن ها نیز متفاوت خواهد شد . از ویژگی های بارز این روش ، امکان نصب سنگ های با ضخامت های متفاوت می باشد. بتن اکسپوز به معنی بتن نما یا بتن نمایان نوع جدیدی از بتن است که با تغییر در مواد ترکیبی و روش تولید آن محصولی جدید با کاربردهای جدید ایجاد شده است. همچنین می توان برای اجرای رویه، با بکارگیری اجزای موقت یا دائم، قالب شکل مورد نظر را ایجاد و در نهایت سطح رویه را پرداخت کرد. انتخاب ملات مناسب برای بندکشی درزهای نما از اهمیت ویژه ای برخوردار است . نمای رومی معماری پیچیده ای دارد و در طراحی این نما از انواع مصالح گران قیمت استفاده می شود به همین دلیل است که برای دیزاین نمای خارجی ساختمان های لوکس این مدل نما کاربرد زیادی دارد. قیمت پروفیل آلومینیوم (در مورد اجرای نمای کامپوزیت). This da ta was g​en er ated by behsaznama Co​nt᠎ent ​Ge​nerato r  DE MO.

شرکت های نمای خشک

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقدار مصرفی عایق نانو برای ساختمان خود و قیمت آن با مشاوران ما تماس بگیرید. سقوط سنگ از نمای ساختمان در کشور ما به یک حادثه عادی تبدیلشده که خطرات زیادی برای مردم دارد. چرا که وجود یک طرح بسیار می تواند در اجرای بهتر نما به نمای خشک مدرن ما کمک کند. اگر نیز ساختمان شما جنبه سرمایه گذاری ندارد شما کاربر آینده این مجموعه باشید، حتما می دانید که هزینه ساخت و مصالح آنچنان بالا هست که بدون طراحی خوب همه این هزینه ها به خطر خواهد افتاد. نمای هتل میتواند بهتنهایی و بدون هیچ تبلیغات خاصی باعث جذب جمع کثیری از مسافران و گردشگران برای اقامت در هتل میشود. یک معمار یا سازنده با طراحی نمای مناسب به یک ساختمان هویت، اعتبار و شخصیت می بخشید. فایبر سمنت برد یا همان پانل سیمانی الیافدار، سیستم نوین ساخت و ساز خشک در صنعت ساختمان می باشد، که با بهینه سازی و ایجاد بافت و الیاف در این محصول، منجر به ارتقای کیفیت و بازدهی بسیار بالا و کاربری بیشتر در این متریال شده است.

پانل های فایبر سمنت برد با ویژگیهای منحصر بفرد و فاقد مواد شیمیایی مانند آزبست سازگار با محیط زیست بوده و ضرری برای سلامتی انسان ندارند لذا بطور وسیع در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند. 7. هماهنگی رنگ نور ها با رنگ متریال المان های موجود در نما انتخاب شود ، که از مهم ترین مواردی است که باید در هنگام برنامه ریزی برای نور پردازی به آن توجه کرد. با توجه به این که اجرای صحیح این نما از اهمیت بالایی برخوردار است بایستی حتما در انتخاب پیمانکار خود دقت کرده و بعد از تحقیقات لازم کار را به پیمانکار تحویل دهید. بودجهای که برای این کار کنار گذاشتهاید طیف انتخاب شما را محدودتر خواهد کرد. با نمای جی اف ار سی دست طراحان برای ایجاد طرحهای خاص بسیار باز بوده میتوان نمایی خاص و جذاب برای هتل ایجاد کرد. در نتیجه نمای ساختمان هتل اهمیت فراوانی دارد. نتیجه تحقیقات متخصصین شرکت، ارائه روش اجرای خشک نماهای آجری میباشد که با اجرای آن در چند پروژه توانسته مورد استقبال معماران و سازندگان قرار بگیرد. یکی از دلایل آن ایجاد مکش و فشار و بر روی نما است تا اجازه دهد که هوای تازه به داخل ساختمان جریان یابد و در نتیجه نیازی به استفاده از دستگاه های سرمایشی وجود نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید