مهم قطعات اجرای نما

در حالت متداول از اسپری برای پاشش این مواد استفاده شده و در تولید محصولاتی از قبیل پانلهای پوششی معماری، کانالها و عناصر نما بهره گرفته می شود. در این روش چنانچه از متریال گرانقیمت استفاده شود، هزینههای اجرای آن افزایش خواهد یافت. از جمله مزایای اجرای نمای سنگ خشک این است که وجود فضای بین سنگ و جداره ساختمان باعث عدم ترک خوردن سنگ در اثر تغییرات آب و هوایی میشود. تولید یک مرحله ای : فیبرهای پیش خردشده در میکسر بعد از اختلاط با بقیه مواد و ویبره شدن در قالب مربوطه ریخته شده و آماده تولید در مرحله نهایی می شود این شیوه تولید به دلیل بهرهگیری از قالبهای متعدد، برای تولید ساختارهای کوچک معماری در مدتزمان کوتاه بسیار تطبیقپذیر و ایده آل است . این سیستم بروزترین سیستم نمای شیشهای در دنیا بوده و از تکنولوژی خاصی بهره میبرد.در این سیستم استفاده از یک شبکه کابل پیش تنیده در پشت شیشه باعث پایداری شیشه در مقابل بارهای جانبی و ثقلی می شود. بی تردید نماسازی ساختمان به روشهای مدرن مزیتهای زیادی دارد که در این مطلب می خواهیم به مزیت های استفاده از نمای خشک و اینکه هزینه استفاده از این مصالح چقدر است بپردازیم. این لایه اطمینان می دهد که آب و هوا بر فلز تأثیر نمی گذارد و از زنگ زدگی آن جلوگیری می کند.  This conte​nt was g en​er at᠎ed ᠎wi᠎th G SA  Conte nt Gener​ator​ D emoversi​on!

طرح نمای خشک

در این سیستم نیروی پیش تنیدگی اصلی بر روی شبکه عمودی قرار دارد و شبکه افقی برای ۴۰٪ بارهای جانبی طراحی می شود.مبتکر این سیستم در دنیا کشور آلمان بوده و به همین خاطر این شرکت از مشاوره و طراحی شرکت ورنر سوبک آلمان که یکی از خوشنامترین شرکتهای مهندسی و مشاوره در دنیا می باشد بهره میبرد. در این سیستم نیروی پیش تنیدگی اصلی بر روی شبکه افقی می باشد و شبکه عمودی فقط برای مقابله با نیروی وزن ثقلی طراحی می شود. معمولا سنگهایی که در نمای خشک استفاده میشوند، ضخیمتر از سنگهای نمای سنتی هستند، چون اگر از سنگهای نازکی برای این کار استفاده شود، در هنگام سوراخ کردن (برای پیچ و مهره) ترک خواهند خورد. اقدام لازم برای این منظور استفاده از اجزائیست که می توانند موضعی (قلاب های پیچدار مکانیکی، قلاب های شیمیایی و …) یا خطی (پروفیل های متفاوت) باشند. این نماها در برابر باد و باران بسیار مقاوم بودند و از نظر زیبایی نیز جلوه خاصی به بنا میدادند.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

خواهد بود. در پایان نیز به صورت دقیق دربارهی نمای خشک خواهید خواند. این روش دوام زیادی ندارد و امنیت آن نیز پایین است. اما پس از مدت کوتاهی این شیوه محبوبیت خود را از دست داد. ابتدا در بخش تاج ابرو خطوط ابرو اجرا میشود، هر خط اجرا شده ۲ باز تمدید میشود، سپس نوبت وارد کردن شوک به رنگ میرسد، پس از ۳ الی ۴ دقیقه ابروها رنگ گرفته و نوبت به بی حس کردن میرسد، توجه داشته باشید 10 روز قبل از اجرای فیبروز ابرو نباید ابروها را رنگ کرد، رنگ انتخاب شده نباید روشن باشد، در مرحله بعدی آرک ابرو و دم ابرو ترسیم خواهد شد، برای کم رنگ نبودن تاتو باید ضخامت استروکها را دو برابر کرد، با توجه به نوع پوست افراد اجرای فیبروز ابرو در چند مرحله انجام خواهد شد و برای اجرای بهتر فیبروز ابرو پوست خشک و نرمال مناسبتر است. با توجه به علاقه ی افراد به استفاده از نمای خشک و سوالات متعددی که برای کاربران کالاساخت مطرح شده است، کارشناسان ما بر آن شده اند تا مقاله جامعی به منظور معرفی کامل این روش و پاسخ دهی به اکثر سوالات شما عزیزان در این بخش از مقالات سایت کالاساخت ارائه دهند.

همانطور که چندین بار در مقالات مختلف سایت کالاساخت بیان نمودیم، اجرای نما یکی از بخش های مهم در امر ساختمان سازی محسوب می­شود که نیازمند توجه به نکات فراوانی می­ باشد. در این میان یکی از روش های نوین و جدید که اولین بار به منظور اجرای برج های بلند توسط مهندسین آمریکایی در دهه هفتاد میلادی مورد استفاده قرار گرفت، سیستم نمای خشک می­ باشد. سیستم های مدرن نماسازی یا همان نمای خشک که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود. ضمن اینکه هزینه ترمیم آن هم پایینتر خواهد بود. ضمن اینکه در بیشتر موارد، هزینه نما خشک آجری نسبت به سایر متریالها مانند سنگ ارزانتر تمام میشود. در مقایسه بین نمای خشک و نمای سنتی، بدون تردید گزینه بهتر نمای خشک است. کاهش زمان اجرا: برخلاف تصور عمومی که وجود دارد، اجرای نمای خشک پیچیدگی کمتری در مقایسه با نماهای سنتی دارد و در زمان کوتاهتری انجام میشود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از طراح و مجری نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید