مقاله غیرمعمول روش های فریبنده نمای مدرن را آشکار می کند

اشاره کرد. این از انواع نما خشک ساختمان بر اساس مصالح استفاده شده. 4. بر رنگ طبیعی متریال تأکید کنید. ویژگی های سیستم نصب سرامیک خشک: در این نوع سیستم ها به دلیل اینکه پروفیل های عمودی آلومینیومی از میان درز سرامیک ها دیده می شوند، به جهت زیبایی بیشتر این پروفیل به رنگ مشکی رنگ آمیزی می شود. در واقع قبل از آن که نما نصب شود روی سطح رویه ساختمان عملیاتی انجام می شود که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبه های رویه باشد. اگرچه به نظر می رسد که با استفاده از اولین قلم فوق الذکر یکی از اهداف اصلی سیستم نصب نمای خشک همراه با گردش جریان هوا از دست خواهد رفت و در نقاطی که از اتصال دهنده های موضعی استفاده می شود، خصوصا” وقتیکه اجزای پوشش نما کوچک می باشند، تعداد زیادی نقطه نفوذ سرما شکل می گیرد و بنابراین، افت حرارتی ساختمان به میزان قابل توجهی افزایش می یابد، لیکن با استفاده از تمهیداتی فنی شبیه به عایق های حرارتی مخصوصی که بین اتصال دهنده موضعی و جداره سازه ساختمان قرار می گیرد این نقیصه رفع می شود. از ابتدای پیدایش نماهای ساختمانی سنگین، مسائل مربوط سازه و ظاهر ( نما ) ساختمان را در کنار یکدیگر و به موازات هم حل می کردند. Art icle w᠎as gener᠎at​ed with t᠎he help of behsaznama C᠎onte nt Generato r DE MO.

هزینه اجرای نمای خشک

در سازه ی نمای خشک از چهار چوب ها و اتصالاتی استفاده می شود که در برابر رطوبت، باران، تغییرات و نوسانات شدید دمایی، گازهای موجود در هوا مقاومت داشته باشند. در سیستمهای نصب خشک محاسبات مهندسی لازم برای پیش بینی ضریب انتقال حرارتی و میزان انقباض و انبساط مصالح زیرسازی و متریال نما برآورد شدهاست و بر این اساس دیتیلهای اجرایی طراحی شدهاند و امکان فروریزی مصالح در اثر تغییرات جوی وجود ندارد. حالا می رویم سراغ معرفی انواع نما خشک ساختمان بر اساس نوع اتصالات! نما خشک ساختمان را بر اساس نوع اتصالات به دو دسته نما خشک نمایان و نما خشک غیرنمایان تقسیم بندی می کنند. علاوه بر حفظ ثبوت رنگ در برابر مواد شیمیایی مخرب، این نوع نمای سرامیکی در برابر اشعه های مضر خورشید مانند اشعه ی یو وی نیز ثوبت رنگ خود را حفظ می کند. زیرا این افراد خوب میدانند که در روش های جدید اجرای نما، بسیاری از معایب اجرای نما با ملات برطرف شده است.

اجرای نما برای پول

بدون شک پیشرفت در صنعت ساختمان سازی متوقف نخواهد شد همانطور که امروزه شاهد آن هستیم بسیاری از مصالح نوین و جدید جایگزین مصالح قدیمی و سنتی شده اند ، همانطور که در طراحی و اجرای سقف کاذب، رابیتسکاری جای خود را به کنافکاری داد، در اجرای نما هم استفاده از مصالح و ملات کاری منتفی شده است و نصب نما خشک را ترجیح می دهند. برخلاف سبک قدیمی با طراحی پیچیده ، طراحان سعی می کنند راه هایی را برای دسترسی بیشتر به معماری بیابند. وزن نما در اجرای نمای خشک نسبت به روش سنتی بسیار سبک تر است. ویژگی های این سبک استفاده از ریتم های عمودی، افقی و زاویه دار و استفاده از مواد و فناوری های جدید است. اگر از بیرون به نمای نمایان نگاه کنید، بست های نگهدارنده مصالح را به وضوح می بینید. اگر همه این شرایط لحاظ شده باشد وجود محفظه فوائد بی چون و چرایی نظیر تبخیر آب انباشته شده در مصالح ساختمانی در طی دوره ساخت و ساز، حذف آب تبخیری در داخل ساختمان در طی فصل زمستان، سرد کردن پوسته خارجی ساختمان در فصل تابستان به دلیل حرکت به سمت بالای هوا، کاهش جریان حرارت از خارج به داخل ساختمان در فصل تابستان، ممانعت از فرار حرارت از داخل به خارج بواسطه فقدان نفوذ سرما، راه فراهم خواهد کرد.  Po᠎st has be᠎en creat ed  wi th the he lp  of G SA C​ontent Generator D emover sion!

اگر میخواهید بهتر بدانید که نمای خشک ساختمان چیست، انواع نمای خشک را بشناسید و با نحوه اجرای نمای خشک ساختمان آشنا شوید، با مجله خدمت از ما همراه باشید. در نمای خشک ساختمان، فضای کافی برای نصب و اجرای لایههای عایق در نظر گرفته شده است. فضایی که بین لایه عایق حرارتی و لایه رویی نما وجود دارد و اصطلاحا به آن فضای تهویه نیز می گویند حکم لایه ضد رطوبتی را داشته و مانع از انتقال رطوبت به بدنه ساختمان می شرکت نمای خشک شود. منظور از فضای تهویه فضای خالی ای است که بین نما و عایق حرارتی به وجود می آید. از دیگر اجزای تشکیل دهنده نما خشک ساختمان می توان به فضای تهویه اشاره کرد. اشاره کرد. تعدد و تنوع این مصالح موجبات گستردگی تنوع رنگ و بافت در این نوع نمای مدرن را فراهم ساخته است. حتی در مواردی که ساکنین ساختمان تمایل به تغییر نما و تنوع در نمای ساختمان دارند، به راحتی میتوان با تغییر مصالح قبلی، یک نمای جدید برای ساختمان طراحی کرد. اشاره کرد و همچنین مصالح نمای خشک مانند : سرامیک خشک پرسلانی ، ورق کامپوزیت ، کرتین وال ها و تایل تراکوتا و…

دیدگاهتان را بنویسید