من دیدم این اطلاعات وحشتناک|وحشتناک} درباره سرامیک پرسلانی And i باید Google

در صورتی که در روش نصب سنگ نما با ملات فضای بین دیوار و سنگ کاملاً با ملات پر میشود و سنگ به دیوار میچسبد و در صورت انقباض و انبساط سنگ، احتمال ترک خوردن و شکستن آن بسیار بالا میرود. لازم به ذکر است که این اکلیپس ها کاملاً تایل سرامیک پرسلانی را احاطه کرده و از پایین و بالا آنها را سر جای خود نگه می دارد. نصب نما به روش خشک،روشی کاملاً مطمئن و رایج است. یکی از روش های رایج استفاده از سرامیک در نما ، اجرای نمای سرامیک خشک می باشد که در ساختمان های بلند مرتبه و طیف وسیعی از کاربری ها مانند اداری، آموزشی و مسکونی رواج دارد. دقت شود از رانر به جای ریل استفاده نشود چون رانر فاقد شیار است و لاستیک ها به خوبی در رانر جا نمی افتند و کارایی لازم را نخواهند داشت. 2. اجرای نمای آجری در دماهای پایین توصیه نمی شود. Da ta has be en generat᠎ed by ​behsaznama ᠎Conten​t ​Gene᠎ra to r ​DE​MO᠎!

ی ساختمان نصب میگردد.

تنها عیب این شکل از نما در حالت کلی سیمای نه چندان جالب آن است. بسته به اینکه از کدام نوع استفاده میشود ابعاد آن نیز متغیر خواهند بود. توصیه میشود. در نماهای با ارتفاع زیاد و تایل های با ابعاد بزرگ. چرا که سوراخ کردن نادرست سنگ نما منجر به خراب شدن سنگ میشود. در این روش ملات و سیمان به کار برده نمیشود بلکه سنگ با استفاده از پیچ و مهره فلزی بر روی دیوار نمای ساختمان نصب میگردد. روش نصب خشک که با عنوان روش نصب مکانیکی نیز شناخته شده است، با استفاده از پیچ و مهره فلزی انجام میپذیرد. اگر بند ها را به اندازه کافی در نظر بگیریم امکان تعویض یک قطعه پس از نصب فراهم میشود فاصله اسلب تا دیوار در این روش حداقل 80 میلیمتر است . نمایان بودن کلیپس ها نقطه ضعف این سیستم و سرعت بالا در نصب و هزینه پایین از مزایای این سیستم است. عمده دلیل استفاده از این نما، سبک بودن در عین مقاومت بالا است. یکی از موضوعات مهم در طراحی نما به سبک مدرن استفاده از یک متریال برای طراحی نماست. در واقع ساختمان و نمای آن، محوطه سازی و فضای سبز، باید همگی از یک سبک مشخص پیروی کنند.

نمای خشک نمایان

چسب باید برای برقراری اتصال مکانیکی و پوشش مناسب دندانه دار شود. هر ضعفی در ساختار سنگ اثر تهاجم عوامل هوازدگی را سرعت می بخشد.بنابراین سطوح درزه ها،سطوح لایه بندی،سطوح گسل یا هر نوع شکاف ناشی از گسل یا چین خوردگی (شامل ترکهای برشی) همگی شرایط مناسب را برای تأثیر عوامل هوازدگی و یخبندان به وجود می آورند. دید از پهلو اثر جاذب بوده و هنگام نگاه کردن از بالا به این رنگها، ایجاد محلی امن برای قدم گذاشتن و وارد شدن می نماید. کامپوزیت: این متریال دارای خاصیت شکل پذیری راحت، سطوح صاف و منظم و استحکام بالا در برابر فرسایش میباشد و هم چنین تنوع بالایی در رنگ و طرح دارد. در این سیستم جهت جلوگیری از خورندگی بین آهن و آلومینیوم از لاستیک دی الکتریکال استفاده می گردد. کلیپسی از ایمنی بیشتری برخوردار است. مرحلۀ اول تهیه مواد مناسب است. این مواد که از جنس پلی اتیلن ساخته می شوند، قابلیت شکل پذیری بالایی دارند. همان طور که گفته شد لایه های رنگ نما با خاصیت آبگریز ،دفع آب بیش تری دارند و در صورت آلودگی به راحتی تمیز می شود. در این روش بر خلاف روش های قبلی غیرنمایان که شیار یا سوراخ پشت تایل ایجاد می شد، شیارهایی در ضخامت تایل های سرامیکی ایجاد و تایل از قسمت فوقانی و تحتانی مهار می شود.

یی مدرن را معرفی کرد.

در روش نصب خشک باید سنگی که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد، ضخیم باشد، چرا که در این روش، نیاز به سوراخ کردن سنگ است و چنانکه سنگ از ضخامت مناسبی برخوردار نباشد ترک خواهد خورد. در این روش ضخامت تایل ها حداقل ۷ سانتیمتر می بهساز نما باشد. اجرای نمای خشک با توجه به نوع پروژه معمولا اولین انتخاب معماران برای طراحی و اجرای نمای خانه ها و ساختمان های مسکونی می باشد. اینکه با قطعیت بتوان پاسخ این سوال را داد که بهترین متریال برای نمای مدرن چیست کمی سخت به نظر می رسد اما در این مطلب سعی می شود با بیان ساده و مختصر بهترین متریال نمای مدرن برای ساخت نمایی مدرن را معرفی کرد. در کنار انتخاب بهترین سیستم های نمای ساختمان بایستی به هزینه، زمان اجرا و کیفیت نمای مدنظر توجه و دقت داشته باشید تا بتوانید با هزینه های مناسب از باکیفیت ترین و مدرن ترین نماهای امروزی بهره مند شوید. به شدت کاهش خواهد یافت و لذا تاثیر بسزایی بر افزایش کیفیت خواهد داشت. در مرحله بعد سپس کلیپس هایی نمایان، از جنس استنلس استیل بر روی ریل های آلومینیومی سوار می شود که کلیپس ها قابلیت رنگ آمیزی به وسیله رنگ الکترواستاتیک دارند تا با رنگ پانل ها یکی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید